Mij ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nooit over nagedacht sorry.
Maar het maakt me ook niets uit.![]()
WTF? Linkjesquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Luco het volgende:
Ik meen me zelfs te herinneren dat René dat ooit bekende? Of komt dat puur doordat SCH op René geilde?
Ok.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef stijn_ het volgende:
ik eis nickname change naar GayRené, indien waar.
Was dat niet in die SCHtel hier al je vragen aan een homo in GC? Meende dat jij daar ook in postte als bruinwerker?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF? Linkjes!!!!!
En verder: nothing to see here peepsMaar wanneer ik het opeens wel ben dan zijn jullie de eersten die het te weten krijgen.
Nooit?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Was dat niet in die SCHtel hier al je vragen aan een homo in GC? Meende dat jij daar ook in postte als bruinwerker?
Ik ben 20. Ik houd van italiaans eten, uitgaan, fietsen, roeien, tjendol, KitKat Chunky, Films, Cola (wel de echte van Coca). Ik woon in Groningen, op een niet nader te noemen locatie.quote:
Komt een vrouw bij de dokter wel, bruinwerker ben ik niet mee bekend.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Oneself het volgende:
Ja Stijn, vertel eens wat meer Stijn. Ken je 'Komt een vrouw bij de dokter'?
En "bruinwerker"?![]()
Ik had eerst wat anders staan, maar dat was nog slechter...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Oneself het volgende:
Ja Stijn, vertel eens wat meer Stijn. Ken je 'Komt een vrouw bij de dokter'?
En "bruinwerker"?![]()
Gyas of Aegir?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik ben 20. Ik houd van italiaans eten, uitgaan, fietsen, roeien, tjendol, KitKat Chunky, Films, Cola (wel de echte van Coca). Ik woon in Groningen, op een niet nader te noemen locatie.
hoi
[..]
Komt een vrouw bij de dokter wel, bruinwerker ben ik niet mee bekend.
Hoi! Wat is tjendol?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik ben 20. Ik houd van italiaans eten, uitgaan, fietsen, roeien, tjendol, KitKat Chunky, Films, Cola (wel de echte van Coca). Ik woon in Groningen, op een niet nader te noemen locatie.
hoi
[..]
Vertel?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik had eerst wat anders staan, maar dat was nog slechter...
Haha Tjendol is een glazuurbrekend drankje uit de indonesische keuken.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoi! Wat is tjendol?Und welk genre films btw? 'Films' is een beutje breed.
[..]
Vertel?
Ik houd nu al van je.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |