Dat mag ook volgens mij. Is juist wel leuk om niet in de hoek van Frank Sinatra en Ella Fitzgeraldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef ranja het volgende:
Vind het altijd lastig te bepalen wat wel op niet onder big band valt.
Bovendien kun je ook van pop wel big band versies maken...
Zingen onder begeleiding van een big bandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef Fairydust het volgende:
Ik snap het Big Band thema niet echtWat moet ik me daarbij inbeelden?
Met trompetten en de hele roedel? Soort fanfare?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zingen onder begeleiding van een big band.
veel koper inderdaad, veel mensen, echt groot orkestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Met trompetten en de hele roedel? Soort fanfare?
Hoe moeten de jongens dat bad makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef ranja het volgende:
[..]
veel koper inderdaad, veel mensen, echt groot orkest
*Gaat btg halenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha dat heb je goed gezegd! En daarom gaan ze naar huis volgende week
Feeling Good van Muse dan door Sumeraquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kelvin mag van mij Feeling Good wel doen van Bublé
hebben ze al iets 'bad' gemaakt dan?quote:
Neee die had ik bij Donny hahaha!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:33 schreef ranja het volgende:
[..]
hebben ze al iets 'bad' gemaakt dan?
Maar dit moet ze wel liggen. 13 jarige meisjes in katzwijm
al verwacht ik dit nummer eerder bij Jaap
Hahaha oh dat moet ik zien. My way dan maar? Mooi exitnummer...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef ranja het volgende:
Dony gaat nu gewoon Shirley Bassey doen. Gemiste kans bij het filmthema.
En dan gaat-ie er uit ondanks dat hij z'n beste optreden sinds de liveshows heeft. Net als Mathijs er bij het rock thema uitging.
er zijn nog maar 2 meisjes... eigenlijk zie ik zowel Maaike als Sumera niet Caro doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Caro Emerald zal ook wel voorbijkomen neem ik aan.
quote:
Oh! Daar ben ik voor.quote:
Sowieso alles van Michael Bublé voor vrijdag!quote:
BadBoyz mogen hetzelfde liedje 2x doen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef Toky het volgende:
effe een lijstje gemaakt wat wel mooi zou kunnen klinken bij elke kandidaat....
Badboyz---- We didn’t start the fire(billy joel)
Ik denk niet dat Duffy voorbij gaat komen... Danielle zou Mercy gedaan hebben als ze door was geweest...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, Toky, goed idee. Sumera moet Duffy doen
oh, okequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Duffy voorbij gaat komen... Danielle zou Mercy gedaan hebben als ze door was geweest...
ja die mogen voor mij part ook helemaal niets zingen(kunnen ze toch niet *kuch*)...maar ik wist niet zeker dat iedereen twee nummers ging doen...vandaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BadBoyz mogen hetzelfde liedje 2x doen?
1x, daarna naar huis. Dan mag de rest nog een 2e liedje doen en dan mag Kelvin naar huisquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Bartjebart het volgende:
BadBoyz mogen hetzelfde liedje 2x doen?
Droomscenarioquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef ranja het volgende:
[..]
1x, daarna naar huis. Dan mag de rest nog een 2e liedje doen en dan mag Kelvin naar huis
Soul is de ultieme bigband muziekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:58 schreef ranja het volgende:
Dat is allemaal meer iets voor de soul/disco uitzending
Oh ja.. Disco krijgen we ook nogquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:58 schreef ranja het volgende:
Dat is allemaal meer iets voor de soul/disco uitzending
Als ze de goede nummers uitzoeken kan het best heel leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja.. Disco krijgen we ook nog![]()
Dat is nog erger dan BigBand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |