Hij werd ook gecremeerd, maar z;n as is begraven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die vriend van ons werd gecremeerd en ik denk dattie uitgestrooid gaat worden
aah okee dat is wel mooi dan heb je nog een plekje waar je heen kan gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij werd ook gecremeerd, maar z;n as is begraven.
heeyquote:
murpquote:
quote:
Ja inderdaad, maar ik ken sowieso z;n broertje heel goed en heb ;m de afgelopen 2 jaar steeds meer in hem zien veranderen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee dat is wel mooi dan heb je nog een plekje waar je heen kan gaan
waar staat udowu voorquote:
Murpielurkiequote:
quote:
mja dat hou je toch wel trekjes die in de familie zittenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik ken sowieso z;n broertje heel goed en heb ;m de afgelopen 2 jaar steeds meer in hem zien veranderen.
Welkom hequote:
ik heb tog overal scheit aan jonguh, ik doe waae ik zin aan heb, slaap wanneer ik wil,ik sta op wanneer ik wil, eet wanneer ik wil, ik heb overal scheit aanquote:
heb je nog watquote:
Stinkt het daarom zo bij jou binnen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb tog overal scheit aan jonguh, ik doe waae ik zin aan heb, slaap wanneer ik wil,ik sta op wanneer ik wil, eet wanneer ik wil, ik heb overal scheit aan
Als ge dan moar wel op tijd de koei melkt. Boer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb tog overal scheit aan jonguh, ik doe waae ik zin aan heb, slaap wanneer ik wil,ik sta op wanneer ik wil, eet wanneer ik wil, ik heb overal scheit aan
Nah, ze lijken qua uiterlijk echt precies op elkaar, vooral sinds broertje besloten heeft z;n haar te laten groeien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat hou je toch wel trekjes die in de familie zitten
jaquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ge dan moar wel op tijd de koei melkt. Boer.
mooiquote:
aah okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, ze lijken qua uiterlijk echt precies op elkaar, vooral sinds broertje besloten heeft z;n haar te laten groeien.
met mij is alles helemaal super duper, op en top en geweldig ook nog!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
PeZu!Je leeft nog!
Hoe is het met jou?
Trusten dan alvastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okeeleuk en apart lijkt me
afijn ik ga effe tv kijken en dan slapen
pijptouwenquote:
Touw pijpen.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
met mij is alles helemaal super duper, op en top en geweldig ook nog!
en daar?
Oeh tof! Heb je een fotootje?quote:
getver haar in je smoelquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Met je lijf ook alles goed?
Hier alles okee hoor
[..]
Oeh tof! Heb je een fotootje?
Piemels pijpenquote:
uh neequote:
Een jongeman uit Brabantquote:
Jawelquote:
ja maar had je eerst een ander account of wat?quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar had je eerst een ander account of wat?
[..]
is er wat op dan?>
ooh het is goed dat je dat zegt ik was het bijna vergeten zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neemaar toen kwam ik hier niet zoveel. Maar jij hebt wel vaker een tijdje in de ONZ SC meegepost vandaar dat ik je herkende.
Serieus ja?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het is goed dat je dat zegt ik was het bijna vergeten zeg
ik had gewonnen omdat ik slinks en gehaaid benquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Serieus ja?Toen het nog gewoon ONZ SC heette
![]()
Ohja en ik ken je van een spelletje wat ik een keer 's nachts met jou en nog wat anderen gespeeld hebIets met landjes veroveren. Toen had je de dag erna "ruzie" met iemand anders over wie er gewonnen had
haha en hij vond dat je vals gespeeld had ofzoiets was het jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gewonnen omdat ik slinks en gehaaid ben
ik had gewoon een maas in de regels gevonden en daarvan optimaal geprofiteerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha en hij vond dat je vals gespeeld had ofzoiets was het jaIk vond het wel vermakelijk om de discussie te lezen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gewoon een maas in de regels gevonden en daarvan optimaal geprofiteerd![]()
whehe
een frikandel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef c0nd0r het volgende:
Kut ik geloof dat ik net een prijs van Q-music kon winnen
Hoe wat waar wanneer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef c0nd0r het volgende:
Kut ik geloof dat ik net een prijs van Q-music kon winnen
Niks noemenswaardigs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar had je eerst een ander account of wat?
[..]
is er wat op dan?>
ja dat is ook de reden dat ik op fok zit eikquote:
Neequote:
Nou nu net! Was zoeen dom spelletje dus ik denk, ik ben ook dom dus ik SMSen en toen werd ik ineens teruggebeld door een afgeschermt nummer!quote:
Das niet slimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nou nu net! Was zoeen dom spelletje dus ik denk, ik ben ook dom dus ik SMSen en toen werd ik ineens teruggebeld door een afgeschermt nummer!
Maar ik zat op de plee dus ik denk laat ik maar niet opnemen
binsearchquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef c0nd0r het volgende:
Weet iemand trouwens nog een uhm.. liefdadigheidsmanier om aan Monstertemplates templates te komen?
Hey LLquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIII
* LovelyLady is weer thuis
Ik kijk Law & Orderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is ook de reden dat ik op fok zit eik
ik shin chanquote:
Mag ik tegen je aankruipen om ;t te zien?quote:
Jij altijd tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik tegen je aankruipen om ;t te zien?
Koudquote:
wheheh shin rulesquote:
Dat is zeker jammer anders zou ik er ook wel naar toe willenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koudzelfs nog even natte sneeuw gehad
![]()
Maar verder tof!!!!!!!!!!! Veel kastelen gezien en naar de Nürburgring geweest en ook vandaag nog bij Spa Franchorchamps geweest.
Toch jammer dat die kaarten voor de F1 niet te betalen zijn
En dat is wel jeugdsentimentquote:
Waar haal je ze vandaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wheheh shin rules
ik heb 150 nl afleveringen op de pc staan
usenetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat is wel jeugdsentiment![]()
[..]
Waar haal je ze vandaan?
Welk standje moeten we vanavond doen?quote:
Kijk uit malloot, een kokosnoot!quote:
Standje alle hoeken van de kamerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk standje moeten we vanavond doen?
Mja nou na vandaag en al die kutfiles, daar waar je normaal 3 uur over doet hebben we 6,5 uur in de auto gezeten, denk je er toch wel even anders overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Dat is zeker jammer anders zou ik er ook wel naar toe willen
Ik denk dat ie het over de F1 hadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja nou na vandaag en al die kutfiles, daar waar je normaal 3 uur over doet hebben we 6,5 uur in de auto gezeten, denk je er toch wel even anders over
Ik heb veel hoeken in mijn kamer hoorquote:
heb nog 2 redbulls in de koelkast liggen maar daar mieter ik straks wodka doorheenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
Heeft er iemand een blikje energie drank voor me?
Mijn kamer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb veel hoeken in mijn kamer hoor
Damm, das wel heel erg langquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja nou na vandaag en al die kutfiles, daar waar je normaal 3 uur over doet hebben we 6,5 uur in de auto gezeten, denk je er toch wel even anders over
ikheb alleen hele sterke koffiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
Doe dan direct een infuusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ikheb alleen hele sterke koffie
en energie bruistabelletten (soort van red bull bruis)
Kan ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn kamer!
Dan kan de buurvrouw ook meegenieten
Is het nodig, ik blijf maar de jagermeister af anders slaap ik in no timequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb nog 2 redbulls in de koelkast liggen maar daar mieter ik straks wodka doorheen
beetje opwarmen
ja maar dit smaakt beterquote:
Hey chickquote:
Nee, ik val zelf bijna in slaap.quote:
koffie pakken gaatquote:
getver premix blikjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een blikje berenburg-ijsthee opentrek.
Is dat een combinatie ja?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een blikje berenburg-ijsthee opentrek.
Is weer eens wat anders dan ouders pestenquote:
Heb het gekregen van Sonnema.quote:
Welke ouders?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan ouders pesten
Geen idee, heb ;t ook maar gekregenquote:
Nooit tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt dus weer eens niet genoeg aan eentje
Jij bent wel gemistquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jawel hoor beetje jammer van het weer maar goed vermaakt
Ben ik gemist?
Nou ik ben benieuwd naar je uitgebreide verslagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, heb ;t ook maar gekregen
Mijn ouders. Hoewel ze sinds november/december niet meer mee hebben kunnen genieten van mijn seksleven.quote:
Ze zijn doof geworden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders. Hoewel ze sinds november/december niet meer mee hebben kunnen genieten van mijn seksleven.
en smaakt het ?quote:
quote:
Neequote:
Ahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NeeSindsdien heb ik thuis geen seks meer gehad.
mag dat niet meer danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NeeSindsdien heb ik thuis geen seks meer gehad.
Moggequote:
Geen idee. Moet het nog pakken.quote:
sex niet leuk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow juist wel en dan is het niet leuk meer
Ik mag alleen seks met je neefje hebben. En hij is maar 1x bij mij thuis geweest.quote:
doe eens rap en gauw even danquote:
Wowow wat?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mag alleen seks met je neefje hebben. En hij is maar 1x bij mij thuis geweest.
aah gossie is ie bangquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mag alleen seks met je neefje hebben. En hij is maar 1x bij mij thuis geweest.
Ja baas.quote:
Hij woont op zichzelf, ik niet.quote:
Ja, voor mijn vader.quote:
haha echt iets mooisquote:
quote:
Ez woont op zichzelf, ik niet. Dus ik ben vaker bij hem, dan hij bij mij. Die ene x dat hij bij mij was konden we geen seks hebben omdat ik toen middenin mijn anticonceptieswitch zat en geen rubber.quote:
Mijn vader is geweldig.quote:
Mijn vader is een grote knuffelbeer, daar kan je niet bang voor zijn. Dat is hetzelfde als bang zijn voor Erwin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha echt iets moois![]()
[..]
wat valt er niette snappen, het is klaar als een klontje
Ennnnnn dat is Pezu's neef(je)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez woont op zichzelf, ik niet. Dus ik ben vaker bij hem, dan hij bij mij. Die ene x dat hij bij mij was konden we geen seks hebben omdat ik toen middenin mijn anticonceptieswitch zat en geen rubber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |