Voorbeeldenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over buitenechtelijke SC affaires gesproken. Hoe die gasten uit singles reageerden op wd toen ze zei dat ze 17 was.!!!1!11!
Nee ik pak het goed aan, ik laat haar haar cam aanhebben en zelf laat ik die van mij uitquote:
Wat wat wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over buitenechtelijke SC affaires gesproken. Hoe die gasten uit singles reageerden op wd toen ze zei dat ze 17 was.!!!1!11!
Inderdaad vertel eens.quote:
daar is toch al weer mee gestopt tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook raar dat ze een eigen platenmaatschappij heeft terwijl ze zelf ook nog heel jong is.Dan heb je toch nooit genoeg ervaring.
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zodat je kan fappen zeker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee ik pak het goed aan, ik laat haar haar cam aanhebben en zelf laat ik die van mij uit
Ik vind het een lelijk arrogant wijf met een kuthoofd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind Stacey trouwens niet echt lelijk ofzo, maar gewoon apart
Dude, nee.quote:
Ik moest hard lachen om gayniaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil Fas een keer meeten.Ze lijkt me gayniaal. xD!
Jouw dikke kont ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
dushi_kimberley
GORDON ZE HAAR LIJK OP WORME!!!!!!!!
Pics?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind de laatste tijd een meisje uit mijn klas heel leuk, dusss
Gers neukt niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |