quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan zo eens naar Almelo op fietse.. lekker tapas eten
CF wij hebben bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Stemwijzer...
1. Christenunie - waaaaaat?
2. CDA
3. D66
4. SGP
5 PvdA
HmmmkayVolgens mij telt die zelfdodingvraag extra zwaar ofzo?
Ga maar voor optie 3quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Stemwijzer...
1. Christenunie - waaaaaat?
2. CDA
3. D66
4. SGP
5 PvdA
HmmmkayVolgens mij telt die zelfdodingvraag extra zwaar ofzo?
Weet ik hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik stem ook altijd dezelfde, maar op zich besef ik wel dat stemmen niet zoals trouwen of een geloof is, of fan zijn van een voetbalclub: als een andere partij voor de komende jaren betere ideeën heeft, dan wil ik daar ook best naar kijken.
Of bij de gemeenteraadsverkiezingen: daar had ik ook iets anders gestemd.
Wij hebben hier in deze stad een gekozen burgemeester.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Hè ja Steer. Die onzin allemaalIk heb dat hele gekozen-burgemeesterverhaal nooit zo gesnapt; waar maken ze zich nou eigenlijk druk om? 't Is toch alleen maar gehannes?
Ja die lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef DarkElf het volgende:
had van de week ook gekeken voor de bios maar zie weinig waarvan ik denk: ja leuk! Binnenkort komt de satc film 2 in de bios, die wil ik wel zien
ja hé?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook leukvoorstukjes zijn leuk
Dat dus ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Gekozen burgemeester is nog niet eens zo slecht. Kan je tenminste iemand afrekenen mocht hij/zij falen.Moet er wel wat te kiezen zijn en niet 2x PVDA
.
Het moge duidelijk zijn dat jij vóór de gekozen burgemeester bentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Gekozen burgemeester is nog niet eens zo slecht. Kan je tenminste iemand afrekenen mocht hij/zij falen.Moet er wel wat te kiezen zijn en niet 2x PVDA
.
is geen horror lief hobje, wel spannendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef MissHobje het volgende:
Hmm filmpje voor vanaaf, er draait niet bijster veel leuks, maar heb wel zin om weg te gaan, misschien shutter island horror , die lijkt me nog het leukst eigenlijk.
En het wordt toch een beetje een popi-jopie verkiezing ben ik bang. De leukste vent/vrouw met de vlotste babbel wordt het. Dat is dan niet per definitie de beste persoon op die plek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat jij vóór de gekozen burgemeester bent![]()
Nou ja, het is niet dat ik er principieel tégen ben, maar ik vind het ook niet zo'n ramp om burgemeesters te benoemen. 't Is weer zo'n hele stemgang-rompslomp.
Hmmmja, aan de andere kant heeft de burgemeester natuurlijk een grote publieke functie, dus moet hij wel een beetje leuk overkomen enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het wordt toch een beetje een popi-jopie verkiezing ben ik bang. De leukste vent/vrouw met de vlotste babbel wordt het. Dat is dan niet per definitie de beste persoon op die plek.
Ook dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmmja, aan de andere kant heeft de burgemeester natuurlijk een grote publieke functie, dus moet hij wel een beetje leuk overkomen enzo.
Ik ben ook geen echte voorstander van democratie, maar het is het beste wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedoel, dat kun je tegenwoordig wel zeggen van democratie, überhaupt.
nu is het meer welke politieke partij aan de beurt is. krijg je ook niet echt het beste wat er isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het wordt toch een beetje een popi-jopie verkiezing ben ik bang. De leukste vent/vrouw met de vlotste babbel wordt het. Dat is dan niet per definitie de beste persoon op die plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |