nee daar was ik op getest.quote:
dont get itquote:
quote:
Hmpf.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:02 schreef yvonne het volgende:
AdvancedPower blijft baggeren en schelden, maand om mee te beginnen
Ik bedoel een recente zegmaarquote:
Ja me vader en moeder zeggen die laatstequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Twizu het volgende:
IJzertekort.
Pfeiffer.
Ziekte van Lyme.
Vitamine B12 deficiency.
Aanstelleritus.
dat dus !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Twizu het volgende:
IJzertekort.
Pfeiffer.
Ziekte van Lyme.
Vitamine B12 deficiency.
Aanstelleritus.
JA HEB WEL veel stress nu voel me ook niet zo lekker aangezien ik geen opleiding heb geen werk gaat allemaal bad, en heb veel druk achter me van me ma en papie.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat dus !
heb al bloed laten prikken ?
nja ik ben eerder te dun dan te dik zoals ik lees dat je daarvan dikker word van een te trage schildklier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
je schildklier naar zijn grootje? Trage schildklier
http://www.therapiehulp.n(...)ymptomen-depressief/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
JA HEB WEL veel stress nu voel me ook niet zo lekker aangezien ik geen opleiding heb geen werk gaat allemaal bad, en heb veel druk achter me van me ma en papie.
herken in ze allemaal behalve Zelfverwaarlozing.. Maarja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.therapiehulp.n(...)ymptomen-depressief/
mocht je je hier in herkennen, tijd voor afspraakje psych
Daar zou ik het dank ook wel zoeken als oorzaak.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je bloed laat prikken en er komt niks uit dan kunnen ze natuurlijk ook niks onderzoeken.
lol autisme heb ik niet ben niet met me gedachten bij de masmannetjes hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef Kentoet het volgende:
Heb je je bloed al laten onderzoeken op autisme?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
lol autisme heb ik niet ben niet met me gedachten bij de masmannetjes hoor.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef Kentoet het volgende:
Heb je je bloed al laten onderzoeken op autisme?
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, dat hebben heel veel mensen hier....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
lol autisme heb ik niet ben niet met me gedachten bij de masmannetjes hoor.
Geen structuur, geen ritme. Sta eens elke dag om 7-8 uur op en ga om 11 uur s' avonds weer naar bed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
JA HEB WEL veel stress nu voel me ook niet zo lekker aangezien ik geen opleiding heb geen werk gaat allemaal bad, en heb veel druk achter me van me ma en papie.
quote:
Dit, dus. En fatsoenlijk vreten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Geen structuur, geen ritme. Sta eens elke dag om 7-8 uur op en ga om 11 uur s' avonds weer naar bed.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.therapiehulp.n(...)ymptomen-depressief/
mocht je je hier in herkennen, tijd voor afspraakje psych
Ook heel even gehad, of ja geen school en weinig werk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
Ja me vader en moeder zeggen die laatstekan ik moeilijk waarderen ze worden boos als ik klaag erover gewoon lui zeggen ze dan . Tot me genoegen vind ik dat SNEU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:
Elke dag lijm op je arm smerenDan ga je iig niet kapot
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:27 schreef Moira. het volgende:
Ga naar de huisarts voor een doorverwijzing naar 't ziekenhuis.
Vraag naar een melatonineonderzoek. Met een beetje mazzel krijg je een flinke dosis melatoninepillen meegestuurd naar huis.
Dat reguleert je slaapcyclus waardoor je normaal in slaap valt 's avonds en 's ochtends weer normaal wakker wordt, en dus fitter bent voor de rest van de dagVooral niet gelijk aan de slaappillen ed gaan juist, 9/10 kan je het zelf oplossen is dat niet het geval een verwijzing vragen voor meer onderzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 Minuut stilte voor de storm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |