met gekookte aardappeltjes, botersla, komkommersalade en dop/wortelenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Vanavond vispakketjes uit de oven met gebakken rijst en andijvie.
Man, wat een kapsel. Die ga ik uitprinten en de volgende keer meenemen naar de kapper. Erger dan de vorige keer kan het toch niet wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zat even mis; ik bedoel mangalica varken. Errug lekker en bijzonder. Ze zien er zo uit:
[ afbeelding ]
ik zie helemaal geen gorgonzola (blauw)quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Volkoren pasta met een gorgonzola saus. Eerste keer dat ik dit at en maakte, helemaal goed gekeurd, volgende keer met nog meer gorgonzola
Jup, 2 keer gemaakt en altijd een keer overquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt de laatste 2 weken echt al 4 keer couscoussalade gegeten geloof ik!
Een echte bazenontbijt dus!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:50 schreef vosss het volgende:
Ik heb zojuist de frietpan aangezet en ga een flinke portie friet en een paar viandellen eten
Nouja, voor mij was het eik gewoon avondeten, aangezien ik uit de nachtdienst kwamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Een echte bazenontbijt dus!
Ik heb maar wat crackers met rookvlees naar binnen gewerkt vanochtend. tussendoor nog een banaan en zo even buiten de deur lunchen.
Uiteindelijk bij een vriend van me gegeten, dus het werden gebakken aardappels en een onbestemd stukje vlees (hij kan niet kokenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef Windigo het volgende:
Vanavond couscoussalade en italiaanse bollen met hamburgers, ui en cheddar
jum! chipolataworstjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef Tezz het volgende:
Ik ga mijn avondeten maar eens voorbereiden. Het wordt een salade met gegrilde groentes, van die chipolataworstjes en gebakken aardappels.
Ik ga eitjes bakken met een beker fris erbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
nu twee gekookte eitjes en een beker melklekker ontbijtje
Jip. Morgen laatste van de week.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
wederom nachtdienst?
Receptquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als slaapmutsje zit ik nu aan mn zelfgemaakte kruidenbitter
Ik pak een glaasje wijn zometeen. Mijn weekend is begonnenquote:
proostquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik pak een glaasje wijn zometeen. Mijn weekend is begonnen
is de kwarktaart goed gelukt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
proostIk thee met een punt zelfgemaakte perzikkwarktaart
kwarktaart machtig?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja, is echt verrukkelijk! alleen wel erg machtigmaar zeker voor herhaling vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |