abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82233435
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef eioureiou het volgende:
Nee dan moet je antichrist kijken, als je een man bent met plaatsvervangende pijn.
Herstel:
Dan moet je een samenvatting van de tofste beelden bekijken, want 95% van die film is puur praten, praten, praten en nog eens praten. En dat vinden vaak alleen vrouwen leuk....
pi_82233728
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef eioureiou het volgende:

[..]

August underground's mordum, die is ECHT vies.
Die is tof!

De Guinea Pig films zijn ook leuk trouwens, en dan vooral Flower of Flesh and Blood en Mermaid in a Manhole.
pi_82238780
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Herstel:
Dan moet je een samenvatting van de tofste beelden bekijken, want 95% van die film is puur praten, praten, praten en nog eens praten. En dat vinden vaak alleen vrouwen leuk....
Ja ok. Maar het ging over plaatsvervangende pijn
pi_82238826
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Die is tof!

De Guinea Pig films zijn ook leuk trouwens, en dan vooral Flower of Flesh and Blood en Mermaid in a Manhole.
Oeeeh die ken ik nog niet
pi_82245177
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Samson het volgende:
Ik kan me het vervolg nu trouwens wel al voorstellen. Hoppakkee, nog wat arme wichten of kerels die kant op. En dan de bestaande "triplet" nog een stukje verlengen. Dan kijken wie er het meeste pech heeft en iemand voor zich krijgt Ik vind het eerder grappig dan gruwelijk trouwens. Met Saw en hostel heb je nog een soort van "reden" dat het allemaal gebeurt. Lui die een soort van schuld moeten inlossen danwel lui de gewoon graag willen martelen (beide natuurlijk maf op zich, maar ja). Maar dit is gewoon totaal nutteloos en doelloos. Dan heb je zo'n schepsel in je huis rondbanjeren. Nou, jottem Hoe houdt je die bende schoon en zo
Ongeveer het gevoel dat ik heb bij het zien van de trailer
life goes by...
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:59:42 #106
305429 Mankepoot
lekker soepel
pi_82245359
Bedankt voor dit topic.
pi_82354657
Heb net August Underground Mordum gezien.

Kan vrij stellig zeggen dat ik nu ongeveer alles heb gezien wat er te zien valt op dit gebied... Na 20 minuten denk je al: "Oke.. zieker dan dit is ECHT onmogelijk".. maar dan wordt het toch nog veel en veeeeeeeeeeel zieker! Wat een film.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_82357523
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:55 schreef Me_Wesley het volgende:

Kan vrij stellig zeggen dat ik nu ongeveer alles heb gezien wat er te zien valt op dit gebied... Na 20 minuten denk je al: "Oke.. zieker dan dit is ECHT onmogelijk".. maar dan wordt het toch nog veel en veeeeeeeeeeel zieker! Wat een film.
en dat vind je dus leuk om te zien omdat?.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_82357704
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:06 schreef Samson het volgende:

[..]

en dat vind je dus leuk om te zien omdat?.....
Omdat er ook mensen zijn die graag buiten de grenzen van het bekende en het veilige kijken misschien?

Er is meer dan wat je krijgt voorgekauwd. Durf te leven.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:53:19 #110
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_82358023
Best een grappige film, er zijn veel viezere films.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:54:15 #111
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_82358029
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Herstel:
En hele, hele mooie filmbeelden.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_82358107
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:55 schreef Me_Wesley het volgende:

Het is wel een klassieker inderdaad.
pi_82358360
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:26 schreef sinadO het volgende:

[..]

Omdat er ook mensen zijn die graag buiten de grenzen van het bekende en het veilige kijken misschien?

Er is meer dan wat je krijgt voorgekauwd. Durf te leven.
Op zich helemaal mee eens qua stelling, maar ik vind het altijd moeilijk te begrijpen waarom mensen er lol aan kunnen beleven om naar dit soort dingen te kijken. Ik ken deze film niet en zal zoiets ook niet snel gaan kijken omdat het blijkbaar erg ver gaat en veelal op het vlak van smerigheid, martelingen, gore etc. Ik vind het moeilijk te bevatten hoe bepaalde mensen dit uberhaupt willen filmen en waar dan die behoefte vandaan komt. En vervolgens weer wat mensen die hier naar kijken beweegt om de veelal gruwelijke beelden te willen zien. Iedereen moet leuk doen wat hij wil maar ik vind dit moeilijk te begrijpen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:19:03 #114
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_82358443
Sommige mensen hebben extremere dingen nodig om geprikkeld te worden, ik snap dat wel omdat ik daar ook wel een handje van heb. Ik vind het geweldig als een regisseur dmv een film waarvan ik weet dat hij nep is een gevoel van walging en ongemak bij me kan oproepen.

Dan heb ik het persoonlijk niet over August Underground Mordum maar een Martyrs daar kan ik echt van genieten.
Cop killer
Kill them, cop killer
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 13:46:48 #115
264940 8108139dpths
pi_82363805
Ik heb The Human Centipede net ook maar even gekeken, ik wilde 'm toch even zien.
Op zich een heel mooi, ziek idee, maar de uitwerking is inderdaad erg slecht. Ik had veel meer gore, een nog veel grimmigere sfeer willen zien. Er gebeurt gewoon te weinig...

zaterdag 5 juni 2010 @ 14:05:33 #116
65945 Cascade
Green changed to White
pi_82364303
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:14 schreef Samson het volgende:

[..]
...
Is dat een user icon van de Happy Tree Friends?

Laat HTF nou een flink stuk smeriger en geweldadiger zijn dan de Human Centipede...

Wat ik niet snap dat Human Centipede als zijnde een relatief low-budget B-film voor een specifieke markt helemaal wordt afgebrand als zijnde vies, verschrikkelijk, ranzig, walgelijk, terwijl de afgelopen jaren in de bioscoop voor het grote publiek megaproducties als SAW en Final Destination behoorlijk populair zijn. Deze zijn al veel explicieter dan HC wat meer een ranzig idee laat zien.

Waarom dat soort films zien? Spanning, vermaak, gevoel, iets om over na te denken, zeg het maar. Mag je dat niet willen?
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_82369206
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:05 schreef Cascade het volgende:

[..]

Is dat een user icon van de Happy Tree Friends?

Laat HTF nou een flink stuk smeriger en geweldadiger zijn dan de Human Centipede...

Wat ik niet snap dat Human Centipede als zijnde een relatief low-budget B-film voor een specifieke markt helemaal wordt afgebrand als zijnde vies, verschrikkelijk, ranzig, walgelijk, terwijl de afgelopen jaren in de bioscoop voor het grote publiek megaproducties als SAW en Final Destination behoorlijk populair zijn. Deze zijn al veel explicieter dan HC wat meer een ranzig idee laat zien.

Waarom dat soort films zien? Spanning, vermaak, gevoel, iets om over na te denken, zeg het maar. Mag je dat niet willen?
Yep, dat issum, maar HTF is natuurlijk veel abstracter. Dat vind ik heel iets anders. Ik moet dan misschien HC eerst zien voordat ik er goed over kan oordelen, maar betwijfel of ik dat ga doen. Ik denk dat het bij mij ook veel uitmaakt wat de insteek van de film is. Saw vind ik bijvoorbeeld minder erg dan Hostel omdat het bij hostel puur om het martelen gaat. Bij Saw zit er nog enigszins een verhaal achter (tenminste in het begin dan). Veel van dit soort films worden gemaakt om enkel maar gruwelijker en ranziger te zijn en een mensenleven is van geen enkele waarde. Dat is niet zo mijn cup of tea....
pi_82381488
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:14 schreef Samson het volgende:

[..]

Op zich helemaal mee eens qua stelling, maar ik vind het altijd moeilijk te begrijpen waarom mensen er lol aan kunnen beleven om naar dit soort dingen te kijken. Ik ken deze film niet en zal zoiets ook niet snel gaan kijken omdat het blijkbaar erg ver gaat en veelal op het vlak van smerigheid, martelingen, gore etc. Ik vind het moeilijk te bevatten hoe bepaalde mensen dit uberhaupt willen filmen en waar dan die behoefte vandaan komt. En vervolgens weer wat mensen die hier naar kijken beweegt om de veelal gruwelijke beelden te willen zien. Iedereen moet leuk doen wat hij wil maar ik vind dit moeilijk te begrijpen.
Het was vooral uit interesse. Voor het verhaal hoefde je het niet te doen iig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 6 juni 2010 @ 00:38:21 #119
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_82382062
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef DanHardy het volgende:
Ik vind ook die kerel behoorlijk bizar, er zat meer in. Hij was namelijk de perfecte psycho

"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')