Hopelijk komt je nieuwe pasje snel, zodat het leven weer wat makkelijker wordtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Het is best irritant! Ben een paar dagen bij paps en mams geweest, daarna wat geld geleend van hun. En nu maar geen onnodige dingen kopen!
Wel met paspoort + bankafschrift als bewijs.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:36 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan ook je bank binnen lopen en geld opnemen
Wat fijn dat internetbankieren niet bereikbaar is zonder pasjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wel met paspoort + bankafschrift als bewijs.
Een geldig ID bewijs is voldoende.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wel met paspoort + bankafschrift als bewijs.
Hé ja, internetbankieren bij ING... Dan moet je alleen bij de Appie even om een accept-giro vragen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat fijn dat internetbankieren niet bereikbaar is zonder pasjeWie heeft tegenwoordig nog bankafschriften
Dan zit je bij de verkeerde bank. Ik kan er ook zonder pasje bij, evenals het betalen zonder pasje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat fijn dat internetbankieren niet bereikbaar is zonder pasje![]()
ikquote:Wie heeft tegenwoordig nog bankafschriften
Dat werd mij althans verteld toen laatst mijn pas was ingeslikt door de lieve mensen van de ABN op de Grote Markt.quote:
haha lekker betrouwbaar dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:41 schreef JH87 het volgende:
Toen ik m'n pas bij de ABN had verpest maakte zo'n belchick me wijs dat geld opnemen met legitimatie op kantoor niet bestond. Toen moest ik toch even heel hard lachen.
De Appie heb je ook niet nodigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hé ja, internetbankieren bij ING... Dan moet je alleen bij de Appie even om een accept-giro vragen.
Ik neem aan dat dat geen goed teken isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Renesite het volgende:
De mensen van de rabobank in mijn wijk/dorp/gehucht kennen mij zo langzamerhand wel.
Jawel, gek genoeg wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat geen goed teken is
Straks wordt ze nog ontslagenquote:
Dingen wijzigen kan ik vanuit mijn luie stoel doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, gek genoeg wel.
Loop ik ff heen en op den duur vraagt ze mijn bankrekeningnummer '3251200..'!
'OkeeOh hoe gaat het met je moeder' of zo...
Geen legitimatie nodig of zo. Laatst pakte ik hem erbij aangezien ik iets moest wijzigen. Was niet nodig want ze vertrouwde mij wel
Nah, je zei het net zelf al zo goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks wordt ze nog ontslagen!
Mark,
Jesse,
Andere bashers, komt er maar in!
Ik noem het wel stad. Tot zover mijn geboortewijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
Echte Hoogkerkers worden trouwens boos als je het stad noemt Rene
Wut? Sinds wanneer sta ik hier bekend als 'basher'?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks wordt ze nog ontslagen!
Mark,
Jesse,
Andere bashers, komt er maar in!
Ben in de war met een ander die mij altijd 'niet-groninger' noemt. Sorryquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wut? Sinds wanneer sta ik hier bekend als 'basher'?
Hoi Miepquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:02 schreef Oneself het volgende:
Awww zie deze clipjes even: lievvvvv
![]()
![]()
Hi peoples btw.
Hai Henkquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
Ik ben begonnen aan seizoen 1 van friends.
Vriendje van vriendinnetje heeft alle afleveringen. En ik keek vanmiddag in zijn film-kast omdat ik een filmpje mee wilde pikken. En toen dacht ik: laat ik alle friends gaan kijken!quote:
Dat is toch een nutteloze komedie? En tentamens zijn leuker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
Ik ben begonnen aan seizoen 1 van friends. En over 2 weken heb ik tentamens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Step one, 'stead of ass say bum as in Kiss my bum and you're a bumhole...quote:
Daar gaat je leven inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef Fems het volgende:
Ik ben begonnen aan seizoen 1 van friends. En over 2 weken heb ik tentamens!
Als je SATC nodig hebt, i'm your man!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Vriendje van vriendinnetje heeft alle afleveringen. En ik keek vanmiddag in zijn film-kast omdat ik een filmpje mee wilde pikken. En toen dacht ik: laat ik alle friends gaan kijken!
Ooooh heerlijk is dat he!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef Luco het volgende:
En wat is het toch heerlijk om in m'n eigen bed te liggen
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:05 schreef Bob. het volgende:
Slaap lekker ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |