Mij ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nooit over nagedacht sorry.
Maar het maakt me ook niets uit.![]()
WTF? Linkjesquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Luco het volgende:
Ik meen me zelfs te herinneren dat René dat ooit bekende? Of komt dat puur doordat SCH op René geilde?
Ok.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef stijn_ het volgende:
ik eis nickname change naar GayRené, indien waar.
Was dat niet in die SCHtel hier al je vragen aan een homo in GC? Meende dat jij daar ook in postte als bruinwerker?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF? Linkjes!!!!!
En verder: nothing to see here peepsMaar wanneer ik het opeens wel ben dan zijn jullie de eersten die het te weten krijgen.
Nooit?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Was dat niet in die SCHtel hier al je vragen aan een homo in GC? Meende dat jij daar ook in postte als bruinwerker?
Ik ben 20. Ik houd van italiaans eten, uitgaan, fietsen, roeien, tjendol, KitKat Chunky, Films, Cola (wel de echte van Coca). Ik woon in Groningen, op een niet nader te noemen locatie.quote:
Komt een vrouw bij de dokter wel, bruinwerker ben ik niet mee bekend.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Oneself het volgende:
Ja Stijn, vertel eens wat meer Stijn. Ken je 'Komt een vrouw bij de dokter'?
En "bruinwerker"?![]()
Ik had eerst wat anders staan, maar dat was nog slechter...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Oneself het volgende:
Ja Stijn, vertel eens wat meer Stijn. Ken je 'Komt een vrouw bij de dokter'?
En "bruinwerker"?![]()
Gyas of Aegir?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik ben 20. Ik houd van italiaans eten, uitgaan, fietsen, roeien, tjendol, KitKat Chunky, Films, Cola (wel de echte van Coca). Ik woon in Groningen, op een niet nader te noemen locatie.
hoi
[..]
Komt een vrouw bij de dokter wel, bruinwerker ben ik niet mee bekend.
Hoi! Wat is tjendol?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik ben 20. Ik houd van italiaans eten, uitgaan, fietsen, roeien, tjendol, KitKat Chunky, Films, Cola (wel de echte van Coca). Ik woon in Groningen, op een niet nader te noemen locatie.
hoi
[..]
Vertel?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik had eerst wat anders staan, maar dat was nog slechter...
Haha Tjendol is een glazuurbrekend drankje uit de indonesische keuken.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoi! Wat is tjendol?Und welk genre films btw? 'Films' is een beutje breed.
[..]
Vertel?
Ik houd nu al van je.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zie PM.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoi! Wat is tjendol?Und welk genre films btw? 'Films' is een tikkkkkie breed.
Oh, Pepsi is vies he?![]()
[..]
Vertel?
Iedereen wel toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef Q.E.D. het volgende:
Heb je ook een top-3 films?
Nee, hij is juist niet bekend met het fenomeen 'bruinwerkers'.quote:
Dit. Je hebt per genre wel films die je leuk vind, maar ik zou geen echte top3 kunnen opnoemen.quote:
Een bruinwerker is iemand die in de colafabriek werkt. Daarom.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, hij is juist niet bekend met het fenomeen 'bruinwerkers'.![]()
Ik dacht nooit verschil te proeven maar Pepsi moet het toch echt ontgelden de laatste tijd. Cola is eigenlijk trouwens een chemischer drankje dan ik had gedacht. Het maakt roestig bestek schoon? Kloppen die geruchten?
Cola is samen met energydrink het zuurste drinkbare middel. Ik heb ooit een melktand in een kommetje cola gelegd. Was in 2 dagen helemaal verdwenen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, hij is juist niet bekend met het fenomeen 'bruinwerkers'.![]()
Ik dacht nooit verschil te proeven maar Pepsi moet het toch echt ontgelden de laatste tijd. Cola is eigenlijk trouwens een chemischer drankje dan ik had gedacht. Het maakt roestig bestek schoon? Kloppen die geruchten?
Een melktand? Dan krijg je toch Spoetnik?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Cola is samen met energydrink het zuurste drinkbare middel. Ik heb ooit een melktand in een kommetje cola gelegd. Was in 2 dagen helemaal verdwenen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Cola is samen met energydrink het zuurste drinkbare middel. Ik heb ooit een melktand in een kommetje cola gelegd. Was in 2 dagen helemaal verdwenen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een bruinwerker is iemand die in de colafabriek werkt. Daarom.
Ik kan bij practicum de pH van Cola wel een keerquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
For real? Big shock here, vond het roest-idee cola al onaantrekkelijk maken.
Schindler's List is mooooi he! En lang. Maar heul mooi, heb de dvd hier liggen en laatst midden in de nacht gekeken. Ga je wel eens naar Pathe Doc of PAC? Als dat al valt onder Pathe Unlimited..
[..]
Haha! Echt niet!
Haha, ja wil je dat doen?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kan bij practicum de pH van Cola wel een keer
meten als je dat wilt?
Hoeveel melktanden tot pH neutraal? Dat is een interessantere vraag.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kan bij practicum de pH van Cola wel een keer
meten als je dat wilt?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
For real? Big shock here, vond het roest-idee cola al onaantrekkelijk maken.
Schindler's List is mooooi he! En lang. Maar heul mooi, heb de dvd hier liggen en laatst midden in de nacht gekeken. Ga je wel eens naar Pathe Doc of PAC? Als dat al valt onder Pathe Unlimited..
Ik heb deze week min of meer vrij.quote:
Gladiatorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
1. Remember the Titans (Disney)
2. Gladiator
3. The Name of the Rose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |