Met kerst het kettingje met slotje en de zilverspoor plus Geloof,hoop,liefde gehad van de Mrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, troll beads! Pas begonnen of heb je al een collectie? Mooi hoor, die combinatie van zilver met gekleurde kralen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ok nogmaals![]()
[..]
Met kerst het kettingje met slotje en de zilverspoor plus Geloof,hoop,liefde gehad van de Mr
Zelf de paarse bloem met kleingeld gespaard en nu het bolletje wol en roze prisma gekocht.
Vind de oorbellen
[ afbeelding ]
Volgens mij vond ze het niet zo leuk maar dat kan ik mis hebben.quote:
Pandora?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaaf Ml-etjeIk zag laatst bij de juwelier ook zo'n collectie, maar twijfel of het nou die trollbeads waren of die andere, waarvan je ook die steentjes kunt sparen.
quote:
Bad en tv zei ze. Dus ik gok idd een avondje zonder ons.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze het niet zo leuk maar dat kan ik mis hebben.
Het is heel leuk, had alleen niet verwacht dat ze zo prijzig zouden zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die!Ik weet niet welke van de 2 nou bij die juwelier waren, vond het erg mooi, denk dat het die van jou zijn
Mooi dat je zowel zilverkleurig hebt als dan echt met kleurtjes, leuk die variatie.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is heel leuk, had alleen niet verwacht dat ze zo prijzig zouden zijn
Ook goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bad en tv zei ze. Dus ik gok idd een avondje zonder ons.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Zometeen Onslow en Daisy in de TV-kantine...ik lach nu al
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb 2 laarsjes voor de rreeeegggen
[ afbeelding ]
Let niet op de broekging schilderen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Ik heb gegierd om Hyacinth en Elisabeth met Fransie![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Ik heb mijn tweede monitor even aangezwengeld voor als er nog leuke clips gepost gaan worden enzo.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Ik heb mijn tweede monitor even aangezwengeld voor als er nog leuke clips gepost gaan worden enzo.
Daniëlle?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die Engelse die net zongDans zag er superstrak uit.
D'r jurk kroop wel omhoogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die Engelse die net zongDans zag er superstrak uit.
Daniëlle er uit, graagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een favo vanavond en wie wil je eruit?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
EN het is niet zo dat mijn moeder niet weet hoe ze moet sms'en.
Oh nou dat zou ik zelfs al was fris en fruitig niet leuk vinden.quote:
quote:
Erik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet het even kwijt hoor, maar ik ben echt een beetje (best wel) geirriteerd en niet blij met mijn ouders. Ze zouden wel even bellen als ze in Zweden geland waren en ik zit toch een beetje met die vlucht in mijn hoofd enzo, en ja, misschien heb ik niet laten blijken dat ik op zich dat ook een beetje spannend vind, maar dat is wel zo. Ik wil ook dat ze een fijne vlucht hebben en goed zijn aangekomen.
Het enige wat ik kreeg was een sms'je met (letterlijk) "geland".
Niks belletje, nies over de vlucht of het weer of over wat dan ook. Fucking hell, ik zit hier ook maar thuis, voor de hond te zorgen, mijn eigen maaltje bij elkaar te koken, moe te zijn, zorgen te hebben, en is het dan ZO gek dat ik een beetjeben door zo'n kaal kort sms'je? EN het is niet zo dat mijn moeder niet weet hoe ze moet sms'en.
Dus ik bel mijn oma om door te geven dat ze geland zijn, en die vraagt ook naar hoe de vlucht was enzo, ja ik kan geen antwoord geven want ik weet het zelf ook niet. Blijkbaar is het niet logisch om dat even aan je kind thuis te melden. En ik weet dat ik te weinig geslapen heb, en moe ben, maar!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je het wel een beetje gezellig gemaakt voor jezelf thuis? Want een weekend zitten sippen is ook niks.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En daar ben je dus al uren mee bezig?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet het even kwijt hoor, maar ik ben echt een beetje (best wel) geirriteerd en niet blij met mijn ouders. Ze zouden wel even bellen als ze in Zweden geland waren en ik zit toch een beetje met die vlucht in mijn hoofd enzo, en ja, misschien heb ik niet laten blijken dat ik op zich dat ook een beetje spannend vind, maar dat is wel zo. Ik wil ook dat ze een fijne vlucht hebben en goed zijn aangekomen.
Het enige wat ik kreeg was een sms'je met (letterlijk) "geland".
Niks belletje, nies over de vlucht of het weer of over wat dan ook. Fucking hell, ik zit hier ook maar thuis, voor de hond te zorgen, mijn eigen maaltje bij elkaar te koken, moe te zijn, zorgen te hebben, en is het dan ZO gek dat ik een beetjeben door zo'n kaal kort sms'je? EN het is niet zo dat mijn moeder niet weet hoe ze moet sms'en.
Dus ik bel mijn oma om door te geven dat ze geland zijn, en die vraagt ook naar hoe de vlucht was enzo, ja ik kan geen antwoord geven want ik weet het zelf ook niet. Blijkbaar is het niet logisch om dat even aan je kind thuis te melden. En ik weet dat ik te weinig geslapen heb, en moe ben, maar!
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniëlle er uit, graag
En ik vond Maaike deze keer erg goedJapio ook
Somewhereeeeee....quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet hoe normaal jouw contact is met je ouders en hoe je over vliegen denkt enzo, Erik. Maar ik sms meestal pas de volgende dag om ze in te peperen dat ik lekker op het strand lig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Nou, als Daniëlle er NU niet uitgaat dan weet ik het niet meer
Ow, en dit moet me even van het hart: die vetgedrukte dingen, dat zijn zaken die je toch best zelf kan? En niet echt moeilijk, zwaar of anderszins ondoenlijk zijn? Toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Het is hier in het gezin vrij normaal om als je op de bestemming aangekomen bent even te laten weten hoe de reis was enzo. Ik vind het gewoon zo kort en bondig en ik had het leuker gevonden als er iets meer aandacht aan besteed werd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet hoe normaal jouw contact is met je ouders en hoe je over vliegen denkt enzo, Erik. Maar ik sms meestal pas de volgende dag om ze in te peperen dat ik lekker op het strand lig
Nee, ik heb heet gedoucht en tv gekeken en me volgevretenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, en dit moet me even van het hart: die vetgedrukte dingen, dat zijn zaken die je toch best zelf kan? En niet echt moeilijk, zwaar of anderszins ondoenlijk zijn? Toch?Je bent toch geen klein kind meer? Je ouders doen het normaal elke dag voor je, kan jij het best een weekendje van ze overnemen.
Ik snap dat je moe bent en zorgen hebt en dan wordt het allemaal extra zwaar en de SMS van je ouders was erg kort, maar je moet ook een beetje relativeren.
Want anders maak je het voor jezelf wel erg donker en duister en naar en zwaar en da's zonde. Er zijn ook voordelen aan thuis zijn in je eentje. Probeer die ook een beetje in het oog te houden.
Ik vergeet het soms.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Robbie.quote:
Hij zei net voordat ze begonnen gelukkig wel 'Misschien was de zang niet helemaal zoals het moest'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zo belachelijjk aldus Gordon, hij was z'n oren kwijt bij z'n jongens?
quote:
Andersom verwacht ik niet eens iets. Zo halverwege de vakantie laten ze even weten hoe het allemaal is en achteraf bellen we dan wel.quote:
Heb je de Kanneginnedag nog een beetje overleefd eigenlijk met al dat lawaaiig schorriemorrie onderaan je raam?quote:
Maar ze zijn er toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik heb heet gedoucht en tv gekeken en me volgevreten, zoals het hoort als je je kut voelt.
Ik stuur altijd direct een sms als we geland zijn, omdat ik weet dat vooral mams er een hekel aan heeft dat we met zo'n groot ding in de lucht hangen.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Gordon wel slim hoor, zo over z'n eigen groepje. Je wil niet weten hoeveel invloed dat jury commentaar heeft.
Oké, dit is nu gebeurd en je baalt. Kun je de situatie op dit moment nog veranderen? Zo ja, onderneem dan actie (SMS of bel je ouders, denk ik dan aan). Kan of wil je dat niet, SNAP OUT OF IT en maak er gewoon een lekker weekend van. Je hebt er anders alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is hier in het gezin vrij normaal om als je op de bestemming aangekomen bent even te laten weten hoe de reis was enzo. Ik vind het gewoon zo kort en bondig en ik had het leuker gevonden als er iets meer aandacht aan besteed werd.
[..]
Nee, ik heb heet gedoucht en tv gekeken en me volgevreten, zoals het hoort als je je kut voelt.
Hmm fluffy is lekker op gang vanavond.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Staceyyyyyyy, als de mensen niet op haar stemmen, gaan ze haar CD straks ook niet kopen
Ik vraag altijd wel of ze ff willen laten weten dat ze op plaats van bestemming zijn, maar da's vooral omdat ze de afgelopen jaren veel pech onderweg hebben gehad met auto's die in brand vlogen en andere rare, enge dingen. Maar met een sms "we zijn er, Misty is helemaal blij hier" vind ik het best en hoor ik de rest na de vakantie wel weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Andersom verwacht ik niet eens iets. Zo halverwege de vakantie laten ze even weten hoe het allemaal is en achteraf bellen we dan wel.
Nu we het over bellen hebben, dat is ook weer een week geledenMaar paps kan tegenwoordig keurig smsen, dus dat doe ik ook nog wel eens tussendoor.
00.00 minuten outside.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de Kanneginnedag nog een beetje overleefd eigenlijk met al dat lawaaiig schorriemorrie onderaan je raam?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat lukt me niet oma belt desnoods het hotel.
Ik kán het ook wel, en op zich is het ook niet echt een probleem (behalve een kleine confrontatie met mijn kookkunstenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, en dit moet me even van het hart: die vetgedrukte dingen, dat zijn zaken die je toch best zelf kan? En niet echt moeilijk, zwaar of anderszins ondoenlijk zijn? Toch?Je bent toch geen klein kind meer? Je ouders doen het normaal elke dag voor je, kan jij het best een weekendje van ze overnemen.
Ik snap dat je moe bent en zorgen hebt en dan wordt het allemaal extra zwaar en de SMS van je ouders was erg kort, maar je moet ook een beetje relativeren.
Want anders maak je het voor jezelf wel erg donker en duister en naar en zwaar en da's zonde. Er zijn ook voordelen aan thuis zijn in je eentje. Probeer die ook een beetje in het oog te houden.
Stuur ze naar de Dam. Shalalalie. Shalala.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
00.00 minuten outside.![]()
Maar effe een ander probleem:
Mijn Duiven proberen een nest te bouwen op mijn balkon en er lag een enorm pissig briefje van de benedenbuurman dat ik 'Mijn goot moest schoonmaken omdat enz.'
Laat die Duiven toch lekker in mijn goot?
Mijn zusje smste vorig jaar vanuit Tunesie op opa's verjaardag (waar ik aan de koffie zat) of ik opa ff een leuke dag wilde wensen en dat ze na de vakantie wel ff langs zou gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen oma meer.En die kwamen fysiek al nooit in het buitenland dus met bellen was dat hen zeker niet gelukt. Ik moet trouwens maar even checken of mijn ouders nog kunnen SMSen (oftwel, mijn berichtjes uit de foon kunnen halen). Want da's wel handig voor als ik naar IJsland ga.
Geen porem zeg dat dingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn hemel wat ziet zij er hoogzwanger uit naast die magere Stacey
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur ze naar de Dam. Shalalalie. Shalala.
(Of, zet een grote plantenpot neer en rommel daar hun nest naartoe als ze toch nog niets gelegd hebben, dan haal je ze uit de goot).
Niet doen; pak een biertje/wijntje/borrel, wat te knabbelen, gooi de hond de tuin in en alsie blaft mag ie weer naar binnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kán het ook wel, en op zich is het ook niet echt een probleem (behalve een kleine confrontatie met mijn kookkunsten). Het is gewoon de opeenstapeling van dingen vanavond.
Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp, maar het klinkt nu wel zo alsof je het gevoel hebt dat ik niets doe als ze thuis zijn, dat is dus absoluut niet waar. Ik zorg dan ook mee voor de hond alleen was het vanavond een beetje rottig omdat ik na het douchen gewoon in relaxkleren op de bank wilde hangen en toen tot de ontdekking kwam dat ik nog schoenen aan moest en door de bagger (het hele park hier ligt overhoop ivm riolering) en de regen moest.
Normaal sta ik ook vaak in de keuken te helpen dus het is absoluut niet zo dat ik normaal alleen maar verzorgd wordt en daarom nu in paniek ben.
Maar goed, ik denk dat ik dit maar uitzet want ik zit mezelf alleen maar op te fokken en dat is voor niemand goed.
Die tutu die opgehesen isquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet doen; pak een biertje/wijntje/borrel, wat te knabbelen, gooi de hond de tuin in en alsie blaft mag ie weer naar binnen
En wat heeft dat met de duiven van APK van doen dan?quote:
Ze ligt al heel de avond te hijgen en wij hebben de kachel aan gehad.quote:
Helder. Ik wist niet hoeveel jij je ouders helpt en zoals het er stond kwam het een beetje over alsof nu alles op jouw schouders kwam en je dat helemaal niet gewend bent. Maar je draagt normaal ook je steentje bij, alleen is de hoeveelheid taken nu groter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kán het ook wel, en op zich is het ook niet echt een probleem (behalve een kleine confrontatie met mijn kookkunsten). Het is gewoon de opeenstapeling van dingen vanavond.
Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp, maar het klinkt nu wel zo alsof je het gevoel hebt dat ik niets doe als ze thuis zijn, dat is dus absoluut niet waar. Ik zorg dan ook mee voor de hond alleen was het vanavond een beetje rottig omdat ik na het douchen gewoon in relaxkleren op de bank wilde hangen en toen tot de ontdekking kwam dat ik nog schoenen aan moest en door de bagger (het hele park hier ligt overhoop ivm riolering) en de regen moest.
Normaal sta ik ook vaak in de keuken te helpen dus het is absoluut niet zo dat ik normaal alleen maar verzorgd wordt en daarom nu in paniek ben.
Maar goed, ik denk dat ik dit maar uitzet want ik zit mezelf alleen maar op te fokken en dat is voor niemand goed.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet doen; pak een biertje/wijntje/borrel, wat te knabbelen, gooi de hond de tuin in en alsie blaft mag ie weer naar binnen
Las stuur de naar de damquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de duiven van APK van doen dan?
Ik snap het niet![]()
(Echt niet rot bedoeld, ik snap het echt niet
)
Nee dat is helemaal niet het punt dat ik wilde maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Erik, haal gewoon voor drie dagen stoommaaltijden of Chinees joh
Nee, ik geloof best dat je het allemaal kunt en ook vaak helpt, maar je doet nu een beetje alsof het een enorme opgave is dat je een paar dagen je eigen kostje moet verzorgen en de hond moet uitlaten als het regent. Zo bedoel je het niet,
Ja is ook.quote:maar je ouders zijn er ff uit en nogmaals, die sleurden misschien net hun koffer van de band en wilden jou alvast even snel laten weten dat ze veilig geland waren. Je krijgt morgen vast een meer uitgebreide update
Die plantenpotten staan er al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
(Of, zet een grote plantenpot neer en rommel daar hun nest naartoe als ze toch nog niets gelegd hebben, dan haal je ze uit de goot).
Ow als je iets wel rot bedoelt zeg het erbij want ik denk bij jou altijd dat je het goed bedoelt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de duiven van APK van doen dan?
Ik snap het niet![]()
(Echt niet rot bedoeld, ik snap het echt niet
)
Zand erover? * kijkt vragendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet het punt dat ik wilde maken.
[..]
Ja is ook.
Ik snap geen bal van deze zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las stuur de naar de damja gekke combi
5, waarvan er eentje kan blaffenquote:
*noteert logeeradres Chez Ingetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het trouwens heerlijk als pa en ma dagje weg zijn en ik op de hond moet passen; heerlijk uitgereid wandelen, rennen, spelen.
En dan hoor ik standaard dat ze 's avonds geen kind aan haar gehad hebben
Laat maar komenquote:
Waar?quote:
Laat Mr I even wrijven anders?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik er ook niet al te laat in duik; rug doet vervelend.
Morgen, als ik wakker word, is alles weer goed
Alles sal reg kom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik er ook niet al te laat in duik; rug doet vervelend.
Morgen, als ik wakker word, is alles weer goed
Als ik morgen gehandicapt wil zijn doe ik datquote:
Ja. Het is gewoon vermoeidheid. Na 4 uur slaap om 7 uur al (in de regen) op de fiets zitten, en de hele dag moeten haasten en niet echt het gevoel hebben dat je kan ontspannen.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik morgen gehandicapt wil zijn doe ik dat![]()
![]()
Nee, tis 1 plek die uitstraalt....gewoon verkeerde beweging gemaakt vanochtend en met stil zitten wordt het alleen maar stijver ().
Lekker nachtje slapen en morgen weer gewoon m'n gang gaan, da's het beste
Ga dan lekker slapen, voel je je morgen vast een stuk beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Het is gewoon vermoeidheid. Na 4 uur slaap om 7 uur al (in de regen) op de fiets zitten, en de hele dag moeten haasten en niet echt het gevoel hebben dat je kan ontspannen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Het is gewoon vermoeidheid. Na 4 uur slaap om 7 uur al (in de regen) op de fiets zitten, en de hele dag moeten haasten en niet echt het gevoel hebben dat je kan ontspannen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Maar meer dan terecht dat de heren Bad Boyz er in blijven in X-factor
Die zijn commercieel stukken interessanter (lees: meissies komen wel naar hun optredens) dan Daniëlle.
Van die twee heb je meer kans dat je er na X-factor nog iets van hoort dan van haar.
Och het meissie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk nog even bij Limoentje spieken. Volgens mij zit die dame dan nog steeds waar ik haar 3 uur gelden achtergelaten heb. Wat kunnen het toch een volhouders zijn zeg.
Oh nee dat kan ik niet klepzeiker als ik ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe ik ook als ik een echte kutdag heb gehad; borreltje, slapen en de volgende dag denken waar je je in godsnaam druk over heb gemaakt
Ga je meezingen met Robbie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Trust Blond en Huppelig!
[..]
Waar?![]()
Of heeft zij die plantenpotten neergezet?
Je praat in raadselen.
Dikkequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten lieverds, morgen stel ik me weer wat minder aan
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten lieverds, morgen stel ik me weer wat minder aan
.
Tja, hoort erbij. Maar zo bang heb ik ze nog niet in huis gehad tot nu toe.quote:
quote:
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Het is toch voor iederéén beter als degene overblijft die dan nog de meeste kans op een carrière heeft?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, hoort erbij. Maar zo bang heb ik ze nog niet in huis gehad tot nu toe.
En ach, als zij zich bovenop de boeken veilig voelt dan mag ze daar wel bivakkeren. Zolang ze haar kinderen maar niet op mijn Stephen Kings gaat krijgen.
Ik denk dat je je lichaam in de strijd zult moeten gooien om haar te lokken.quote:
Daar komt ze.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je je lichaam in de strijd zult moeten gooien om haar te lokken.
Try harder!
JOEHOEEEEE!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je je lichaam in de strijd zult moeten gooien om haar te lokken.
Try harder!
Lekker ronken Ing! En hopelijk morgen zonder pijn!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Mensemensjes, ik kruip onder m'n dekbedje![]()
Had nou nog eeeeeeeeeeven gewacht, dan had ik gaan strippen denk ik!quote:
Ola!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Had nou nog eeeeeeeeeeven gewacht, dan had ik gaan strippen denk ik!
Bonsoirrrrrrrrrr![]()
Okay, ik doe even mee!quote:
Lekker boeiend, jij nog geneukt in Germany lately?quote:
Ja en niet alleen om de tijd te doden!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker boeiend, jij nog geneukt in Germany lately?
Om de tijd te doden.
HBOquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga nog maar een seizoentje kijken van het een of het ander geloof ik.
Mijn laatste aankoop op mn werk was de box van Sex and the City, HBO dus. Had enkel eens een halve aflevering gezien maar in paniek, laatste stuiptrekking snel die aangeschaft.quote:
Flight of the Conchords staat in bestellingquote:
quote:
If you want me to, I'll take of all my clothes for you.quote:
Dat is een parodie op Flashdance, toch?quote:
Neeee ik heb 'm NET nog ge-edit!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
If you want me to, I'll take of all my clothes for you.
Ontopic:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, Footloose, clipje heb ik er onder gepost.
Zó gaaf
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:00 schreef CarOnline het volgende:
En met deze wijze woorden duik ik mijn bed maar eens in
Mogge Piscesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ml-etje en Greys
Nog klusplannen voor vandaag Ml-etje?
quote:
Wat zat er in je hoofd waardoor Duif besloot daar te gaan nestelen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:41 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, er zit een duif in mijn hoofd, ofzo.
Nog specifieke kleuren die shirtjes?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Mogguh meissies!
Ik ga mezelf zo eerst maar eens onder de douche schoppen, dan ff de stad in (ff wat meer shirtjes met lange mouwen kopen voorvolgend weekend
), dan moeten we weer eens een auto ophalen van Heer G bij de garage, boodschappen doen en vanavond lekker niets, geloof ik
Wat zijn jouw plannen Pisces?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge Pisces
ik ga de boel hier zo even stoffen en dweilen en de Mr gaat een kar grond halen voor de tuin (gratis af te halen).
Dan gaat de Mr nog even met de buum het kozijn van de deur van de bijkeuken neerzettenen maak ik even eten
En jij??
quote:
Ja daar aaste ik ook al stiekem opquote:
Leeggetrokken hebben we hem al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh de tuin!Is dat echt het begin er aan of hebben jullie al meer ermee gedaan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leeggetrokken hebben we hem al.
En maandag begint de tuinman
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog specifieke kleuren die shirtjes?
Ik ga zo ook nog even de stad in, ben net al bij de opticien geweest, eerst even een broodje eten zo, daarna wat boodschappen doen. En dan thuis rommelen, moet nog een horretje plaatsen. En wil nog wat foto's bewerken, daar kom ik nooit aan toe.
Nou hij komt via de Mr's werk dus we doen het in etappes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk! Al specifieke wensen over wat je erin wilt? of juist niet?
Dat dacht ik niet hoor onpersoonlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Bij mijn moesje worden er op moederdag zelf (ze bezorgen op zondag) mooie rozen in allerlei kleuren bezorgd, heb er nu al zin in dat ze die krijgt
Dat klinkt vast heel onpersoonlijk, maar ze heeft aangegeven dat ze liever niet wil dat we langskomen op Moederdag zelf omdat ze maandag weer naar het ziekenhuis moet en daarvoor zondag al een groot deel van de dag nuchter moet zijn en dus hebben we Moederdag hier verplaatst naar 1e Pinksterdag, als ze zich hopelijk niets meer van niets mogen eten aan hoeft te trekken.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
Foto's ehmm oh ja vanavond moet ik van mezelf de de HD doornemen
Jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet hoor onpersoonlijkwat gaaf lijkt me dat zo'n grote bos bezorgt krijgen
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Bij mijn moesje worden er op moederdag zelf (ze bezorgen op zondag) mooie rozen in allerlei kleuren bezorgd, heb er nu al zin in dat ze die krijgt
Dat klinkt vast heel onpersoonlijk, maar ze heeft aangegeven dat ze liever niet wil dat we langskomen op Moederdag zelf omdat ze maandag weer naar het ziekenhuis moet en daarvoor zondag al een groot deel van de dag nuchter moet zijn en dus hebben we Moederdag hier verplaatst naar 1e Pinksterdag, als ze zich hopelijk niets meer van niets mogen eten aan hoeft te trekken.
Waar is ze nu voor geweest dan (als je dat wilt delen) controle of?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
JaAl voelt het toch wel heel erg raar hoor, op Moederdag niet langs gaan op verzoek, terwijl ik nou net vind dat ze deze Moederdag juist extra aandacht zou moeten hebben
Ik maak me best heel erge zorgen om haar. Gisterochtend is ze ook alweer in het ziekenhuis geweest voor uitslagen en dat was op zich best goed begreep ik, maar maandag moet ze alweerIk heb soms het gevoel dat er dingen voor me achtergehouden worden. Niet uit kwade opzet, maar omdat ze me willen beschermen ofzo.
Maar sorry, da's misschien allemaal wat te zwaarmoedig op de zaterdagochtend![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet al die mislukte/'bewogen foto's eruit plukken, daar gaat vaak zoveel tijd in zitten
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar is ze nu voor geweest dan (als je dat wilt delen) controle of?
En je weet het hé; gewoon uitspreken naar hen toe dat je dat denkt.
Dan voel jij je beter en weten zij dat ze je niet hoeven te beschermen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh dat is wel jammer, kan me voorstellen dat je juist nú die aandacht op Moederdag zou willen gevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
JaAl voelt het toch wel heel erg raar hoor, op Moederdag niet langs gaan op verzoek, terwijl ik nou net vind dat ze deze Moederdag juist extra aandacht zou moeten hebben
Ik maak me best heel erge zorgen om haar. Gisterochtend is ze ook alweer in het ziekenhuis geweest voor uitslagen en dat was op zich best goed begreep ik, maar maandag moet ze alweerIk heb soms het gevoel dat er dingen voor me achtergehouden worden. Niet uit kwade opzet, maar omdat ze me willen beschermen ofzo.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jep
Wat dacht je van een foto opzoeken voor op canvas?
Misschien dat ik stiekem alsnog ga hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, kan me voorstellen dat je juist nú die aandacht op Moederdag zou willen geven
Hetzelfdequote:Zijn ze met je zus hetzelfde over nieuwtjes delen of dingen juist "achterhouden"?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mogguhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef Ole het volgende:
Pa en ma zitten zowel op moeder- als op vaderdag op hun luie **** in Spanje. Scheelt weer (te) dure bloemen en een paar sokken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ik stiekem alsnog ga hoorMaar het verzoek was op zich vrij duidelijk, dus ik twijfel nog.
[..]
Hetzelfde![]()
En ik begrijp het ook wel, ik wil ook nooit dat ze zich zorgen om mij maken (vandaar dat ik mijn ziekenhuisgebeuren van vorig jaar ook had willen verzwijgen toen, maar dat lukte niet![]()
) maar dat is wel een steeds terugkerend iets bij ons. Ik zie het maar zo dat we elkaar te lief vinden om zorgen te laten hebben om elkaar, maar soms moet je dingen wel eerlijk kunnen zeggen zodat je het kunt delen juist. Ik krijg het er vast ooit nog wel in
Ik wilde al zeggen 'zou je niet gewoon stiekem gaan en dan gewoon even kort een 3 kwartier/uurtje blijven', maar wilde je niet op ideeën brengen als je er misschien net rust in had.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ik stiekem alsnog ga hoorMaar het verzoek was op zich vrij duidelijk, dus ik twijfel nog.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:11 schreef Ole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee. Roze!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Ow sorry hoor![]()
Voor al dat zwaarmoedige gedoe en al die spoilers.
Kom, laten we het maar over iets anders hebben!
Pisces, ik ga niet specifiek voor roze shirts hoorDaarin is mijn voorgevel iets te duidelijk
![]()
Ik ga wel voor zwart ofzo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Pisces, ik ga niet specifiek voor roze shirts hoorDaarin is mijn voorgevel iets te duidelijk
![]()
Ik ga wel voor zwart ofzo
Stadse!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:28 schreef Ole het volgende:
Er zijn hier allemaal gespierde wielrenners in de stad
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen allen!
Ik ga zo al oppassen tot vanavond dus weinig online![]()
Iedereen die iets leuks gaat doen; have fun!![]()
Iedereen die nog moederdagcadeautjes moet kopen, succes![]()
En Greysvoor de zorgen om je moeder, ik snap best dat het niet prettig voelt
![]()
Wie ik vergeet:![]()
![]()
Was heul gezellig, maar pas om 3 uur thuisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Tombo, succes met oppassen zoWas de b'day nog gezellig?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was heul gezellig, maar pas om 3 uur thuis
En Draakje is vannacht 3 keer over mn deur de slaapkamer in gesprongen, dus weinig geslapen
En dan steeds gaan zeuren dat ze er weer uit wil namelijk
Ik ga nu, tot laat!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga even lunsen
En Greys, goeie punten moet je trouwens accentueren![]()
Pink it is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was heul gezellig, maar pas om 3 uur thuis
En Draakje is vannacht 3 keer over mn deur de slaapkamer in gesprongen, dus weinig geslapen
En dan steeds gaan zeuren dat ze er weer uit wil namelijk
Ik ga nu, tot laat!
Ga met mij mee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik zou ook gaan shoppen, maar Mr Gb is weer in bed gaan liggen want die voelt zich niet lekker
Oh, I would! Maar zit nog in m´n ochtendjas benedenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga met mij mee!
Maar kan je niet ff alleen gaan dan?
En mogguh
Mja, als de keuze is een slecht huwelijk, of goede muziek dan is het makkelijk denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
Oh Erik, nog ff...
Dit had ik dan weer niet achter Waylon gezocht!
Jij hebt geen rijbewijs?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, I would! Maar zit nog in m´n ochtendjas beneden![]()
En als ik in mijn eentje naar de stad ga ben ik ongeveer vier (!!) keer zo lang bezig dan als ik met Mr Gb ga. OV enzo...
Kloptquote:
Het was ook niet veroordelend bedoeld, maar meer dat ik niet eens wist dat ie uberhaupt al getrouwd is geweest en al een zoon van zeven heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, als de keuze is een slecht huwelijk, of goede muziek dan is het makkelijk denk ik.
Wel een fotoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister echt zo'n schattig jurkje gekocht bij de WE, staat hij niet online. Kan ik geen plaatje laten zien dus.
Misschien maak ik die dit weekend nog wel evenquote:
Oh joh vervelend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt![]()
Het is trouwens ook vooral Mr Gb die echt wat nieuwe dingen moest hebben en ik vind het altijd wel leuk om samen te gaan. Ik pak nog eens wat uit het rek wat hij zelf niet zo pakken, maar hij dan toch wel leuk vindt enzo. En een goed excuus om zelf ook nog even schoentjes en jurkjes te kijken
Want eigenlijk moet ik even op mijn budget letten tot ik vakantiegeld heb
Nee, maar ik heb wel een beetje nieuwe dingen nodigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh vervelend.
Hihi op je budget letten en de stad in gaan, dat werkt bij mij dus echt niet.
Heb jij zoveel zelfbeheersing?
Hihi ja? je loopt naaktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een beetje nieuwe dingen nodig. Zo waren we gister ook helemaal niet in de WE voor mij
![]()
Nouja, ik denk dat we morgen maar gaan shoppen dan. Volgens mij heeft Amsterdam toch elke zondag koopzondag.
Nee, maar dat is alleen maar omdat het toch nog koud is buiten en ik dus nog winterkleding aan kanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja? je loopt naakt![]()
Heb het nog steeds volgehouden niets kopen en wel braaf gespaard![]()
Ow hmm ja dan moet het maar héquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar dat is alleen maar omdat het toch nog koud is buiten en ik dus nog winterkleding aan kan
Is ook wel zo, maar Mr Gb heeft het altijd snel weer bekeken wat inhoud dat we vaak nog even lekker wat gaan eten en naar de bioscoop gaan enzo. Ik vind het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow hmm ja dan moet het maar hé
Moet bekennen dat ik de stad gewoon niet inga om de verleiding te weerstaan
Ohja, dat had ik ook niet achter 'm gezochtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook niet veroordelend bedoeld, maar meer dat ik niet eens wist dat ie uberhaupt al getrouwd is geweest en al een zoon van zeven heeftDát had ik niet achter hem gezocht, ik dacht dat het gewoon een jong vrijbuitertje was
Nou potver, ik ben nog steeds niet weg![]()
*In auto springt*
Wat een boefje he!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik ook niet achter 'm gezocht.
Oh ja dan gaat dat wel goed ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar Mr Gb heeft het altijd snel weer bekeken wat inhoud dat we vaak nog even lekker wat gaan eten en naar de bioscoop gaan enzo. Ik vind het altijd wel gezelligwant meestal ga ik ook gewoon in mijn eentje of met een vriendin shoppen
En dat. Huuuuu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |