Hertenkampquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is mooi klote zeg. Moet je een heel eind verder lopen voor een parkeerplaats, terwijl die medewerkersparkeerplaatsen vaak helemaal niet vol staan.
ik denk dat het voor de helft openstellen van de parkeerplaats Nijenborgh al veel zou schelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja inderdaadHet wordt bijna lucratief om hem bij de Shell neer te zetten
Ik heb soms college van 8:30 tot 15:30 en werk op het zernike dan van 17:00 tot 20:15. Dan ga ik liever even heen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef JH87 het volgende:
Ik vind het uberhaupt dikke onzin om met de auto naar fucking college te gaan.
Nijenborgh, daar helemaal achter toch? Daar ben ik nog nooit geweest. Staat die dan ook leeg? Daar zit inderdaad ook een betaald parkeren plek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het voor de helft openstellen van de parkeerplaats Nijenborgh al veel zou schelen.
Nijenborgh is idd er wat achter. Staat meestal voor een heel erg groot deel leeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nijenborgh, daar helemaal achter toch? Daar ben ik nog nooit geweest. Staat die dan ook leeg? Daar zit inderdaad ook een betaald parkeren plek.
Die van de Hanze staat ook nooit helemaal vol. Integendeel
Rene komt uit de provincie, vandaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef JH87 het volgende:
Ik vind het uberhaupt dikke onzin om met de auto naar fucking college te gaan.
Sure. Maar inventariseer het en breng het samen. Maar maak geen parkeerplaatsen terwijl ze voor de helft leeg staan... die paar auto's die achter de hanzeborg staan kunnen prima bij die achter het techniekgebouw...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef JH87 het volgende:
Er is toch ook een verschil tussen personeel en studenten.
16 juli!!! Midden in de zomervakantie. Dan hoor je met je luie kont op een zonnig strand te liggen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:27 schreef Luco het volgende:
[..]
16 juli, al heb ik in die week al werk gepland staan. Wordt leuk...
En dit weer is inderdaad net niet. Gelukkig heb ik een paar heerlijk warme vesten die dienst doen als zomerjas.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik was op een borrel van mijn studievereniging (joehoe. iedereen heeft kraagjes). En toen wilden we de stad nog in, maar we waren niet in de stapstemming!
Maar 1 college deze week.quote:Hoezo vrij?
't is wat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef Bob. het volgende:
Ik heb altijd maar 1 college per week, maar ik zou de rest van de week niet echt vrij noemen. Deadlines komen weer veel te snel in de buurt.
Weet ik niet.quote:En waarom gaat die pruts UB zo vroeg dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |