Twee seconden geleden vond je het nog grappig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk wat ben jij voor hater, soms zijn er toch ook naamtopics
vieze gore kuthater![]()
![]()
![]()
![]()
geber
ik verander snelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Twee seconden geleden vond je het nog grappig.
ja doe maar stoer over dat je een leven hebtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
Denken dat je geen Nederlands kent denk ik. Maar goed het is vrijdagavond ajuuus.
Niet te veel cola atten he!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
Denken dat je geen Nederlands kent denk ik. Maar goed het is vrijdagavond ajuuus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee van zaanstad..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
Ze is trouwens een nieuwslezeres van AT5, regionale zender van Amsterdam.
Heerlijke mocri
Hadden we die in R'dam maar. Zou ik misschien ooit nog regionale TV kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
Ze is trouwens een nieuwslezeres van AT5, regionale zender van Amsterdam.
Heerlijke mocri
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Bilebin tıl etilinne da ol eren
Segerber etebin taptalbın serenen
Barıta en tuskar - ürüñ kün, sulustar
Tulam tubusta teidim kurustan
Ol sılaas saastan kömüs küһüññe dieri
Kelbitim kündü kiһiber çiktini kepseeri
üörde sırıttarbın astınıam ete
Attıbar suoğun dieme onnuk kem ete
Kemsinime anı mantan ıla sibekkibit
Keretik tıllar en biһikki ikkiebit
Bu doiduga kelbitim Eyiigin taptaarı
Eyiigin bulaarı
dit lijkt op turksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Bilebin tıl etilinne da ol eren
Segerber etebin taptalbın serenen
Barıta en tuskar - ürüñ kün, sulustar
Tulam tubusta teidim kurustan
Ol sılaas saastan kömüs küһüññe dieri
Kelbitim kündü kiһiber çiktini kepseeri
üörde sırıttarbın astınıam ete
Attıbar suoğun dieme onnuk kem ete
Kemsinime anı mantan ıla sibekkibit
Keretik tıllar en biһikki ikkiebit
Bu doiduga kelbitim Eyiigin taptaarı
Eyiigin bulaarı
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
zaterdagavond zat ik in de bus toen gaf ayca wik een kus zal ze met hem toruwen ja of nee ja of nee ja nee ja neeeee
Steeds als jij zulke dingen post word ik me bewust van hoeveel ik niet kan verstaan op deze wereld en dat maakt me gek... en dit klinkt gekquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
Zoek op youtube naar 'jimmy carr heckler', geniale diss naar iemand uit publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2010 21:00:25 ]
Nee, maar duurt niet lang meer. In de zomervakantie is het zo ver.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef genakt het volgende:
Zijn jullie nou allemaal uitgehuwelijkt hier ?
quote:
ja duhquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef genakt het volgende:
Zijn jullie nou allemaal uitgehuwelijkt hier ?
echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar duurt niet lang meer. In de zomervakantie is het zo ver.
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef genakt het volgende:
[..]
echt?
kan je niet zeggen dat je al vriend hebt
Wollah schatje, wij gaan een mooi leven tegemoetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar duurt niet lang meer. In de zomervakantie is het zo ver.
dat is niet zo ewaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.Weet je hoe hard mijn neef Hassan heeft gewerkt voor de bruidsschat (lees: 100 schapen)?
Mijn zusje is er 120 waard hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.Weet je hoe hard mijn neef Hassan heeft gewerkt voor de bruidsschat (lees: 100 schapen)?
Hassan? Omg, jij was het al die tijd! Je zat hier zeker om mij in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wollah schatje, wij gaan een mooi leven tegemoet![]()
![]()
Wat is niet zo? Het is echt zo hoor. Het leven van aan Turks meisje gaat nou eenmaal niet over rozen.quote:
Toen ik in turkije op vakantie was wou een man me vriendin kopen voor 120 kamelenquote:
100 schapen maar? Ik heb zo 100 kamelen voor je overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We moeten een hartig woordje gaan spreken meisje, ik bak eerst die lahmacuns hieraf voor Sinan en Ali en dan deal ik met die meisjes en dan kom ik naar jou toe, niet weggaan hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hassan? Omg, jij was het al die tijd! Je zat hier zeker om mij in de gaten te houden.
Je weet dat kamelen 1/20 waard zijn van schapen hè? Ze zal wel niet erg knap zijn dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
[..]
Toen ik in turkije op vakantie was wou een man me vriendin kopen voor 120 kamelen![]()
![]()
In ons dorp hebben wij niet eens kamelen. Was zeker een rijke man. Heb je zijn nummer? Misschien dat ik mijn ouders kan overhalen om mij te verkopen aan hem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
[..]
Toen ik in turkije op vakantie was wou een man me vriendin kopen voor 120 kamelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet dat kamelen 1/20 waard zijn van schapen hè? Ze zal wel niet erg knap zijn dan.
Echt waar? Jammer dat je een ongelovige kaas bent. Mijn ouders zouden mij nooit aan jou verkopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
100 schapen maar? Ik heb zo 100 kamelen voor je over![]()
![]()
.
Oke.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
We moeten een hartig woordje gaan spreken meisje, ik bak eerst die lahmacuns hieraf voor Sinan en Ali en dan deal ik met die meisjes en dan kom ik naar jou toe, niet weggaan he
Ook niet als ik er 10 kamelen bij doe? Vers uit de woestijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Jammer dat je een ongelovige kaas bent. Mijn ouders zouden mij nooit aan jou verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |