Ik wil ook! Maar die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:07 schreef SeaOfLove het volgende:
tikkelsvoor vanavond geen idee, straks boodschappen doen
Is een witte wijn saus geworden. Had geen toetje en dat wreekt zich, de hele tijd zin in iets zoetsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond Livar Procureurstuk, moet de saus nog verzinnen, met bloemige aardappels, courgette in een tempura deegje, en gewokte snijbonen in paddestoelenketjap met gember.
Dat klinkt hemels.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:08 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond maakt de mr entrecote met gorgonzola saus en gegrilde groene asperges met parmezaanse kaas.
Klinkt te gek zeg!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef lemonlime het volgende:
Pff, net een Iraakse kookworkshop gedaan. Ik heb echt te veel gegeten, maar het was zo lekker! Eerst linzensoep en brood met humus, daarna rijst met dille en tuinbonen, kebab, vis in saus en twee groentegerechten, en na een maispudding met kardemom en amandelen. Veel zetmeel, maar wel erg lekker, en super gezellig. Volgende maand wordt het Afghaans
Lekker !!!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:43 schreef dalaiblama het volgende:
Zonnevis met geroosterde bataat-patatjes met mangochutney-knof-mayonaise dip.
Als de zomer niet naar mij komt dan eet ik me wel een weg er naartoe
valt mee toch, je hebt nieteens suiker op die toast gedaanquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef renzell het volgende:
Vraatzucht ivm 't stopzetten van de nicotinetoevoer.Net nog kippenbouillon en 2 geroosterde boterhammen met dikke lagen roomboter verzwolgen!
heb je al een idee wat je vrijdag gaat maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
Twee tosti's zometeen met een beker optimel
Ja dat ga ik ook eten straks na het boodschappen doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Een salade van komkommer, tomaat, bleekselderij en feta![]()
Ja al vaak gegeten in allerlei combi'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is idd lekker ja, die avocado met kip. Alleen zonder zout voor mij graagIk gebruik nauwelijks zout..
Salade is overigens een aanrader![]()
Vrijdag wordt het dit:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je al een idee wat je vrijdag gaat maken?ik wilde bijna mijn hulp aanbieden maar ben vanaf morgenavond niet in de buurt
Donderdag eerste festival: bier uit plastic en broodjes voedselvergiftiging.... what more do you want
ontopic: ook een tosti met kaas en salami
lekker! een tip, gebruik lontong als rijst, kan je 2 dagen van te voren maken en is heerlijk als het koud is. ik pm je even recept voor atjar komkommer morgen, ook zo simpel maar ohzo lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het dit:
Rijst
Mie
Sambal Goreng Boontjes
Sajoer Lodeh
Sajoer Tjampoer
Ikan Panggang
Daging Smoor
Ajam Goreng Pedis
Sambal Goreng Telor
Roedjak Manis
Pisang Goreng
Groenten in zuur
Seroendeng
Kroepoek
Sambal oelek
Bij de koffie Spekkoek
Minder dan ik had willen maken, maar anders wordt het teveel allemaal
3 x raden...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Kalebatz het volgende:
macaroni! mmm! makkelijk, lekker en mooi 4 porties extra in de vriexzer!
Oooooh heerlijk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef dmace het volgende:
Bruine bonen met zuur en stroop en spek
Ja, echt wel. Oorspronkelijk heet het "Grauwe Ganzen", maar dan moet het eigenlijk met Kapucijners, en daar hou ik niet zo van.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Paksoi, kastanjechampignons, knoflook & gemarineerde biefstukreepjes lekker in de wok
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
2 geklutste eitjes met wat bieslook, rode ui, 'magere salami'en kaas
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |