abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:35:42 #26
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81139432
Mijn fiets staat nog geparkeerd op een station verderop en heb geen zin om hem op te halen. Maar zonder me fiets kan ik voorlopig nergens naartoe. Of lopend, maar dat is nooit de oplossing.

Bedankt voor het luisteren
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:35:47 #27
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81139435
Mijn goudvis heeft lucht gehapt en drijft nu al jaren bovenin de bak, maar hij lijkt er geen last van te hebben.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81139473
Twitter-topic, too dumb; didn't read
pi_81139483
Dit topic
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:37:11 #30
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_81139496
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Please do so.
doodsverwensing, BAN
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_81139498
Ceste is een plaats in Slovenië en maakt deel uit van de Sloveense gemeente Roga¨ka Slatina in de NUTS-3-regio Savinjska. De plaats telt 123 inwoners (2002).
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_81139510
Ik ga zodadelijk karniyarik maken
Neil LOVES Carrots!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:37:58 #33
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81139537
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Hammer-of-Thor het volgende:

[..]

Dagelijkse kost in de Sovjet-Unie.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81139550
Ik eet een appel
pi_81139563
Marconne is een gemeente in het Franse departement Pas-de-Calais (regio Nord-Pas-de-Calais) en telt 1232 inwoners (1999). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Montreuil.
De oppervlakte van Marconne bedraagt 4,2 km˛, de bevolkingsdichtheid is 293,3 inwoners per km˛.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:38:57 #36
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_81139583
Ik vind dit een goed topic.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:39:25 #37
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81139598
Ik hou helemaal niet van chocola, behalve koetjesrepen dan.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_81139607
Fok! kent een Tong80 en een 08gnoT
Neil LOVES Carrots!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:39:41 #39
300379 Frummpie
Mooie jongen :)
pi_81139614
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij bedoelde een kat voor de vogels, maar dat vind ik niet terug in je foto!
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
pi_81139626
Anus.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_81139638
gewoon even op twitter kijken, voor informatie waar niemand op zit te wachten !
Ja doei.
pi_81139663
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon even op twitter kijken, voor informatie waar niemand op zit te wachten !
Het ultieme redmiddel als je dreigt te overlijden aan acute verveling
Neil LOVES Carrots!
pi_81139669
droge bek, en mijn neus zit dicht door die kutairco hier.
pi_81139732
quote:
De kalkoen (Meleagris gallopavo) is een vogel uit de familie van de hoenderachtigen en is familie van bijvoorbeeld de kip. De kalkoen is een gedomesticeerde vogel oorspronkelijk afkomstig uit Yucatán, waar hij door de Maya's gehouden werd. In de 16e eeuw werd de vogel in Europa populair op het menu. Het beest werd bij de Europese ontdekking van Amerika aangezien voor een parelhoen, een vogel die men uit het oosten kende. De namen kalkoen ('Calicut-hoen'), dinde (Frans: 'poule d'Inde', 'Indiase kip') en turkey (Engels: 'Turkije') waren oorspronkelijk synoniemen voor het parelhoen. De Pilgrim Fathers namen kalkoenen mee naar Noord-Amerika. Dat was echter onnodig, aangezien daar een grote, wilde soort bleek voor te komen, namelijk de "wild turkey" of Agriocharis ocellata. Deze soort wordt in de VS traditioneel gegeten op Thanksgiving Day.
Neil LOVES Carrots!
pi_81139751
Liep net over de henri hermanslaan, en zag dat een kind tijdens haar val, vele tanden verloor.
Toen zei ik tegen haar: Reken er maar niet op dat de tandenfee jou een euro geeft voor die stukjes tanden....
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_81139772
Bullshit (also bullcrap, bullplop, bullbutter, horseshit, bovine stool) is a common American English expletive which may be shortened to the euphemism bull or the initialism B.S. In British English, "bollocks" is a comparable expletive, although bullshit is now commonly used in British English as well.

As with many expletives, it can be used as an interjection or as many other parts of speech, and can carry a wide variety of meanings. Most commonly, it is used in connection with incorrect, misleading, or false language and statements. While the word is generally used in a deprecating sense, it may imply a measure of respect for language skills, or frivolity, among various other benign usages
Bats.Bats..Bats...Baaats!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:44:51 #47
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_81139815
Ik dacht net aan ijsje, maar toen ik naar buiten keek regende het. En nu heb ik geen zin meer in ijs . Bedankt voor het lezen.
Anonieme tievesclown
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:45:08 #48
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81139824
quote:
Legendarische user, die volgens I.R.Baboon wat meer naamsbekendheid nodig had. Nadat hij een paar topics over [betreffende user] had geopend liep het opeens storm en werden er overal op het forum topics over dit legendarische heerschap geopend, waardoor plunk de enige user was met meer naamtopics dan posts.

De laatste tijd houdt plunk zich rustig, maar met plunk weet je het maar nooit.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:45:22 #49
300379 Frummpie
Mooie jongen :)
pi_81139839
Ik heb net een scheet gelaten!
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
pi_81139840
Oorsmeer of cerumen is een kleverige, vette, gele of bruine afscheiding. De smeer wordt gemaakt door talg- en ceruminaalklieren in de uitwendige gehoorgang die ook bekleed is met haartjes. De haartjes en het oorsmeer vangen vuil en andere vreemde deeltjes op zodat deze het oor niet binnen kunnen dringen. De gehoorgang vormt de verbinding tussen de buitenwereld en het middenoor. Aan de kant van de oorschelp is het kanaal open. Aan de andere kant zit het trommelvlies, dat de uitwendige gehoorgang scheidt van het middenoor . De gehele gehoorgang is ongeveer 3 cm lang. Het oorsmeer zorgt voor bescherming van het trommelvlies, doordat het stof en kleine voorwerpen vast houdt en zorgt dat het trommelvlies soepel blijft.

Normale, zachte oorsmeer wordt op natuurlijke wijze door het oor verwijderd, maar harde of opgedroogde smeer hoopt zich op. Te veel oorsmeer kan de gehoorgang verstoppen en kan hierdoor problemen veroorzaken. De verstopping kan verergeren door zwemmen of baden. Wanneer de gehoorgang verstopt is, veroorzaakt dit een vol gevoel of pijn in het oor. De gehoorgang kan gaan ontsteken, waardoor het gehoor achteruit gaat. Afsluiting van de gehoorgang door oorsmeer is een van de meest voorkomende oorzaken van slechter horen bij mensen van alle leeftijden.

Een gezond oor reinigt zichzelf. Om irritaties te voorkomen wordt afgeraden om veel te peuteren of schoon te maken. Regelmatig schoonmaken van de oren met wattenstaafjes leidt ertoe, dat de in het oor aanwezige oorsmeer verder het oor in wordt geduwd. Hierdoor ontstaat tegen het trommelvlies een vaste, harde prop oorsmeer, die niet meer vanzelf verdwijnt. De prop kan door irritatie een ontsteking veroorzaken. Ook beschadiging van de gehoorgang en het trommelvlies door het wattenstaafje komt regelmatig voor. Veelvuldig schoonmaken van de oren kan leiden tot verhoging van de oorsmeerproductie. Peuter dus niet te vaak met wattenstokjes in het oor (vooral ook vanwege het gevaar voor beschadigingen). Was alleen de oorschelp en het buitenste deel van de gehoorgang met zeep. Dieper wassen met zeep verstoort de natuurlijke oorsmeerproductie en kan leiden tot irritatie. De oorsmeer producerende klieren zouden dan meer smeer kunnen gaan aanmaken, waardoor dikke proppen oorsmeer het oor kunnen gaan verstoppen.

De meest voorkomende 'aandoening' van de gehoorgang is een te grote productie van oorsmeer. De smeer kan zacht zijn of zeer vast. In het laatste geval is de beste oplossing om enkele dagen voor te weken door slaolie of babyolie in het oor te druppelen. Wanneer de oorsmeer hierna zacht is geworden, kan door de huisarts de gehoorgang voorzichtig uitgespoten worden met een ballonspuit en water van lichaamstemperatuur. Probeer nooit zelf de prop oorsmeer te verwijderen met stokjes, wattenstaafjes en dergelijke, want de kans bestaat dat de prop verder het oor in wordt geduwd, waardoor de kwaal verergert.

Goedgekeurd door: H. Vrij-Mazee, arts
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')