Okequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oja, ik moet eerst ook nog om boodschappen!
Tot straks dus
Die Desire schijnt toch oke te zijn ? Ik weet niets hoor, ik heb een Fred Flintphone.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Is die een beetje goed? Ik wil namelijk ook een android en weet nog niet welke telefoon
(ik laat het inderdaad van de OS afhangen)
Puur van de walm hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nee je moet zeggen dat het de emoties zijn
wel pijnlijk, in je oog
je moet ook lekker een whiskey naar binnen gieten tegen de .....allesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Puur van de walm hoor![]()
En ik ben heul emo vanaaf, Dony moet eruit
Het lijkt me echt geniaal als Dony eruit gaat en daardoor Danielle weer doorgaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Puur van de walm hoor![]()
En ik ben heul emo vanaaf, Dony moet eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
OMGmijn schouders branden weg, maar daarentegen voel ik mijn hoofd meteen niet meer
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
OMGmijn schouders branden weg, maar daarentegen voel ik mijn hoofd meteen niet meer
Straks wijn, veel wijn, ontspant lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet ook lekker een whiskey naar binnen gieten tegen de .....alles
Nou vertel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij werkt nog niet maar de link stond tussen mn favo's
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt me echt geniaal als Dony eruit gaat en daardoor Danielle weer doorgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet iedereen weg behalve Jaap
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jaap is gewoon de winnaar -punt-quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iedereen weg behalve Jaap
Preciesquote:
quote:
quote:
Moet ik een postduif sturen?quote:
ZIjn hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |