Nee, ook nooit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
Tvp
Heeft dit topic geen OP?![]()
Waar haalt men hier zijn of haar all-stars via internet vandaan? (en waar vooral niet, slechte service, fake shit). In Nijmegen is er bar weinig te vinden
Maar waar dan wel?:Pquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:51 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Nee, ook nooit gehad volgens mij![]()
Verder zijn er landelijk weinig All Stars te vinden, of nahja, wel veel effen/klassieke.
vind ze ook niet mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Best aardige All Stars, voor 1498,- euro.
Lelijke shit, vind ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit. Dat mensen dat serieus kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef heleen1234 het volgende:
als je nu op zoek gaat naar leuke all stars, ben je ook wel een beetje laat. De all star collecties komen binnen in januari en februari. De leuke worden vaak het snelste verkocht.
Wtf echt..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind charcoal altijd een beetje groenig met weinig grijsquote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Sprouts het volgende:
Gisteren mijn eerste paar All Stars gekocht.![]()
Hoog model, charcoal/pink. I like 'm!
[ afbeelding ]
Foto doet ze weinig recht, ze zijn mooi diepgrijs.
Origineelquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef Tamashii het volgende:
Gisteren mijn eerste all stars binnen gekregen:
[ afbeelding ]
quote:The coveted ESPO AF2 has made a lasting impression on sneaker culture because of its innovative used of revealing elements. True we’ve seen a number of shoes that feature clear paneling, but the fact is they’ve all been Nike. Converse takes its turn with this clear All Star Ox. A full clear upper with the traditional rubber toe cap, the only coloring comes from the red and blue stripes on the midsole. Good thing the paneling is perforated, or these impermeables would make your sweat like crazy in hot weather. Certainly a statement, show off some fancy socks and cop these exclusively at JD Sports.
quote:BRON: Sneaker News
Vet die doorzichtige!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Converse All Star Clear Ox – JD Exclusive
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
In Nijmegen bij pro heb je genoeg all stars, ga anders eens kijken bij mint op plein 44 of bij powerhouse daar heb je er genoeg!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
Tvp
Waar haalt men hier zijn of haar all-stars via internet vandaan? (en waar vooral niet, slechte service, fake shit). In Nijmegen is er bar weinig te vinden
In Arnhem zit tegenover de Australian een outlet met All Stars, DC, Vans. Alllemaal tussen de 20 en 40 euro!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
Tvp
He die zijn echt supertofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Converse All Star Clear Ox – JD Exclusive
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Normale all stars of die doorzichtige? Normale all stars kan je eigenlijk overal wel halen, bijenkorf, sneakershop, v&d (webshops dus).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand een site waar ik ze online kan bestellen?
Edit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Normale all stars of die doorzichtige? Normale all stars kan je eigenlijk overal wel halen, bijenkorf, sneakershop, v&d (webshops dus).
Ik bedoelde normale, niet die lelijke doorzichtige.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:04 schreef Sinji het volgende:
http://www.jdsports.co.uk(...)star-clear-ox/85692/
Als je beter had gelezen
ik vind ze echt mooi hoor, zou ze zo dragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Gaafquote:
Met lange broek strik ik ze meestal wel, dan veters in je schoen proppen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef dstarxd het volgende:
ik heb deze gekocht :p
[ afbeelding ]
maar ik heb 2 vragen gaan all stars snel kapot?
en moet je ze strikken of niet?
moet ik er dus gewoon elke keer lijm op doen als het los zit?quote:Op zondag 23 mei 2010 09:11 schreef pinquit het volgende:
ja ze gaan snel los aan de zijkanten. als je loopt, knikt het, en op de knik gaat het los. das normaalmaargoed, stop er een dotje lijm tussen en hij doet t nog wel even hoor. ze zijn ook niet gelijk lek.
Onmogelijk.quote:
Ja, mijn ene schoen heeft nu alweer een kale plek aan de binnenkant, na 1 maandquote:Op zondag 23 mei 2010 12:49 schreef Omniej het volgende:
Zo dramatisch is het ook weer niet... Mijn meest versleten paar is nu iets meer dan twee jaar oud geloof ik en dat losgelaten stukje op de bekende plek aan de zijkant is echt nog zo klein dat het eigenlijk niet eens opvalt.
De binnenkant van de schoen gaat een stuk sneller naar de kloten zal ik maar zeggen.
Dat gebeurt bij mij pas na ongeveer een jaarquote:Op zondag 23 mei 2010 15:31 schreef dstarxd het volgende:
Als je ze los strikt is er dan een kans dat de aan zijkant van je hiel daar ergens iets scheurt.
Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik wil niet dat mijn schoenen van 65 euro binnen een paar dagen kapot gaan.
Ja is wel betrouwbaar, dit zijn alle producten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:41 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Hmm, is dat echt zo betrouwbaar? En dus alleen zwarte hoge converse?
Ja jij, die witte dingen zien er niet uit man!quote:
Die zijn echt geweldig! waar heb je ze gekocht?quote:
Zijn dat dan dezelfde die sylvana laat zien als tweede?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Gray het volgende:
Die verkopen ze toch bij elke winkel waar ze All-stars hebben? Basic Denim, maar dan laag.
Ben ook weer toe aan nieuwe, aangezien alleen m'n limited Ozzies nog over zijn. Iemand nog tips? Qua ontwerpen, prijzen etc?
Sowieso nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Gray het volgende:
Die verkopen ze toch bij elke winkel waar ze All-stars hebben? Basic Denim, maar dan laag.
Ben ook weer toe aan nieuwe, aangezien alleen m'n limited Ozzies nog over zijn. Iemand nog tips? Qua ontwerpen, prijzen etc?
Gewone veters? Overal wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand ook waar je allstar veters kan halen ?
Liefst ook nog wat kleurtjes
chucksconnection.com heeft All-Star lookalike veters, "echte" All Star veters zijn niet los te koop.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
Bij de Britain heb je echte All Star veters. Bij de New Yorker inderdaad ook, maar geen echte. Hoewel je het verschil denk ik amper ziet en er een paar euro's minder voor betaald lijkt mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
Liefst ook nog wat kleurtjes
Vandaag gezien in Arnhem bij Amigo, deze schoenenwinkel zit ook in Apeldoornquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef Kluts het volgende:
Die Blondie- Allstars, heeft iemand die ergens in de winkel gezien?
ik heb 2 jaar terug ofzo toch zeker wel echte allstar veters gekocht hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 22:53 schreef Gibeon het volgende:
[..]
chucksconnection.com heeft All-Star lookalike veters, "echte" All Star veters zijn niet los te koop.
Ja ik wil ook nog lage wittequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Tof. Ik wil ook nog lage zwarte.of lage witte. of...
Ik vind hoge niet zo mooi, maar dat komt misschien omdat ik zo vaak meisjes met lelijke goedkope spijkerbroeken met wijde pijp en daaronder hoge all stars heb gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik wil ook nog lage witteheb ook nog lage bruine en lage paarse.. verder veel hoge
Ja idd, all stars horen vies te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
Aja, lage, die wil ik ook nog voor de zomerMooi als rag-/festivalschoenen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind hoge niet zo mooi, maar dat komt misschien omdat ik zo vaak meisjes met lelijke goedkope spijkerbroeken met wijde pijp en daaronder hoge all stars heb gezien.
Ik wil mijn grijze wel mooi houden eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja idd, all stars horen vies te zijn.![]()
Ik ging net al meteen met m'n schoenen over elkaar wrijven, ik haaat het als ze nog zo wit zijn
Da's meteen het grootste nadeel van nieuwe All Stars inderdaad, die maagdelijk witte zolen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja idd, all stars horen vies te zijn.![]()
Ik ging net al meteen met m'n schoenen over elkaar wrijven, ik haaat het als ze nog zo wit zijn
Inderdaad, en tweedehands schoenen, ik weet het niet hoor. Vintage schoenen zijn nog wel tof, maar echt tweedehands, ik kan het niet goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omdat het leuk is ze zelf vies te maken.
Sowieso zijn tweedehands schoenen volgens mij totaal niet goed voor je voeten, aangezien iedereen z'n schoenen anders in-/uitlooptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad, en tweedehands schoenen, ik weet het niet hoor. Vintage schoenen zijn nog wel tof, maar echt tweedehands, ik kan het niet goed.
Daarom heb ik ook zwarte allstars met zwarte zolen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's meteen het grootste nadeel van nieuwe All Stars inderdaad, die maagdelijk witte zolen.
Eén van de weinige schoenen die er gewoon versleten en vies uit horen te zien.
Duurt alleen nog wel even voordat ze binnen zijnquote:
Heb ze gewoon in de winkel gekocht, waren wel dubbel zo duur. maargoedquote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Duurt alleen nog wel even voordat ze binnen zijnHeb ze via die samenkopen.net actie gekocht voor 32,95
Achja, mooie zomerschoenen
Alleen als je het zo doet:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef electronique het volgende:
[..]
zou dat er niet een beetje goedkoop uit gaan zien?
dat ziet er vies uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alleen als je het zo doet:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke dan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vandaag gezien in Arnhem bij Amigo, deze schoenenwinkel zit ook in Apeldoorn![]()
Het waren deze schoenen:
[ afbeelding ]
Wow, die zijn echt tof! Gaan we onthoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef francis998 het volgende:
UIteindelijk onderstaande besteld. Hopen dat een maat 40 de juiste is, we zien morgen wel![]()
[ afbeelding ]
Ja alleen zijn alle kleine maatjes nog over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef vault_tec het volgende:
Frisco in arnhem heeft korting op de converse schoenen
Weet niet waar ze te passen zijn, maar op eBay staan er genoeg iigquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef francis998 het volgende:
Mijn pakketje is net binnen, ten eerste open ik de doos en zie ik de witte variant ipv. bruin, maar goed ik ze vol goede moed passen, maar helaas 40 is te groot.
Dus maar terugsturen en kleinere maat hebben ze niet.
Dus als iemand weet waar er een 39 van deze te passen is..ik hoor het graag
dat heb ik ook gezien, maar ik twijfel een beetje of een 39 niet te klein is, want ik had van een ander converse model 39 gepast..en bij die botste ik tegen de voorkant..en dat deed zeer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Weet niet waar ze te passen zijn, maar op eBay staan er genoeg iig
weet jij miss een betrouwbare verkoper via ebay, want ik vertrouw de boel namelijk niet zo snelquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Gibeon het volgende:
Meet anders even je zoollengte van een goeie schoen op en stuur de eBay verkoper een berichtje of hij ook even wil meten. Heeft bij mij altijd gewerkt
Ik zou gewoon een willekeurige converse passen in een gewone winkel en die maat als jouw converse maat nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gezien, maar ik twijfel een beetje of een 39 niet te klein is, want ik had van een ander converse model 39 gepast..en bij die botste ik tegen de voorkant..en dat deed zeer.
Dus mij gaa thet vooral om het passen
Heb ik ook gedaan, maar een 39 was toen te klein. En gisteren dus de bestelde in 40 gepast..maar die waren echt veels te groot.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een willekeurige converse passen in een gewone winkel en die maat als jouw converse maat nemen
En 39.5 bestaat niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar een 39 was toen te klein. En gisteren dus de bestelde in 40 gepast..maar die waren echt veels te groot.
Dus ben ik nu een beetje in de war
maar die heb ik tot nu toe echt nergens gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En 39.5 bestaat niet?
-edit- Jawel, vrouwenmaat 8.5 en mannenmaat 6.5
Ik zie ze wel, maar niet het model wat jij zoekt volgens mijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:44 schreef francis998 het volgende:
[..]
maar die heb ik tot nu toe echt nergens gezienen ook online niet
"units"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:14 schreef Tijntjes het volgende:
Wie weet waar ik deze units in Nederland ergens (nog) kan halen?
Deze zijn flink ingedragen, maar de multi-zipper hi blue dus..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie ze wel, maar niet het model wat jij zoekt volgens mij
Zoek maar uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef francis998 het volgende:
[..]
het model vindt ik wel leuk. Maar het mij vooral om draait is dat ze van leer zijn..dat is bij mij een behoorlijke must..met die syntetische gaan mijn voeten zwenmmen in het zweet
![]()
wtf is datquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:14 schreef Tijntjes het volgende:
Wie weet waar ik deze units in Nederland ergens (nog) kan halen?
Deze zijn flink ingedragen, maar de multi-zipper hi blue dus..
[ afbeelding ]
Zonder. Wat zou een extra zooltje voor nut moeten hebben?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef Soldier2000 het volgende:
Lopen jullie met of zonder extra zooltje in jullie all stars?
Volgens de verkoper, fijner lopen, meer stevigheid blablablaquote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zonder. Wat zou een extra zooltje voor nut moeten hebben?
Ik voel echt wel verschil met een zooltje erin, en dan bedoel ik natuurlijk een zooltje met vorm erin.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zonder. Wat zou een extra zooltje voor nut moeten hebben?
Zonder. En het zijn de beste partyschoenen die je kunt bedenken. Eerder ging ik altijd nog braaf op mijn airmaxjes omdat die het lekkerst liepen, maar laatste jaren draag ik alleen maar all stars naar feestjes en ik heb nooit zere voeten.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef Soldier2000 het volgende:
Lopen jullie met of zonder extra zooltje in jullie all stars?
Ik had mijn 1e All Stars slechts een paar dagen toen ik er 3 dagen mee naar Parijs ging. Dingen waren heel snel ingelopen en zitten simpelweg heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder. En het zijn de beste partyschoenen die je kunt bedenken. Eerder ging ik altijd nog braaf op mijn airmaxjes omdat die het lekkerst liepen, maar laatste jaren draag ik alleen maar all stars naar feestjes en ik heb nooit zere voeten.
Ze proberen mij ook altijd een spray aan te smerenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Volgens de verkoper, fijner lopen, meer stevigheid blablabla
Hebben ze bij mij ook geprobeerd, maar voor het zwaardere en ruiger wandelwerk heb ik 2 paar Lowa's en Meindl staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ze proberen mij ook altijd een spray aan te smeren
Als ik echt ruig terrein moet begaan of hij water afstotend moet zijn trek ik wel degelijk schoeisel aan
Zit net 5 uur tussen je postsquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef KoningKlabanus het volgende:
En dan maar adverteren met dat iedereen hier op het forum zo behulpzaam is.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef KoningKlabanus het volgende:
kortom, je kijkt zelf even, kan het niet vinden, en wilt dat iemand anders het voor je uitzoekt en dat nog even snel doet ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef KoningKlabanus het volgende:
Netjes, ik wil ook nog rode allstars hebben wat was jij ervoor kwijt bij de Brittain?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Fusionfreak het volgende:
Twee paar Converse Allstars, blauw en rood gekocht biij Britain.Maat 9,5
[ afbeelding ]
Gele hoge All stars hadden ze alleen in maat 10 (iets te groot) Ik ga dan de witte All stars (maat 9,5)kopen en deze felgeel verven met textielverrf (gaat perfect, heb ik al eens geprobeerd)
Klopt Arie, dit is het internet. Toch bedankt voor je hulp.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
kortom, je kijkt zelf even, kan het niet vinden, en wilt dat iemand anders het voor je uitzoekt en dat nog even snel doet ook.![]()
sneakershop heeft zowel de gebleekte als ongebleekte (inderdaad, er zijn 2 versies van de witte) voor 55 euro.
succes ermee!
Zijn helaasch niet te vinden in NL, bij Bagginsshoes (Canadaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef Drakire het volgende:
[..]
En weet iemand waar je multi zipper all stars kunt kopen in NL?
Die heb ik bij ShoeLine gezien, die zijn afgeprijst. Dat goudkleurige is echt teveel blingbling vind ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag nieuwe all stars gekocht
Een geruit motief met een gouddraden streep erdoorheen en gouden ringetjes waar je veters doorgaan
Ik zal vandaag een foto posten als ik wakker wordheb deze nog nooit iemand zien dragen en das natuurlijk positief
Oude waren eens toe aan vervanging !
Ok!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:43 schreef gold-rush het volgende:
ik heb laatst een all star slim model gekocht in het blauw.
Met slim bedoelen ze dan een wat dunnere zool,die voor heren dan.
ik heb 6 paar met normale zool maar die slim model vind ik ook echt mooi en wil hem ook in een andere kleur.
Alleen in de winkels hier hebben ze hem alleen in grijs,wit en grijs.(en blauw maar die heb ik dus al)
Die grijze zou mooi zijn maar er zit een rooie streep en ik wil een zwarte
Ik heb de lage gekocht, ook afgeprijst 50 euro.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik bij ShoeLine gezien, die zijn afgeprijst. Dat goudkleurige is echt teveel blingbling vind ik.
Edit: Deze dus
http://www.shoeline.nl/sc(...)it/details/178560019
Ik herken dat geluid, lijkt wel alsof er een soort vacuüm onstaat in het voetbed tijdens het lopen die dat geluid veroorzaakt, je zou eens wat dikkere (geen synthetische) sokken kunnen proberen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Gister voor het eerst mijn all-stars gedragen en nu heb ik bij het lopen zo'n klotsend geluid.. hoe kom je daar vanaf?
De stof is canvas maar de zool is latexquote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef Andyy het volgende:
Ze zijn toch niet gemaakt van Latex?
Van canvas zijn ze gemaakt, en ik heb juist geen last van zweetvoeten met Chucks.
Dit en gewoon voorzichting ermee zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haha dat patroon is al vet oud, maar blijft mooi
Je hebt 2 opties; ze helemaal kapot en vies maken en genieten van de echte Allstar look
Of je gaat af en toe met wat cif over de zool en gooit ze 1 keer in t halfjaar in een sopje.
Ze zijn van rubber, staat er zelfs opquote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
De stof is canvas maar de zool is latex
Heb ik ook altijd de eerste dagen. Soms 2 weken ofzo en daarna gaat het over. Of zo'n piepje. Zou er na 1 dagje nog geen aandacht aan schenken. Mijn ervaring is dat het na een paar dagen overgaat.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Gister voor het eerst mijn all-stars gedragen en nu heb ik bij het lopen zo'n klotsend geluid.. hoe kom je daar vanaf?
die zijn nicequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb de lage gekocht, ook afgeprijst 50 euro.
Vindt het niet teveel blingbling er loopt maar 1 gouden lijntje onderaan de schoen, vind het wel iets hebben
Zie hier de mijne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is het lijntje ze tien ( wel beetje wazige foto )
[ afbeelding ]
Deze zijn vet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
die zijn nice![]()
Zelf wil ik graag een leren versie van converse, heb er nu meerdere gezien vooral bij de shoeline, maar ik heb er de komende 2 maanden niet genoeg geld voor
DIe heb ik ook gezien, vondt ze super leuk en anders wil ik deze grijzequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze zijn vet.http://www.shoeline.nl/sc(...)rt/details/378110006
Ik overweeg ze te kopen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef francis998 het volgende:
[..]
DIe heb ik ook gezien, vondt ze super leuk en anders wil ik deze grijze
[ afbeelding ]
maar moet nog minimaal 2 maandjes wachten
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
, maar ik heb er de komende 2 maanden niet genoeg geld voor
zie reactie van hierboven. Door de vakantie ben ik een beetje blut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nadat ze een week lang door m'n hoofd hebben gespookt heb ik ze gekocht.![]()
Ze glimmen op de foto wel heel erg, maar dat valt in het echt wel mee.
[ afbeelding ]vraagje krijg je die beige veters erbij? Of heb je die apart gehaald, want lijkt me eigenlijk wel leuk zo met beige vetersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw, welke winkel heb je ze gekocht en waar?? en weet je toevallig of ze nog veel maten hadden?
Ja die zitten erbij. Was voor mij ook een verrassing.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:53 schreef francis998 het volgende:
[..]
vraagje krijg je die beige veters erbij? Of heb je die apart gehaald, want lijkt me eigenlijk wel leuk zo met beige veters![]()
Btw, welke winkel heb je ze gekocht en waar?? en weet je toevallig of ze nog veel maten hadden?
Ha, dat is handig, ze zien er op de foto echt beige achtig uit, maar als ze idd groenig zijn, heb ik hier nog wel beige veters liggen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die zitten erbij. Was voor mij ook een verrassing.Ze zijn niet echt beige maar meer groenig. Ik heb ze bij ShoeLine in Den Bosch gekocht. Ik heb geen idee hoeveel ze nog hebben. Er stonden er 2 voor de show, dus de rest is achter.
Ja sorry, heb meerdere pogingen ondernomen om ze er goed op te krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ha, dat is handig, ze zien er op de foto echt beige achtig uit, maar als ze idd groenig zijn, heb ik hier nog wel beige veters liggen.
Tja,hopen dat ze volgende maand hier in Rotterdam nog een 39/40 hebben liggen..
ach, maakt niet uit. Ze zijn en blijven toch mooi...quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sorry, heb meerdere pogingen ondernomen om ze er goed op te krijgen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:02 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach, maakt niet uit. Ze zijn en blijven toch mooi...
Bij Idee Sports voor slechts 34,95 euroquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef drx86 het volgende:
Ik ben op zoek naar de regular all stars high top (wit) voor een leuke prijs in Rotterdam. Overal waar ik kom wordt er rond de 60/65 voor gevraagd. Kan ze goedkoper bestellen in Amerika maar dan duurt het weer zo lang.
Iemand tips?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bij Idee Sports voor slechts 34,95 euro.
Als je maat 25 hebt wel ja!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bij Idee Sports voor slechts 34,95 euro.
2 tientjes uitsparenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef drx86 het volgende:
Ik ben op zoek naar de regular all stars high top (wit) voor een leuke prijs in Rotterdam. Overal waar ik kom wordt er rond de 60/65 voor gevraagd. Kan ze goedkoper bestellen in Amerika maar dan duurt het weer zo lang.
Iemand tips?
Och, ze hebben bij de Scapino of Bristol ook weleens echte All Stars te koop gehad voor €35 ofzo. Had net een week ervoor dezelfde gekocht bij Foot Locker voor € 75 ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze hebben bij de Schoenenreus witte met opdruk te koop voor 49,99. Alhoewel ze er, na korte bestudering, redelijk echt uitzagen vertrouwde ik het toch niet helemaal.
ik kan ze eventueel wel voor je krijgen in maat 9 of 10 mss nog een andere maat voor rond de 70 euro als je interesse hebt? 100% origineel uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil heel graag die The Who All Stars met de UK vlag erop. Iemand ze al goedkoper gezien dan die 90 euro?
hey!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Afgelopen week mijn eerste All Stars gekocht![]()
[ afbeelding ]
Nu zien ze er noguit, maar hoe onderhoud ik ze?
als je het weet, pm mij svp.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:51 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar deze te koop zijn?!
En mij ook!quote:
Ja...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef ROFLOL het volgende:
Zal vast al duizend keer gevraagd zijn; Kan mijn all stars gewoon de wasmachine ingooien zonder andere stuff op hoeveel graden?
hangt ervanaf welke kleur enz. Je zoekt bij shoeline online hebben ze een compleet witte metzwart logo voor 33. Pro sport heeft ook 2 kleuren voor ong. 35quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef DeHeer het volgende:
Heeft iemand ergens de (heren) All Stars Slim te koop gezien op internet? Trof ze bij Cinderella voor 59,00 maar dat kan vast nog goedkoper
Helaas niet het model dat ik zoek, toch bedankt. Balen dat ze op ebay ook alleen maar de dikke zool verkopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
hangt ervanaf welke kleur enz. Je zoekt bij shoeline online hebben ze een compleet witte metzwart logo voor 33. Pro sport heeft ook 2 kleuren voor ong. 35
edit:Het is de one star versie
Allemaal zijn deze soort en dit is er 1 van
http://www.pro-shoes.nl/S(...)rt&productid=111503#
Nice! Ben zelf op zoek naar dit model, maar dan de slim versie, die heb je vast niet in de aanbieding gezien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:39 schreef Marissaatje het volgende:
Met 60% korting, waardoor ze kwamen op €25.98, bij de Pro Sport gescoord.![]()
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef DeHeer het volgende:
Heeft iemand ergens de (heren) All Stars Slim te koop gezien op internet? Trof ze bij Cinderella voor 59,00 maar dat kan vast nog goedkoper
Yes (thanks!) maar dan van stof eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze?
http://www.pro-shoes.nl/S(...)ort&productid=281539
http://www.pro-shoes.nl/S(...)ort&productid=281540
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:38 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag een booi booi op deze gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Hoe ben je dan zo snel door die zool heen gegaan?quote:
op betonquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:51 schreef Orbis het volgende:
[..]
Hoe ben je dan zo snel door die zool heen gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:23 schreef n8n het volgende:
[..]
op betonWaar heb jij de Melbourne shuffle op gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik had van iemand als tip gekregen dat je ze niet in de wasmachine moet stoppen maar aantrekken als je aan het douchen bent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 07:53 schreef avotar het volgende:
Gaan ze bij jullie nog wel eens de wasmachine in?
staat op de doos?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Andyy het volgende:
Maar hoezo noemt men ze hier All stars?
in alle overige landen worden ze gewoon Chucks genoemd
Met hetzelfde recht kun je stellen dat de overige landen ernaast zitten. Bovendien heten ze gewoon, aldus Converse, Chuck Taylor All Stars en staat All Stars groter op de schoen dat Chuck Taylor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Andyy het volgende:
Maar hoezo kom jij hier klagen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Andyy het volgende:
quote:Parra’s Converse (PRODUCT)RED Chuck Taylor All Star high top shoe comes in sizes 8 - 13 and will be available exclusively at Precinct 5 in Amsterdam on August 19, 2010 and at remaining Converse First String retailers beginning August 28, 2010. Suggested retail price is EUR 100.
mee eens. Zelf zou ik ze niet dragen, maar vindt ze wel leuk( om te zien)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Gibeon het volgende:
Niks voor mij, maar toch altijd leuk, zoiets aparts
Omdat mensen hier zowat niet weten wie Chuck Taylor is. Daarom.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Andyy het volgende:
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat mensen hier zowat niet weten wie Chuck Taylor is. Daarom.
As if I was being serious.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit dus
http://tinyurl.com/27pr3k6
Een scheet laten is nog grappiger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit dus
http://tinyurl.com/27pr3k6
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:25 schreef knekker het volgende:
Maar op de site staat 60 euro.![]()
Weet niemand een plaats waar je goedkope allstars kan halen??
All stars uit de usa importeren. All stars zijn al best wel cheap... 60 euro en je kan er een jaar meelopen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:25 schreef knekker het volgende:
Maar op de site staat 60 euro.![]()
Weet niemand een plaats waar je goedkope allstars kan halen??
Als je je daar druk om maakt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
All stars uit de usa importeren. All stars zijn al best wel cheap... 60 euro en je kan er een jaar meelopen...
20 cent per keer dat je erop loopt...
Toevallig zag ik ze laatst voor 30 euro in de outlet in Maasmechelen Village, maja die collectie wisselt altijd heel snel en ze hebben ook zelden een bepaald soort schoen in meerdere maten. Is altijd geluk hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef DeHeer het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toevallig zag ik ze laatst voor 30 euro in de outlet in Maasmechelen Village, maja die collectie wisselt altijd heel snel en ze hebben ook zelden een bepaald soort schoen in meerdere maten. Is altijd geluk hebben.
Hierboven zegt iemand voor een jaar erop lopen, maar ik heb een paar van mijn All Stars toch wel al 3/4 jaar en nog altijd intact. Snap nooit wat mensen ermee doen dat die zolen aan de zijkant loslaten enzoMisschien dat het ook door de maat komt?
bron: http://www.idigyoursolema(...)uld-talk-sydney.htmlquote:Only purchased a week ago, these shoes look in pristine condition...is something that I couldn't possibly say about these kicks.
3 years old, these classic All Stars are pretty well worn, but after all the owner has been through with them, he can't bear to throw them out.
Festivals, parties, bars, clubs, gigs: these sneakers have been through, and seen a lot, and in the owner's own words, 'if shoes could talk!'.
Die van mij zien er ook wel oud uit, maar ze zijn gewoon niet kapot maar dat lukt mij eigenlijk sowieso nooit om schoenen kapot te lopen op een of andere manier :pquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
nog cheaper... snap de moeite die mensen nemen niet.
Sowieso bij all stars hoe ouder hoe mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
bron: http://www.idigyoursolema(...)uld-talk-sydney.html
Dit gaat erg ver maar alsnog
Inderdaad, bij Maasmechelen Village moetje gewoon geluk hebben dat ze iets leuks hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toevallig zag ik ze laatst voor 30 euro in de outlet in Maasmechelen Village, maja die collectie wisselt altijd heel snel en ze hebben ook zelden een bepaald soort schoen in meerdere maten. Is altijd geluk hebben.
Hierboven zegt iemand voor een jaar erop lopen, maar ik heb een paar van mijn All Stars toch wel al 3/4 jaar en nog altijd intact. Snap nooit wat mensen ermee doen dat die zolen aan de zijkant loslaten enzoMisschien dat het ook door de maat komt?
echt super vet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik m'n All Star schatkist binnenkort eens ga aanboren.
Inderdaad... Ik wil mn dubbellaags ook helemaal stuklopen, ben al goed op weg. Maar ik heb altijd dat de zool gewoon volledig versleten is, dat ik gewoon op mn sokken loop dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
nog cheaper... snap de moeite die mensen nemen niet.
Sowieso bij all stars hoe ouder hoe mooier.
Ik heb dus de bruine versie daarvan, en je hebt gelijk. Ze lopen echt heerlijk. Mede denk ik ook door die soort rubbere binnenzool die er tot mijn verrasing in zat. Meestal doe ik er eigen rubbere zolen in, om wat beter te lopen. Maar deze had de zool dus alquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die leren schoenen die ik hier postte zitten echt superlekker.
Ze zien er niet eens bijzonder versleten uit, op een gaatje en een scheur bij het punt waar je tenen 'knikken' na.quote:
Als lelijkheid strafbaar was kreeg dit paar schoenen de doodstraf... Poe hee...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik m'n All Star schatkist binnenkort eens ga aanboren.
Oeh vetquote:
Zit niet zo in de schoenenwereld, maar heb ze gevonden. Dankuquote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef Gibeon het volgende:
T zijn Size? exclusives, dus ook daar gekocht
wenwen20102010 ( Feedback Score Of 66Blue star icon for feedback score in between 50 to 99)quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Wat denken jullie, echt of nep?
http://cgi.ebay.com/New-C(...)98e6e#ht_2150wt_1137
Nep. Heb ik ook al een keer wat geprobeerd te bestellen, en toen was alles opeens verdwenen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Wat denken jullie, echt of nep?
http://cgi.ebay.com/New-C(...)98e6e#ht_2150wt_1137
Hoezo toen je het probeerde? Meestal zijn ze toch ineens weg als je hebt betaald.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nep. Heb ik ook al een keer wat geprobeerd te bestellen, en toen was alles opeens verdwenen.
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo toen je het probeerde? Meestal zijn ze toch ineens weg als je hebt betaald.
koop fragment x converse.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag deze All Stars gekocht, het zijn leren All Stars uit de nieuwe collectie (prijs 89 euro) maar met een witte onderkant. Die onderkant ga ik met olieverf zwart verven. Heb vernomen dat deze voor een jaar ofwat terug ook in 43/44 werden verkocht, maar zijn nu alleen nog maar tot maat 42 leverbaar.
Ik heb een paar neppe zwarte All stars van de schoenenreus zwart geverft (tenminste het witte gedeelte) met olievef en dat ziet er goed uit, dus die echte All Stars met witte onderrand wordt dan ook zwart geverft.
[ afbeelding ]
Zal morgen een pic plaatsen dat ik ze zwart geverft heb, ziet er superstrak uit geverft met olieverf. Als je het niet weet zou je denken dat het orgineel zo is. Vreemd de onderkant van de zool is wel zwart, alleen de onderste rand is wit.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
foutje, dacht dat de zool ook zwart was...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |