Maar die gaat sowieso nog wel een tijdje duren, tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet beter eerst die usergame afmaken? Die ligt volledig op zijn gat anders
Hmm ik snap hem geloof ik wel.. Hopelijk, ik ga/we gaan ons er sowieso nog over buigen, hoe we het gaan doen qua punten en opzet enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:01 schreef Deceit het volgende:
Misschien van heel die waslijst 4 x idols en 2 x xfactor (deze xfactor niet mee laten tellen?) iedere dag 3 x 1 pluspunt geven en de niemand die als eerste 7 punten hebben door naar de volgende ronde, en dan bij een top 25 stoppen en daarmee een survivalgame?
kromme uitleg uiteraard
Marlies en Dewiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Oidale het volgende:
HindNigel
Anja
Raffaëla
Nathalie
Ik ben voor!
Ja, die methode wordt vaak gebruikt op het worldidol forum..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:05 schreef verleiding het volgende:
[..]
Hmm ik snap hem geloof ik wel.. Hopelijk, ik ga/we gaan ons er sowieso nog over buigen, hoe we het gaan doen qua punten en opzet enzo.
goed plan zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:01 schreef Deceit het volgende:
Misschien van heel die waslijst 4 x idols en 2 x xfactor (deze xfactor niet mee laten tellen?) iedere dag 3 x 1 pluspunt geven en de niemand die als eerste 7 punten hebben door naar de volgende ronde, en dan bij een top 25 stoppen en daarmee een survivalgame?
kromme uitleg uiteraard
Ligt ie toch al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet beter eerst die usergame afmaken? Die ligt volledig op zijn gat anders
ja dat welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon beide? Deze is toch met andere kandidaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |