quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Hehe, je houdt wel van matzes als ik dit topic zo doorlees
Eet je die dingen alleen omdat je ze lekker vindt of ook vanwege een bepaalde geloofsovertuiging (lees, Jodendom). Als dat laatste het geval is, scheer je weg van de pc, het is Sjabatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lekkol!
En mn man eet ze altijd met boter en suiker
Dat vindt ie toch wel erg lekker.
Nu maisbolletje met gebraden kipfilet en thee
Hoe smaakt dat vlees van Livar? Ik ben zelf niet echt zo dol op varken dat uit die appie of willekeurige slager komt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben koolsla aan het maken. Lekker gezond en goedkoop.
Een grote witte kool gesneden op de mandoline, kopje azijn, kopje water, half kopje suiker, 2 theelepels zout en een eetlepel Kummel
Vanavond braad ik een rugstuk van Livar http://www.livar.nl/ waar we boontjes, koolsla en krieltjes bij eten, met een witte wijnsaus.
Wij ook alleen dan de paprika's gevuld met tartaar, rijst, ei, kruiden e.d.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:17 schreef The_Hives het volgende:
vanavond gevulde paprika's met gebakken aardappelen
Stukken beter. Het is echter wel veel vetter dan het AH vlees, dat is waardoor het beter smaakt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat vlees van Livar? Ik ben zelf niet echt zo dol op varken dat uit die appie of willekeurige slager komt.
Haha, nee, ik ben niet Joodsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:56 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Eet je die dingen alleen omdat je ze lekker vindt of ook vanwege een bepaalde geloofsovertuiging (lees, Jodendom). Als dat laatste het geval is, scheer je weg van de pc, het is Sjabat
hij wasquote:Op zondag 16 mei 2010 09:43 schreef The_Hives het volgende:
Vanavond voor het eerst risotto maken. Ben benieuwd
Livar (harig varken) is errug lekker. In budapest wel eens gegeten, alwaar we ook een voorgerecht met foie gras 2x bestelden (te lekker, ookal is het gruwelijk). Dat livarvlees dichten ze allerlei gezonde eigenschappen toe daar...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stukken beter. Het is echter wel veel vetter dan het AH vlees, dat is waardoor het beter smaakt.
Weet je dat zeker, Livar in Budepest? Limburg Varken, lijkt me sterk dat ze dat helemaal in Hongarije klaarmaken.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Livar (harig varken) is errug lekker. In budapest wel eens gegeten, alwaar we ook een voorgerecht met foie gras 2x bestelden (te lekker, ookal is het gruwelijk). Dat livarvlees dichten ze allerlei gezonde eigenschappen toe daar...
LiVar staat idd voor Limburgs Varken!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, Livar in Budepest? Limburg Varken, lijkt me sterk dat ze dat helemaal in Hongarije klaarmaken.
lekker hoor!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
vanavond andijviestamppot met gedroogde tomaatjes/pijnboompitjes/spekjes en wat kaas erdoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |