Of het was gewoon geen tand?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:35 schreef stijn_ het volgende:
volgens deze bron kan een tand niet oplossen. Of iemand (lees: moeder) heeft me gefopt, of deze bron klopt niet.
Maar dat is altijd redelijk verraderlijk. Doe je alleen je trui aan is het fris, doe je er een jas overheen zweet je je de pleuris. T-shirt + Jas!?quote:
Dit is inderdaad van dat net-niet-weer. Te koud voor mijn zomerjas, te warm voor m'n winterjas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar dat is altijd redelijk verraderlijk. Doe je alleen je trui aan is het fris, doe je er een jas overheen zweet je je de pleuris. T-shirt + Jas!?
Klopt, vroeger werden Coca bladen gebruikt (Vandaar ook de naam Coca Cola).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
BTW: "Coca Cola used to contain cocaine."![]()
Ja, dat is fijn weer om verkouden door te worden. Misschien gewoon een zomerjasje, longsleeve en sjaaltje dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad van dat net-niet-weer. Te koud voor mijn zomerjas, te warm voor m'n winterjas.
Gheghe, we leren echt wetenswaardigheden over cola hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Klopt, vroeger werden Coca bladen gebruikt (Vandaar ook de naam Coca Cola).
Hai trouwens. Ik heb zojuist m'n tentamen gemist. Zou deze toch niet halen dus heb ik maar voor uitslapen gekozen.
Dat ben ik al.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef Oneself het volgende:
Ja, dat is fijn weer om verkouden door te worden.
Laaagjes, longsleeve, vest, zomerjasje en sjaal, That should do it.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn weer om verkouden door te worden. Misschien gewoon een zomerjasje, longsleeve en sjaaltje dan?
En dat.quote:
Ik heb zo'n over mijn hoofd trek zomerjas. En die houdt wind tegen wat met dit 'net-niet-weer' resulteert in een soort sauna onder mijn jas. Kan ik nog beter gewoon een winterjas aantrekken die een beetje open kan zodat het doorlucht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef Bob. het volgende:
Laaagjes, longsleeve, vest, zomerjasje en sjaal, That should do it.![]()
Vanuit binnen ziet het er uit alsof het best eens 25 graden zou kunnen zijn? Gewoon niet buiten komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:06 schreef remlof het volgende:
Ow, ik dacht dat het gewoon 25 graden in Grunn was
*in Zwolle trein terug naar Arnhem gaat pakken
Hehe, handig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n over mijn hoofd trek zomerjas. En die houdt wind tegen wat met dit 'net-niet-weer' resulteert in een soort sauna onder mijn jas. Kan ik nog beter gewoon een winterjas aantrekken die een beetje open kan zodat het doorlucht.
Heerlijk. Ik was op een borrel van mijn studievereniging (joehoe. iedereen heeft kraagjes). En toen wilden we de stad nog in, maar we waren niet in de stapstemming!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb deze week min of meer vrij.
Om 3 uur maar eens naar bed toe.
En lekker slapen allemaal.![]()
16 juli, al heb ik in die week al werk gepland staan. Wordt leuk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |