En wat is de klacht precies?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:36 schreef Hetiszover het volgende:
Zo verworden jonge meisjes tot sletten en lustobjecten.
Dit dus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch wel met een baksteenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik zou haar raken.
en daarna een baksteenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is niet aardig. Een anale vernedering doet het altijd goed.
Wellicht. Want ik ben de enige die haar mag raken. Daarna kan ze mooie de kast weer in met een baksteen.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]jaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-
Nee Britney Spears riep overal rond deze leeftijd overal dat ze nog maagd was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Mdrop het volgende:
Britney V2.0 , kale kop verwacht in de herfst van 2010.
Oke, dan stel ik mijn schatting bij naar zomer 2010, zo beter?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee Britney Spears riep overal rond deze leeftijd overal dat ze nog maagd was.
Bij Miley is het obivous dat het niet zo is.
quote:
Van waar komt die haat? Probeer jezelf eens te uiten..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Om vervolgens ergens dood en in 5 stukken gedumpt te worden in een kanaal.
Ze is Amerikaans.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:38 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Van waar komt die haat? Probeer jezelf eens te uiten..
Dan begint mijn pleziertje pasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Om vervolgens ergens dood en in 5 stukken gedumpt te worden in een kanaal.
Minderjarige foto'squote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Welk braaf meisje?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze pics zijn sexier dan die hele clip.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Poeh. Juicyhil krijgt een hartstilstand waarschijnlijk.
Is toch schitterend? Pretentieuze sterretjes die binnenkort v.v.t. zijn omdat ze zich niet kunnen beheersen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:36 schreef Hetiszover het volgende:
Waar is dat lieve onschuldige tienermeisje gebleven? DIt is haar nieuwe clip:
Klacht: het nieuwe imago van Miley Cyrus
Idd jammer dat 't de onschuldige Miley Cyrus is die de nieuwe Lady Gaga wil worden ofzo, maar 't is wel een vette clipquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:36 schreef Hetiszover het volgende:
Waar is dat lieve onschuldige tienermeisje gebleven? DIt is haar nieuwe clip:
Klacht: het nieuwe imago van Miley Cyrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Meen je dat nou? Ga eens naar een discotheek op een 16+ avond en je plukt er zo tientallen meisjes weg die lekkerder zijn.quote:
Cher zal zich weer kapot schamen.quote:
Nou dat valt wel mee vind ik, of ik woon gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ga eens naar een discotheek op een 16+ avond en je plukt er zo tientallen meisjes weg die lekkerder zijn.
Kijk maar eens naar die 'pikante' prive foto's. Daar ziet ze er al een stuk slechter uit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef ebke het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee vind ik, of ik woon gewoon verkeerd.
Maar er is keuze genoeg, dat zeker![]()
![]()
Maar zo'n clip is natuurlijk ook allemaal schijn, ik wil haar rotte kop wel eens op een zondagochtend zien
Zoiets inderdaad. Ik vind er weinig aan, doe gewoon normaal. Beetje zoals Lily Allen of Ilse DeLange ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:45 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Apart, probeert ze een beetje van gaga een beetje van britney en een beetje van al die aparte gevallen te mixen in iets wat ze niet is ofsow?
Lily Allen normaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Ik vind er weinig aan, doe gewoon normaal. Beetje zoals Lily Allen of Ilse DeLange ofzo.
Haar clips hè.quote:
Is er ook een derde optie: WTF is Miley Cyrus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Miley
oude poll van stal gehaald:
Poll: MileyIk zou haar doen Te oud, er groeit al haar op
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
=> Google!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is er ook een derde optie: WTF is Miley Cyrus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot 23 november...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Miley is toch helemaal nog geen 18Die is 16 ofzo
Waar is jouw tagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef kwiwi het volgende:
ik denk dat juicy zo in shock is dat hij niet meer weet hoe hij moet posten
dat is hilary duff.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:49 schreef badboynova het volgende:
Miley is toch dol op ringen krijgen, waar voor ze dan heel erg dankbaar is.
Nee, maar de teksten die Lily Allen schrijft getuigen van meer originaliteit en vernuft dan de vodjes die Miley Cyrus schrijft (of haar producers, zelf kan ze geen fatsoenlijke zin opschrijven).quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou Miley hard geven in missionaris positie. Nadat ze met haar lippen om mijn eikelrand en tongetje mijn zwans heeft doen afzuigen en likken. Ik zorg voor het tempo. Ik zorg er voor dat zij hard gepenetreerd wordt. Ik pak haar verrassend, Miley heeft eerst niets door. Dit zorgt ervoor dat het voor mij heerlijk aan voelt als ik met mijn aderlijke koningpenert hard in haar nauwe roze vrouwengangetje paradeer. Uiteindelijk kom ik hard en schokkend klaar in haar natte vasjientje terwijl ik haar borsten hard vast pak en haar diep in de ogen aankijk en zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou Miley hard geven in missionaris positie. Nadat ze met haar lippen om mijn eikelrand en tongetje mijn zwans heeft doen afzuigen en likken. Ik zorg voor het tempo. Ik zorg er voor dat zij hard gepenetreerd wordt. Ik pak haar verrassend, Miley heeft eerst niets door. Dit zorgt ervoor dat het voor mij heerlijk aan voelt als ik met mijn aderlijke koningpenert hard in haar nauwe roze vrouwengangetje paradeer. Uiteindelijk kom ik hard en schokkend klaar in haar natte vasjientje terwijl ik haar borsten hard vast pak en haar diep in de ogen aankijk en zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef On het volgende:
Wat schattig dat ze lady Gaga probeert na te doen met haar excentrieke pakje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |