quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan zo eens naar Almelo op fietse.. lekker tapas eten
CF wij hebben bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Stemwijzer...
1. Christenunie - waaaaaat?
2. CDA
3. D66
4. SGP
5 PvdA
HmmmkayVolgens mij telt die zelfdodingvraag extra zwaar ofzo?
Ga maar voor optie 3quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Stemwijzer...
1. Christenunie - waaaaaat?
2. CDA
3. D66
4. SGP
5 PvdA
HmmmkayVolgens mij telt die zelfdodingvraag extra zwaar ofzo?
Weet ik hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik stem ook altijd dezelfde, maar op zich besef ik wel dat stemmen niet zoals trouwen of een geloof is, of fan zijn van een voetbalclub: als een andere partij voor de komende jaren betere ideeėn heeft, dan wil ik daar ook best naar kijken.
Of bij de gemeenteraadsverkiezingen: daar had ik ook iets anders gestemd.
Wij hebben hier in deze stad een gekozen burgemeester.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Hč ja Steer. Die onzin allemaalIk heb dat hele gekozen-burgemeesterverhaal nooit zo gesnapt; waar maken ze zich nou eigenlijk druk om? 't Is toch alleen maar gehannes?
Ja die lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef DarkElf het volgende:
had van de week ook gekeken voor de bios maar zie weinig waarvan ik denk: ja leuk! Binnenkort komt de satc film 2 in de bios, die wil ik wel zien
ja hé?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook leukvoorstukjes zijn leuk
Dat dus ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Gekozen burgemeester is nog niet eens zo slecht. Kan je tenminste iemand afrekenen mocht hij/zij falen.Moet er wel wat te kiezen zijn en niet 2x PVDA
.
Het moge duidelijk zijn dat jij vóór de gekozen burgemeester bentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Gekozen burgemeester is nog niet eens zo slecht. Kan je tenminste iemand afrekenen mocht hij/zij falen.Moet er wel wat te kiezen zijn en niet 2x PVDA
.
is geen horror lief hobje, wel spannendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef MissHobje het volgende:
Hmm filmpje voor vanaaf, er draait niet bijster veel leuks, maar heb wel zin om weg te gaan, misschien shutter island horror , die lijkt me nog het leukst eigenlijk.
En het wordt toch een beetje een popi-jopie verkiezing ben ik bang. De leukste vent/vrouw met de vlotste babbel wordt het. Dat is dan niet per definitie de beste persoon op die plek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat jij vóór de gekozen burgemeester bent![]()
Nou ja, het is niet dat ik er principieel tégen ben, maar ik vind het ook niet zo'n ramp om burgemeesters te benoemen. 't Is weer zo'n hele stemgang-rompslomp.
Hmmmja, aan de andere kant heeft de burgemeester natuurlijk een grote publieke functie, dus moet hij wel een beetje leuk overkomen enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het wordt toch een beetje een popi-jopie verkiezing ben ik bang. De leukste vent/vrouw met de vlotste babbel wordt het. Dat is dan niet per definitie de beste persoon op die plek.
Ook dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmmja, aan de andere kant heeft de burgemeester natuurlijk een grote publieke functie, dus moet hij wel een beetje leuk overkomen enzo.
Ik ben ook geen echte voorstander van democratie, maar het is het beste wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedoel, dat kun je tegenwoordig wel zeggen van democratie, überhaupt.
nu is het meer welke politieke partij aan de beurt is. krijg je ook niet echt het beste wat er isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het wordt toch een beetje een popi-jopie verkiezing ben ik bang. De leukste vent/vrouw met de vlotste babbel wordt het. Dat is dan niet per definitie de beste persoon op die plek.
Ik ga voor de Theocratiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte voorstander van democratie, maar het is het beste wat we nu hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de beurt? Balkenende Vquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu is het meer welke politieke partij aan de beurt is. krijg je ook niet echt het beste wat er is
Kies dan wel voor Ed Ankerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:59 schreef freecell het volgende:
Volgens kiescompas ben ik een beetje conservatief en ben ik behoorlijk links.
En wat zit daar?
CU
Gevallen voor het Leinemeisje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
wij hebben een héél lekker roomijsje, en ik ben vandaag gevallenzonder erg
![]()
quote:
Voor Lein val ik al bijna 2 jaarquote:
Aaaw ze zijn wel liefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog interesse in een paar kittens?
[ afbeelding ]
De tweede van rechts is nog vrij. En van een ander nestje zijn ook nog twee witte vrij.
Oh my!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog interesse in een paar kittens?
[ afbeelding ]
De tweede van rechts is nog vrij. En van een ander nestje zijn ook nog twee witte vrij.
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb net de stemwijzer gedaan en er kwam heel iets anders uit dan ik wil gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
In ieder geval niet op zijn knieėn waar ik bij was
Nou...die van mij zitten overdag in mijn slaapkamer, gang en keuken en dat is minder dan 40m2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh my!.
Ik zit erover te denken om ook een katje te nemen, straks. Ik twijfel alleen nog of dat wel wenselijk is, op 40 m2.
Ga toch weg, enge VVD-er.quote:
Oh, ik moet er eerst nog even heel wat beter over nadenken! Je neemt zo'n beestje wel voor jaren natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...die van mij zitten overdag in mijn slaapkamer, gang en keuken en dat is minder dan 40m2Ik heb hier zelf een huis van ik gok ongeveer 50-60m2. Gaat goed met 2 katten
Deze zijn nu bijna 4 weken. Mocht je interesse hebben, contact dan even Taxibabe hier op FOK!
Je hebt nog ff hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik moet er eerst nog even heel wat beter over nadenken! Je neemt zo'n beestje wel voor jaren natuurlijk.. M'n ouders hebben altijd een kat gehad en sinds ik op mezelf woon wil ik er ook eentje, maar het kon steeds niet (studentenhuis, mocht niet van huisbaas, vriend (ex) wil geen kat). Die bezwaren zijn nu straks weg, maar ik ga straks wel met een nieuwe opleiding beginnen, waarbij ik drie dagen per week stage loop, en ik werk in het weekend...
Past vooral niet bij je zorgvuldig opgebouwde imagoquote:
Dįt jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
Past vooral niet bij je zorgvuldig opgebouwde imago
en bij mijn belastingsafdrachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Past vooral niet bij je zorgvuldig opgebouwde imago
Je kunt nooit genoeg belasting betalen.quote:
Ach, VVD is in een regering met linkse partijen ernaast goed om er bij te hebben. Leveren vaak goede bestuurders.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Jammere is dat de VVD zo bekrompen conservatief is af en toe. Als ze wat meer liberaal worden zou dat een stuk beter zijn.
Ja dat is waar. Rutte draait wel weer bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, VVD is in een regering met linkse partijen ernaast goed om er bij te hebben. Leveren vaak goede bestuurders.
Wat niet is, kan vanavond nog komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In ieder geval niet op zijn knieėn waar ik bij was
Rutte is wel een probleem inderdaad, vreselijk mannetje met zijn net iets te ingestudeerd overkomende grappige teksten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Rutte draait wel weer bij.
Vertel, wat dan zoal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |