quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:47 schreef Nickdepick het volgende:
De sekte Fok.
Ze staan voor virtueel daten en vrienden zoeken.
volgens mij in elk geval toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef hc-sjonny het volgende:
de noorse broeders, ik heb geen idee waar ie voor staat.
En joun sekte dan? De sekte voor sterke jongens?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef Michielos het volgende:
Lou de Palingboer had je vroeger :p
En als je scientology onder sekten vindt vallen, dan is de scientology kerk ook een sekte.
Het aantal sekten in zowel Nederland als USA wordt overigens schromelijk overdreven
Ik ben zelf Katholiek, maar ik zie mijzelf niet als een sekte. Dit is voor mij de waarheid...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef Crutch het volgende:
Poeh....uhm.
Katholieken, gereformeerden enz.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik ben zelf Katholiek, maar ik zie mijzelf niet als een sekte. Dit is voor mij de waarheid...
Maarja, iedere sekste zal zeggen dat zijn geloof de waarheid is
dat is geen sekte, maar een feitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
En joun sekte dan? De sekte voor sterke jongens?
whats on a girls mind?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef xChar het volgende:
[..]
Ik ben zelf Katholiek, maar ik zie mijzelf niet als een sekte. Dit is voor mij de waarheid...
Maarja, iedere sekste zal zeggen dat zijn geloof de waarheid is
er zijn sektes in Nederland en meestal zijn ze bewust veeg over hetgeen waar ze precies voor staan aangezien die kennis meestal enkel voor de ingewijden isquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Flammie het volgende:
De gabbers
De gothics
De zwevers
De skaters
allemaal sekten die in ons land roamen
Een sekte = in grote groepen voorkomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |