Onzin, gewoon die iPod aan laten staan. Je phone moet je wel uitzetten anders is je batterij leeg wanneer je na een paar uur vliegen op Schiphol aankomt. En als ze weer klappen, dan sta je op, keer je om, maak een buiging en zeg dank U!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar "all electronic devices must be turned off during takeoff and landing"
Die vat het vast op als een belediging. Heb je dat probleem weer, word je eruit gegooid enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wat je wel kan gaan proberen te introduceren is dat je een applaus geeft iedere keer als de buschauffeur stopt bij een halte. Is die man ook blij mee!
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDquote:Op zondag 9 mei 2010 00:06 schreef Bobbanz het volgende:
Idd ze doen gwn hun werk.
Maar vind het stiekem wel leuk om te klappen.
Kom net uit spanje. Toen we naar spanje gingen en daar landde ging ik klappen. De helft klapte mee xD (KUDDEDIEREN!) xD
Een zanger doet ook gewoon zijn werk, klap je voor hem?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:38 schreef Mummiepak het volgende:
Terechte klacht.
Ik ga toch ook niet klappen als ik een patatje oorlog bestel en dat vervolgens krijg van de desbetreffende medewerker van de snackbar? Die mensen doen gewoon hun werk, net als die piloten.
Een piloot zingt niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef Psyduck het volgende:
[..]
Een zanger doet ook gewoon zijn werk, klap je voor hem?
Behalve die keer dat ik jarig was in het vliegtuig en ik in de cockpit mocht kijkenquote:
Ja nog al zoiets.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar "all electronic devices must be turned off during takeoff and landing"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |