70 jaar geleden, of 9 jaar geleden is wel een verschil beste vriend....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:34 schreef Kees22 het volgende:
Ja en:
[..]
Wat zou je je dan druk maken over een moskee?
Oh ja? Wat is het verschil dan? Allebei verleden tijd, allebei niet meer te verhelpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
70 jaar geleden, of 9 jaar geleden is wel een verschil beste vriend....
Het feit dat nog veel directe nabestaanden nog leven die hun dierbare verloren zijn, en het nog gevoelig ligt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja? Wat is het verschil dan? Allebei verleden tijd, allebei niet meer te verhelpen.
De illegale oorlog van 2003 ligt ook gevoelig. De Amerikanen hebben al hun sympathie verspeeld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het feit dat nog veel directe nabestaanden nog leven die hun dierbare verloren zijn, en het nog gevoelig ligt.
Daarom, dus waarom een Moskee op uitgerekend die plek? Zullen we maar een Amerikaanse Twintower in Irak neerzetten dan, waar ooit een moskee stond? Of een Kerk, in elk geval iets westers en Amerikaans! Op een plek in Irak waar ooit iets Islamitisch stond!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:01 schreef DelBosque het volgende:
[..]
De illegale oorlog van 2003 ligt ook gevoelig. De Amerikanen hebben al hun sympathie verspeeld.
1,5 miljoen Irakezen zijn christen, die mensen hebben al eeuwenlang ervaring met multiculti en zijn niet zo bekrompen als jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daarom, dus waarom een Moskee op uitgerekend die plek? Zullen we maar een Amerikaanse Twintower in Irak neerzetten dan, waar ooit een moskee stond? Of een Kerk, in elk geval iets westers en Amerikaans! Op een plek in Irak waar ooit iets Islamitisch stond!
Eens zien hoe de hypocrietjes dan reageren
Ga dat het islamitische volk in Irak maar eens uitleggen dan wijsneus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef DelBosque het volgende:
[..]
1,5 miljoen Irakezen zijn christen, die mensen hebben al eeuwenlang ervaring met multiculti en zijn niet zo bekrompen als jij.
En als die religie ook een politieke ideologie is, die in strijd is met alles waar jij waarde aan hecht, hoeveel ruimte moet je zo'n als religie verpakte ideologie vinden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..].
Vrijheid van religie is een grondrecht weet je nog wel?
Die worden vervolgd en vermoord...helemaal nu in deze politiek onrust. Die hebben eeuwenlang hogere belasting moeten betalen dan Islamieten. Hoe kun je zoiets naiefs zeggen, die zijn juist de grootste criticasters van de Islam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef DelBosque het volgende:
[..]
1,5 miljoen Irakezen zijn christen, die mensen hebben al eeuwenlang ervaring met multiculti en zijn niet zo bekrompen als jij.
Je verwart het jodendom "chosen people" met de islam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:15 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bovendien is het onderliggende waardensysteem van de Islam met z'n übermenschen en untermenschen ronduit verwerpelijk. Het is alsof je een nazi-school bij Auschwitz om de hoek bouw, en dan zegt: Iedereen mag een bijzondere school bouwen.
Je verwart Egyptische haatdragende kopten met de christenen in Irak.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Die worden vervolgd en vermoord...helemaal nu in deze politiek onrust. Die hebben eeuwenlang hogere belasting moeten betalen dan Islamieten. Hoe kun je zoiets naiefs zeggen, die zijn juist de grootste criticasters van de Islam.
Now we're talking. Helder!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Die worden vervolgd en vermoord...helemaal nu in deze politiek onrust. Die hebben eeuwenlang hogere belasting moeten betalen dan Islamieten. Hoe kun je zoiets naiefs zeggen, die zijn juist de grootste criticasters van de Islam.
Waarom zijn de 20 miljoen christenen in het Midden-Oosten nog niet uitgeroeid door het "islamitische volk" in de afgelopen 2010 jaar?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:19 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Now we're talking. Helder!Ik zei het hierboven al: ga dat het Islamitisch volk maar eens uitleggen allemaal. Lukt je niet.
Maak er maar iets minder van, en tel maar af, het worden er steeds minder: http://www.refdag.nl/arti(...)en+MiddenOosten.htmlquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:20 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Waarom zijn de 20 miljoen christenen in het Midden-Oosten nog niet uitgeroeid door het "islamitische volk" in de afgelopen 2010 jaar?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:18 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Je verwart het jodendom "chosen people" met de islam.
Zo te zien is de islam een aantrekkelijke religie en kan die christen er niet tegen dat zoveel christenen zich bekeren tot de islam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Maak er maar iets minder van, en tel maar af, het worden er steeds minder: http://www.refdag.nl/arti(...)en+MiddenOosten.html
Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste moslim zich opblies in een Duits restaurant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:31 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik verwar niets, ik heb het over de Islam. Wel is het zo dat de Islam inderdaad meer lijkt op het Judaisme dan op het Christendom. Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste Jood zich opblies in een Duits restaurant, jij wel?
Niet uitgeroeid, maar wel uitgedund, uitgebuit en consequent en bewust vernederd. Het Christendom is nota bene de meest vervolgde religie in de wereld. En dat komt voornamelijk op het conto van de Islam. In sommige gebieden is het Christendom wel degelijk verdwijnen, en vergeet niet dat vrijwel het hele MIdden Oosten ooit Christelijk was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:20 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Waarom zijn de 20 miljoen christenen in het Midden-Oosten nog niet uitgeroeid door het "islamitische volk" in de afgelopen 2010 jaar?
Maar wel in een Joods restaurant....hypocriet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:34 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste moslim zich opblies in een Duits restaurant.
Ze hebben zich bekeerd tot de islam en hebben zichzelf uitgeroeid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:34 schreef Tarak het volgende:
[..]
Niet uitgeroeid, maar wel uitgedund, uitgebuit en consequent en bewust vernederd. Het Christendom is nota bene de meest vervolgde religie in de wereld. En dat komt voornamelijk op het conto van de Islam. In sommige gebieden is het Christendom wel degelijk verdwijnen, en vergeet niet dat vrijwel het hele MIdden Oosten ooit Christelijk was.
Op het Arabisch Schiereiland zijn de Christenen wel degelijk uitgeroeid. En in Noord-West Afrika: Marokko, Algerije, Tunesië, idem dito.
Wanneer is dat gebeurd dan? Bron, datum?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:35 schreef Tarak het volgende:
[..]
Maar wel in een Joods restaurant....hypocriet.
Daarom.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:33 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Zo te zien is de islam een aantrekkelijke religie en kan die christen er niet tegen dat zoveel christenen zich bekeren tot de islam.
Je moet wel gestoord zijn om het waardensysteem van de Islam (onderwerping) hoger te schatten dan het waardensysteem van het Christendom (Verlossing). Christenen zijn de meest vervolgde religieuze groep, waarom heb je zo'n moeite om dat te accepteren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:33 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Zo te zien is de islam een aantrekkelijke religie en kan die christen er niet tegen dat zoveel christenen zich bekeren tot de islam.
Jij bent de gestoorde christen die denkt dat ie superieur is, zie alleen je hoofdlettergebruik, zum kotzen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:37 schreef Tarak het volgende:
[..]
Je moet wel gestoord zijn om het waardensysteem van de Islam (onderwerping) hoger te schatten dan het waardensysteem van het Christendom (Verlossing).
De christenen zijn lange tijd zelf onderdrukkers geweest. Zo hebben ze tientallen miljoenen mensen in Zuid-Amerika afgeslacht.quote:Christenen zijn de meest vervolgde religieuze groep, waarom heb je zo'n moeite om dat te accepteren?
De Palestijnen? Je bedoelt de Egyptenaren die wonen in het gebied wat Palestina werd genoemd? Dat hele gebied is de afgelopen eeuwen vooral van Egypte geweest. Palestijnen zijn om politieke redenen uitgevonden, en bestonden daarvoor niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:36 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd dan? Bron, datum?
Ik kan me alleen nog herinneren dat de Joden 400 Palestijnse kinderen hebben afgeslacht een jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |