Een uitzonderlijke landing is best een applausje waardquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is toch best knap hoe zo'n piloot zo'n groot toestel aan de grond zet?
Dat is waar. Een chauffeur heeft het wat dat betreft wel stukken zwaarder, vooral gezien de lange uren die hij handmatig moet rijden, om nog maar over risico van het in slaap vallen te zwijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ach ja, weet er niets van... Ken helemaal niemand die vliegt. Wat ik er mee bedoel is dat een piloot veel meer getraind wordt dan een buschauffeur. Die mannen zitten als ze niet aan het vliegen zijn nog in een simulator, worden regelmatig getest op hun kunnen en krijgen heel vaak een medische check-up. Daarnaast zitten er in een vliegtuig dermate veel systemen dat die dingen eigenlijk compleet zelfstandig kunnen vliegen.
In een vliegtuig zitten ze dan nog met z'n 2en. Plus als ze op 10 km hoogte even de knuppel loslaten dan gaat dat ding nog wel rechtdoor, doe je dat met een bus op de snelweg dan wil dat nog wel wat verkeerder aflopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is waar. Een chauffeur heeft het wat dat betreft wel stukken zwaarder, vooral gezien de lange uren die hij handmatig moet rijden, om nog maar over risico van het in slaap vallen te zwijgen.
Dat is ook best knap hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zeker weten! Dat die nooit geen tweede keer meer.quote:
Jij denkt dat ik die hele shitload aan tekst ga lezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:13 schreef Light het volgende:
[..]
Een uitzonderlijke landing is best een applausje waard
Waarschijnlijk niet nee. Zonde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten! Dat doet die nooit geen tweede keer meer.
Nee hoor het topicnummer is 1454495quote:
Oef hij zou maar vol zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:15 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik zei ooit een beetje sarcastisch 'ja klap maar' toen mensen begonnen te klappen na een vlucht, kreeg ik een leeg waterbekertje naar m'n hoofd toe gegooid
Dan was ik nat geweest!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oef hij zou maar vol zijn geweest.
Ligt eraan... Nu raakte het lege bekertje jou wellicht. Maar als hij vol was zou de hoek van gooien en ook de kracht erachter anders zijn. Daardoor zou hij mis kunnen gaan. Ook als jij een raampje had geopend was het bekertje er linea recta uitgevlogen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |