quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:03 schreef Japsnars het volgende:
Sanna, ik heb het geluid van die TMF Mix geript, hier is de MP3 van het eerste deel (21mb)
http://www28.zippyshare.com/v/7114660/file.html
Deel 2 heb ik met een hogere bitrate gecompressed omdat het geluid van het eerste deel nogal schijt klinkt, dus deze is 41 MBquote:
9 hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:07 schreef WillFerrell het volgende:
Slapen lukt nog niet. Bah en om 7 uur loopt de wekker weer af.
11 hier maar dan blijf ik lekker liggen tot 13-14quote:
Ja dan waarom 11?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
11 hier maar dan blijf ik lekker liggen tot 13-14
Dat is toch niet fijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
11 hier maar dan blijf ik lekker liggen tot 13-14
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef heleen1234 het volgende:
laatste bericht van zeikwijf dan.
ik ben 28 en trouw in november, heb twee afgeronde hbo opleidingen(ik ben dus niet dom) en heb een eenmanszaak met vier personeelsleden.Ik wordt geacht een bepaalde kwaliteit te leveren en wanneer ik dit niet doe, krijg ik dit te horen van mijn klanten of mijn personeel.
Ik heb de afgelopen maanden ongeveer 20 tijdschriften m.b.t trouwen gekocht en ik snap dat het geen hoogstaande literatuur is, maar de bladen zijn van een gemiddeld niveau
Over geen van de andere tijdschriften heb ik klachten, maar wannneer ik zie dat er niet eens gebruik gemaakt is van een spellingscontrole.
Die zes euro kan me gestolen worden, maar het is nu voor mij een principezaak. Ik vind dat je een blad niet op deze manier op de markt kunt brengen en vervolgens niet reageren op deze feiten (email én telefoon)
zo mijn zegje is gedaan.
fijne avond nog
Haha alcoholist.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:16 schreef WillFerrell het volgende:
Ze zien me al aankomen bij de Albert Heijn, mijn vierde krat pils die ik terug breng in 3 dagen.
Dus jij bent ineens 18?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:10 schreef wolvendagen het volgende:
En toch heb ik tickets met Sanna W. 21-04-1992.
Hierbij ben je officieel 18 verklaard. Rustig aan iedereen met bespringen, oké?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:10 schreef wolvendagen het volgende:
En toch heb ik tickets met Sanna W. 21-04-1992.
Ja, ik heb ook slim nagedacht bij het laten maken van mijn OV, daar ben ik ook 18 op, dus die neem ik dan mee ipv mijn ID. Tevens controleren ze niet bij meisjes.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hierbij ben je officieel 18 verklaard. Rustig aan iedereen met bespringen, oké?
Ik was alleen thuis, maar ze kwamen met zes man.quote:
Hier waren ze afgelopen zondag. Een moeder met haar zoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was alleen thuis, maar ze kwamen met zes man.Heb wel een mooi magazine gekregen van de Jehova-neger.
3 daarvan waren niet serieus en alleen maar gespam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
Haha cancer hebben jullie nou 6 SC's volgepost op een fucking vrijdagavond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |