Ze gingen haar toch pesten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over buitenechtelijke SC affaires gesproken. Hoe die gasten uit singles reageerden op wd toen ze zei dat ze 17 was.!!!1!11!
lelijk met een kuthoofd nog welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijk arrogant wijf met een kuthoofd.
Pics.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind de laatste tijd een meisje uit mijn klas heel leuk, dusss
quote:
Ze was nog maar een jong grietje dat nog geen echte liefde kent omdat ze nog zo jong is.quote:
En hoe ver ben je met regelen? Hyves, msn, telefoonnummer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind de laatste tijd een meisje uit mijn klas heel leuk, dusss
Weet ik, respect voor dat. Nederland mag wel wat meer mooie en dikke konten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik train voor een dikkere kont, eppo.
Wist ik eigenlijk wel. Maar wel knap van je dat je dat met 2 accounts tegelijk doet en zo snel achter elkaar post enzo.quote:
ja weet ik hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar ze was daar toch altijd heel trots op.
Ja dat lijkt mij slim, die pics op een openbaar forum gooienquote:
Die van jou had ik allemaal al na een dag of 3, na 6 dagen camde we al hele dagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe ver ben je met regelen? Hyves, msn, telefoonnummer?
Ik zou eigenlijk moeten gaan shorttracken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik, respect voor dat. Nederland mag wel wat meer mooie en dikke konten.
Ja die mensen in R&P kennen echte liefde ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ze was nog maar een jong grietje dat nog geen echte liefde kent omdat ze nog zo jong is.
Ofzo.
En toen barste de bom.Ze kwamen een beetje over als die typetjes uit oud die hun kinderen amper financieel ondersteunen.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk moeten gaan shorttracken.
Ik zit hier met 2 browsers en ik ben best goed in dialogen verzinnen en multi-taskenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wist ik eigenlijk wel. Maar wel knap van je dat je dat met 2 accounts tegelijk doet en zo snel achter elkaar post enzo.
2 browsers en 4 handen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wist ik eigenlijk wel. Maar wel knap van je dat je dat met 2 accounts tegelijk doet en zo snel achter elkaar post enzo.
Inderdaad, je wist gewoon van niks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zit hier met 2 browsers en ik ben best goed in dialogen verzinnen en multi-tasken
En jaja, dan had je het meteen wel gezegd
Kortebaansschaatsen.quote:
Ze willen allemaal zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die mensen in R&P kennen echte liefde ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |