quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
2 geklutste eitjes met wat bieslook, rode ui, 'magere salami'en kaas
[ afbeelding ]
nope, gewoon zoquote:
en.. Was ie lekker? Voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef lemonlime het volgende:
Net mijn eerste eigenste tomatensoep gemaakt (en opgegeten met rozemarijn focaccia). Eigenlijk raar dat ik dat nooit eerder gedaan heb. Ik had er nu zin in, en had nog een hoop tomaten, dus voilà !
Yep, lekker en makkelijk. Ik heb gewoon 5 tomaten, een ui, twee knoflookteentje, een halve chilipeper en wat tijm met een scheutje olijfolie in de oven gedaan. Na een half uurtje bakken de blender in met wat groentebouillon en klaar. Ik hou van soep!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en.. Was ie lekker? Voor herhaling vatbaar?
In de auto stap en naar dalaiblama rijquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef dalaiblama het volgende:
Sweet and Sour Soy Pork wraps, gebaseerd op een recept van Ching Huang; varkensfilet gemarineerd in rode peper, knoflook, bruine suiker en zwarte rijstazijn, met een snuf chinese 5-spices. Die heel heet wokken tot sticky. Dat gaat in een warme wrap met lollo rosso en daarin gecarameliseerde uien, ook sweet & sour ( afgeblust met zwarte rijstazijn en suiker, laten carameliseren ).
Tweede wrap is gevuld met gemarineerde ossenhaas, ook in reepjes. Zoete soja, knof en pepers en dan heet wokken tot sticky. In een wrap met paksoi ipv sla.
Wraps eten we met een groentenroerbak van courgette, look, paksoi en rode paprika.
Toe ga ik straks zelf dulce de leche maken en die eten we met een flensje, een bolletje ben & jerry chocolate fudge en wat geroosterde amandelen.
Ik hoop dat er nog bier bij pastik heb chinees bier gehaald.
En de rest?quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef dalaiblama het volgende:
Sweet and Sour Soy Pork wraps, gebaseerd op een recept van Ching Huang; varkensfilet gemarineerd in rode peper, knoflook, bruine suiker en zwarte rijstazijn, met een snuf chinese 5-spices. Die heel heet wokken tot sticky. Dat gaat in een warme wrap met lollo rosso en daarin gecarameliseerde uien, ook sweet & sour ( afgeblust met zwarte rijstazijn en suiker, laten carameliseren ).
Tweede wrap is gevuld met gemarineerde ossenhaas, ook in reepjes. Zoete soja, knof en pepers en dan heet wokken tot sticky. In een wrap met paksoi ipv sla.
Wraps eten we met een groentenroerbak van courgette, look, paksoi en rode paprika.
Toe ga ik straks zelf dulce de leche maken en die eten we met een flensje, een bolletje ben & jerry chocolate fudge en wat geroosterde amandelen.
Ik hoop dat er nog bier bij pastik heb chinees bier gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |