Hij werd ook gecremeerd, maar z;n as is begraven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die vriend van ons werd gecremeerd en ik denk dattie uitgestrooid gaat worden
aah okee dat is wel mooi dan heb je nog een plekje waar je heen kan gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij werd ook gecremeerd, maar z;n as is begraven.
heeyquote:
murpquote:
quote:
Ja inderdaad, maar ik ken sowieso z;n broertje heel goed en heb ;m de afgelopen 2 jaar steeds meer in hem zien veranderen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee dat is wel mooi dan heb je nog een plekje waar je heen kan gaan
waar staat udowu voorquote:
Murpielurkiequote:
quote:
mja dat hou je toch wel trekjes die in de familie zittenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik ken sowieso z;n broertje heel goed en heb ;m de afgelopen 2 jaar steeds meer in hem zien veranderen.
Welkom hequote:
ik heb tog overal scheit aan jonguh, ik doe waae ik zin aan heb, slaap wanneer ik wil,ik sta op wanneer ik wil, eet wanneer ik wil, ik heb overal scheit aanquote:
heb je nog watquote:
Stinkt het daarom zo bij jou binnen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb tog overal scheit aan jonguh, ik doe waae ik zin aan heb, slaap wanneer ik wil,ik sta op wanneer ik wil, eet wanneer ik wil, ik heb overal scheit aan
Als ge dan moar wel op tijd de koei melkt. Boer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb tog overal scheit aan jonguh, ik doe waae ik zin aan heb, slaap wanneer ik wil,ik sta op wanneer ik wil, eet wanneer ik wil, ik heb overal scheit aan
Nah, ze lijken qua uiterlijk echt precies op elkaar, vooral sinds broertje besloten heeft z;n haar te laten groeien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat hou je toch wel trekjes die in de familie zitten
jaquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ge dan moar wel op tijd de koei melkt. Boer.
mooiquote:
aah okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, ze lijken qua uiterlijk echt precies op elkaar, vooral sinds broertje besloten heeft z;n haar te laten groeien.
met mij is alles helemaal super duper, op en top en geweldig ook nog!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
PeZu!Je leeft nog!
Hoe is het met jou?
Trusten dan alvastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okeeleuk en apart lijkt me
afijn ik ga effe tv kijken en dan slapen
pijptouwenquote:
Touw pijpen.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
met mij is alles helemaal super duper, op en top en geweldig ook nog!
en daar?
Oeh tof! Heb je een fotootje?quote:
getver haar in je smoelquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Met je lijf ook alles goed?
Hier alles okee hoor
[..]
Oeh tof! Heb je een fotootje?
Piemels pijpenquote:
uh neequote:
Een jongeman uit Brabantquote:
Jawelquote:
ja maar had je eerst een ander account of wat?quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar had je eerst een ander account of wat?
[..]
is er wat op dan?>
ooh het is goed dat je dat zegt ik was het bijna vergeten zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neemaar toen kwam ik hier niet zoveel. Maar jij hebt wel vaker een tijdje in de ONZ SC meegepost vandaar dat ik je herkende.
Serieus ja?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het is goed dat je dat zegt ik was het bijna vergeten zeg
ik had gewonnen omdat ik slinks en gehaaid benquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Serieus ja?Toen het nog gewoon ONZ SC heette
![]()
Ohja en ik ken je van een spelletje wat ik een keer 's nachts met jou en nog wat anderen gespeeld hebIets met landjes veroveren. Toen had je de dag erna "ruzie" met iemand anders over wie er gewonnen had
haha en hij vond dat je vals gespeeld had ofzoiets was het jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gewonnen omdat ik slinks en gehaaid ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |