ZAl het trainingsveld van FC Grunn wel bedoelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:04 schreef MuJordi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een weiland ziet bij de euroborg?
Dat zou ideaal zijn. De vrijdag is nu voor een groot deel opgelost. Alleen de zaterdagochtend is nog een probleemzone wat dat betreft.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:39 schreef Fratz het volgende:
Ik doe even een tvptje, ik kan misschien zaterdagochtend wel.
Ik heb nog helemaal geen mailtje of niks gehadquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:51 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
[..]
GoedVergeet niet je uitnodiging te bevestigen!
Beter of slechter dan verwacht?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:21 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Persbericht dat net de deur uit gegaan (heb tussentijds een paar uurtjes geslapen (a), morgen nog een blog, daar heb ik nu de concentratie niet echt voor)
Groninger vestigt wereldrecord stoelmassage
Groningen, 5 juni 2010
De Groninger masseur Romano Sandee heeft het wereldrecord stoelmassage gevestigd. Hij startte zijn recordpoging op 4 juni om 12.00 uur ’s middags en masseerde 24 uur achtereen.
Tijdens de recordpoging zijn 141 mensen langs geweest voor een stoelmassage.
“Er zijn mensen geweest uit verschillende landen”, vertelt Romano. “Ik heb onder anderen ook toeristen uit Rusland, Kroatië en Australië een stoelmassage gegeven.”
De duur van de massages varieerde van 5 minuten op de momenten dat het druk was tot een heel uur op de momenten dat het rustig was. Op sommige tijden was het moeilijk om mensen op de massagestoel te krijgen. Romano: “Vooral rond zes uur ’s ochtends was het erg rustig. Dit was van te voren al wel een beetje bekend, maar ik hoopte dat er nog wel wat mensen die net de stad uit komen, langs zouden komen voor een stoelmassage.”
Het record is officieel erkend door het World Record Academy. Sandee ondernam de recordpoging omdat mensen naar zijn mening in hun drukke leven wel wat ontspanning kunnen gebruiken. Op deze manier konden ze kennismaken met stoelmassage.
Verder hadden studenten journalistiek gisteren een filmpje/artikel gemaakt; link: http://scoop.elementweb.n(...)essen-om-te-relaxen/
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:57 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Ik had gehoopt op 100, dus zit er ruim 40 over heen, dus ik vind het goed. Alleen vannochtend was het rampzalig qua inloop..
Nou, tussen de tijden 5.50-9.35 heb ik eigenlijk alleen maar massages gegeven van een uur omdat er gewoon niemand meer was die ik nog een massage kon geven die "nieuw" was als het ware..quote:
Volgende x misschien advertenties posten in DvhN?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
[..]
Nou, tussen de tijden 5.50-9.35 heb ik eigenlijk alleen maar massages gegeven van een uur omdat er gewoon niemand meer was die ik nog een massage kon geven die "nieuw" was als het ware..
Aha, daar valt weinig aan te doen, helaas! Jazeker, het was zeker wel prettig, jammer dat het zo kort was alleenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:14 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Nou, het probleem lag het absoluut niet in de aandacht, het probleem was meer dat er wel mensen ingeroosterd waren als het ware, maar dat er heel veel mensen gewoon niet zijn gekomen (wel bevestigd) en dat heeft tot enorme gaten geleidt.
Vond je de massage wel aangenaam?
Mocht je niet slapen/douchen o.i.d?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Als je er vanmorgen om 6 uur zat, had je een lange massage gehad, of vannacht rond 4 uur was ook erg rustig (ook een aantal "no-shows").. Maja, vanmorgen gaf ik ook naar mijn gevoel veel minder kracht..
Dan zakt je energie ook inderdaad wel weg, logisch dat je in 't begin meer kracht zette dan de laatste paar uur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Nee, dat mocht dus niet. Ik heb ook echt heel veel red bull en caffeïne gehad, zoveel dat ik vanmiddag even 3 uurtjes heb "geslapen" (meer gedoezeld) omdat ik nog geen slaap had (ben wel moe). De regel was dat ik wel na elk heel uur 5 minuten pauze mag. In die 5 minuten was het elke keer: snel naar de WC, drinken en stukje sportreep opkauwen...
Klopt, 't moet allemaal zo snel mogelijk gebeuren. Respect voor het volhouden, ik zou echt omvallen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Ja absoluut. Jij was geloof ik om 16.20? daarvoor had ik dus ook die 5 minuten pauze en zie je me ook even vliegen; alles moet snel. Dan merk je hoe snel 5 minuten om kunnen gaan..
Je mag toch ook 3x 5 opsparen tot een kwartier ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
). De regel was dat ik wel na elk heel uur 5 minuten pauze mag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |