nou en waar wou je de was dan ophangen??? het regent buiten hoor hier tenminste wel.quote:
Dat ik niet fit ben door 160 onnodige autokilometers??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
...En als hij er niet is krijgen ze de rekening van de schade die je komend weekend natuurlijk oploopt.
quote:
Ik heb er vorige week een gekregen, en sindsdien is 't kutweer en kan ik 'm niet op 't balkon gebruiken.quote:
Ik kan hier makkelijk binnen een droogrek kwijt, toevallig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou en waar wou je de was dan ophangen??? het regent buiten hoor hier tenminste wel.
scheeld ik heb trap naar boven waar die kinderen een kamer bewonen daar hangt het gezellig te hangen.
wees blij dat jullie een droger hebben een huisvrouw heeft het al zo zwaar
Zet gewoon binnen!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week een gekregen, en sindsdien is 't kutweer en kan ik 'm niet op 't balkon gebruiken.
Een vochtig huis is kut jonguuhquote:
Pffff, je hebt nog verschillende ook!? Wan jedoe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik gooi vrijwel alles in de droger.... maar ik vind het idd vervelender als het in de condensdroger gaat dan wanneer het in de luchtdroger gaat, die laatste wordt minder heet en het is toch sneller droog.
Hij heeft zo te zien zo'n lelijke bandplooijeans aan, de nepman.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat gaat die nakende bouwvakert met een end touw doen, vraag ik me dan af.
Zie ook de licht psychotische blik in zijn ogen...
Onheilspellende shizzle, mah dizzle.
Tuurlijk, uit blijk van waardering voor jarenlang crewschap of zoiets.quote:
Fairly Nuts.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Duurde beetje te lang om een foto van jou te shoppen love
Klopt, condensdroger = hoop gedoequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik gooi vrijwel alles in de droger.... maar ik vind het idd vervelender als het in de condensdroger gaat dan wanneer het in de luchtdroger gaat, die laatste wordt minder heet en het is toch sneller droog.
Het was een beetje popie jopie, het volk vond het prachtig. Beetje dom, maar ook weer geen drama.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou vond het niet netjes dacht huh verpest hij nou de hele avond en gaat het zooitje ophitsen
Met de hartelijke groeten van Remlof ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, uit blijk van waardering voor jarenlang crewschap of zoiets.
Het gaat natuurlijk volkomen záád met die lamzak, dus die heeft wel wat anders aan z'n hoofd dan public relations. Namelijk: ik moet meer pammetjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Met de hartelijke groeten van Remlof ook.
Ah nee, dat niet maar dat had die lul best kunnen doen anders.
Die heb je met een luchtdroger ook hoor, en je wasgoed blijft er IMHO beter inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, condensdroger = hoop gedoe![]()
Maarja, het werkt en we hebben heerlijk zachte handdoekjes.
Dat was het vorige topic.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
Maar ik schreef net ergens dat ik nooit kleding in de droger duw ivm slijtage. Dat vind ik zonde.
Waar dat bericht toch is gebleven mag Joost weten.
Joost!
Wederom eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je met een luchtdroger ook hoor, en je wasgoed blijft er IMHO beter in
Nou, ik las in OUD meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even wat anders, zondag moederdag. Iemand briljante ideeën voor een presentje?
Das waar, en ik wist tot zo'n 1½ jaar geleden amper hoe irritant zo'n condensdroger is, maar ondertussen hoef ik tenminste niet iedere keer meer een trap af naar de badkamer om dat waterreservoir leeg te gooien, ik heb gewoon een emmer op zolder naast de droger gezetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wederom eensMaar ik ga geen luchtdroger kopen als ik een prima condensdroger heb
Ja nee, mijn deel II. The sequel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het vorige topic.
Groetjes,
Krea Joost
Ik heb nergens je sequel gezien en nu ben ik me toch een partij benieuwd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ja nee, mijn deel II. The sequel.
Maar toch bedankt, Joost.
Een zingende visquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Was dat die spijkerbroeken van 50 cent post??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
Maar ik schreef net ergens dat ik nooit kleding in de droger duw ivm slijtage. Dat vind ik zonde.
Waar dat bericht toch is gebleven mag Joost weten.
Joost!
Pammetjes? Wieso?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk volkomen záád met die lamzak, dus die heeft wel wat anders aan z'n hoofd dan public relations. Namelijk: ik moet meer pammetjes.
O zie! Ik dacht ik doe even mee met de "hoe gaat het lul? Nou volkomen kut, kut" omgangsvorm, maar ik heb het nog niet in de vingers.quote:
vond het ook geen drama maar als je die koppen zag achter op het podium en ja ik had gelijk zoiets van huh maak jij nou, we hebben al de beker ga dan niet lopen zingen van kakkerlakken, de sfeer was prima en bleef prima, wat opviel ( keek at5) veel kleintjes op schouders en dan die koppie`s van die kids zo leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een beetje popie jopie, het volk vond het prachtig. Beetje dom, maar ook weer geen drama.
Ik ging ook wel een eind met je mee tot aan de pammetjes. Opeens finaal de weg kwijt. Komt goed hoor, kutlul!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
O zie! Ik dacht ik doe even mee met de "hoe gaat het lul? Nou volkomen kut, kut" omgangsvorm, maar ik heb het nog niet in de vingers.
Op één been, en geen krukken kunnen gebruiken omdat d'r handen kapot zijn, en dan nog vragen of ze naar de balie kan komen.... Kan die baliemevrouw niet even naar Caro gaan?quote:
Ik vind mijn moeder leuk, maar dat gaat me wel wat ver...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
Ik geef mijn moeder een dagje shoppen in A'dam cadeau.
Je hoeft toch niet mee te gaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind mijn moeder leuk, maar dat gaat me wel wat ver...
Ik wil best mee, maar als mijn moeder los mag gaan op mijn kosten kan ik voor de rest van mijn leven de schuldsanering in denk ikquote:
Zou ze dat doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil best mee, maar als mijn moeder los mag gaan op mijn kosten kan ik voor de rest van mijn leven de schuldsanering in denk ik
Ik denk dat ik dus dat dagje shoppen maar gewoon niet cadeau geefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze dat doen?
In dat geval kun je idd beter een enveloppe met afgepast zakgeld meegeven dan je creditcard
Ik ga ook niet alles bekostigen hoor! De reis en de lunch betaal ik en d'r geshop mag ze zelf betalen, misschien dat er nog een T-shirt vanaf kan bij me, en het avondeten doen we splitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind mijn moeder leuk, maar dat gaat me wel wat ver...
heb geen moeder meer, maar heb wel even mijn wensen kenbaar gemaakt aan de kids, wil een dvdspeler voor in de slaapkamer, de jongste komt elk jaar aanzetten met een bos afwasborstels en ja dat zegt al genoeg hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wat halen jullie dan voor je moeder?
Mijn moeder was door dr ''Rituals'' smeersel heen...en aangezien mn broer en ik al een paar jaar niets meer deden ( op haar verzoek) hebben we nu een leuk cadeau pakketje gekochtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee, echt niet, als er iemand is die alles al heeft, en dat wat ze niet heeft ook echt wil hebben dan is het mijn moeder wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb helaas geen mams meer maar heb mijn "soon to be mother in law"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, echt niet, als er iemand is die alles al heeft, en dat wat ze niet heeft ook echt wil hebben dan is het mijn moeder wel.
En ze is ook zo lekker subtiel; toen een vriendin van mij haar eens als bedankje na een verhuizing iets wilde geven had ze het onmogelijke gedram van mijn moeder (geen bloemen want daar kan ze niet tegen) al ondervangen door haar een vaas met decoratie erin te geven, en dan glazen decoratie, niets waar een mens, hoe hypochonder dan ook, eventueel niet tegen zou kunnen.
Reactie van m'n moeder: Je vindt het toch niet erg als ik het weggeef hè?!
Dus afhankelijk van mijn bui geef ik haar iets waarvan ik zeker weet dat ze het in de tuin kwijt kan (kersenboom, rozenstruik) of iets wat ik zelf leuk vind, en waarvan ik zeker weet dat ik het binnen afzienbare tijd van haar "cadeau" krijg
Ahw, dat zal ze vast ontzettend lief van je vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen mams meer maar heb mijn "soon to be mother in law"een bloemetje gestuurd via de Fleurop.
Treurnis maar het is niet anders.
Nah, dat zou ik dan gewoon in overleg doen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, goeie smoes om iets te kopen wat je eigenlijk heel graag zelf wilt hebben, maar waarover je man moeilijk doet ofzo. Kun je later altijd zeggen: "Ja hallo, ik heb het van mijn móeder gekregen! Dat kan ik toch niet weigeren??"
Maar iets voor de tuin i eigenlijk wel een goed idee. Volgens mij zijn al haar hanging baskets nog leeg
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen mams meer maar heb mijn "soon to be mother in law"een bloemetje gestuurd via de Fleurop.
Treurnis maar het is niet anders.
Dat vindt ze ook, heb regelmatig contact met haar. Maar de pijn is er niet minder om.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ahw, dat zal ze vast ontzettend lief van je vinden.![]()
Dat kan ik me (een beetje) voorstellen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vindt ze ook, heb regelmatig contact met haar. Maar de pijn is er niet minder om.
Na een half jaar ben ik kapotter dan kapot. Kan er maar niet aan wennen.
Een maand per jaar relatie is een globale houvast.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vindt ze ook, heb regelmatig contact met haar. Maar de pijn is er niet minder om.
Weet je hoever die bali is?!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:43 schreef Noek het volgende:
Wil CarO zich even melden aan de balie?
Ja, heb je al een foto laten maken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet je hoever die bali is?!!!
Zonder krukken want daar maken de kids momenteel ruzie om
Mn moesje is op vakantie dus geen kadootje en morgen gaan man en kids met een lijstje de stad in.
Ik wil nu wel een keer een ECHT kadootje.
Naast de knutsels natuurlijk he!
Ik adviseer je om binnendoor te gaan, A1, (de polder in) Almere, Zeewolde (voor Zeewolde richting Nijkerk), door Nijkerk heen en dan achterlangs naar de A1-A30quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef Leandra het volgende:
Ik stort mij weer in het drama dat A1, A28 en A12 heet.... of misschien sla ik die A1 en A28 wel over en doe A30 en A12, maar dat ligt aan de berichtgeving als ik na de bakker weer in de auto stap.
Adieu en tot laters
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik adviseer je om binnendoor te gaan, A1, (de polder in) Almere, Zeewolde (voor Zeewolde richting Nijkerk), door Nijkerk heen en dan achterlangs naar de A1-A30
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja vanmorgen zat ik om half 10 al op de poli.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, heb je al een foto laten maken?
Wat wil je, wat wil je?
oh gelukkig kreeg een raar beeld erbij hahaha nee nou leuk voor die andere Liesjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld een liesje, maar ik ben het niet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
Ja vanmorgen zat ik om half 10 al op de poli.
Niet gebroken maar flink gekneusd dus.
Oh gelukkig, ik dacht dat de ha dat misschien wel een goed idee vond maar het daar gewoon bij liet. Maar een kneuzing is ook heel erg!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat wil ik, gewoon wat ditjes en datjes, iets voor in de tuin, een mooie lantaarn, deel 2 van Millennium, de Pip theepot
Dat soort dingen dus. Een lijstje en laat ze maar wat uitzoeken. Ik moet altijd zelf mn kadootjes halen en dat wil ik nu een keertje niet!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan ze wel mee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Noek het volgende:
Ik krijg kinderen op moederdag incl. een Schots ontbijt.
Ja!quote:
Ahh ja wat zal ie blij zijn, ut jochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!![]()
We gaan ze zo weer bij oma vandaan plukken. Jongste was echt heel verdrietig en ik heb altijd gezegd:' als er wat is, moet je bellen dan kom ik je ophalen!' We willen nog steeds naar Schotland dus dan maar mee.
Ah leuk, ook goed voor de Merapunten.
Nou, vanavond dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:57 schreef Noek het volgende:
[..] en ik heb altijd gezegd:' als er wat is, moet je bellen dan kom ik je ophalen!
Ik heb maandag deel 3 in de bioscoop gezien van Millennium...ik had alleen deel 2 en 3 niet gezien maar gelukkig gaf het verhaal genoeg weg dat het heel goed te volgen is....Spannend!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat wil ik, gewoon wat ditjes en datjes, iets voor in de tuin, een mooie lantaarn, deel 2 van Millennium, de Pip theepot
Dat soort dingen dus. Een lijstje en laat ze maar wat uitzoeken. Ik moet altijd zelf mn kadootjes halen en dat wil ik nu een keertje niet!
Och meiske tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil graag het boek, laatst deel 1 uitgelezen en ben nu wel benieuwd naar de rest. Daarna kijk ik de films wel een keer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb maandag deel 3 in de bioscoop gezien van Millennium...ik had alleen deel 2 en 3 niet gezien maar gelukkig gaf het verhaal genoeg weg dat het heel goed te volgen is....Spannend!
quote:Waterschap stelt boze bewoners ultimatum
NEDERHORST DEN BERG - Het waterschap Amstel, Gooi en Vecht eist dat de boze bewoners van de Horstermeerpolder binnen een week een door hen verwijderde stuwdam terugplaatsen. De bewoners haalden die weg, omdat hun huizen zouden verzakken door het hoge grondwaterpeil.
Het waterschap, de provincie Noord-Holland en Natuurmonumenten willen een groot deel van de polder teruggeven aan de natuur. Daarvoor is een hoog grondwaterpeil noodzakelijk.
In februari sloten de duizend inwoners de polder al af van de rest van het land en riepen ze het uit tot de Republiek Horstermeerpolder, compleet met volkslied en vlag. Donderdag hebben polderbewoners met een kraan een dam uit een sloot getrokken. Deze dam staat in het onlangs opgerichte Museum voor Wanbeleid.
Het waterschap is niet blij met de actie van de bewoners. „Dit mag niet langer dan een week duren, anders doen we aangifte bij de politie”, aldus Gerard Korrel, bestuurslid van het waterschap.
De bewoners zijn dit niet van plan. „Wij eisen dat voor 1 juni alle dammen, en daarmee de illegale moerassen, worden weggehaald. Zo niet, dan doen we het zelf,” zegt de woordvoerster van de 'republiek
Tja als het je je huis kostquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig dit! Mensen die gewoon eens "Doen!" i.p.v. pikken.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
[..]
Ik weet hoe dat komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik nodig een tukkie moet gaan doen
Dan geef je er even lekker aan toequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat!
Terzijde en non info:
Ik heb het gevoel alsof ik nodig een tukkie moet gaan doen
Jullie stoppen beide morgen he, ik duim voor jullie, maar weet zeker dat het luktquote:
Nee, slecht slapen. Zit zelf ook voor pampus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
?
Ja? Jij denk zeker dat ik graag wil dat het snel morgen wordt?
Ja, ook dat. Maar daar raak ik inmiddels al zo aan gewend dat ik het vergeet te meldenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, slecht slapen. Zit zelf ook voor pampus.
Ik droom de gekste dingen, vannacht had ik een camera ter grootte van een koffer en daar fotografeerde ik zeegezichten mee tot ie in allemaal stukken papier uit elkaar viel. Helemaal overstuur wakkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Maar daar raak ik inmiddels al zo aan gewend dat ik het vergeet te melden
Dankjewel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
TerugVindPeuk..........
Disana en Teun het gaat jullie lukken
schrijf mijn tip maar bij op je boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel.
Teun ligt op één oor. Ik zit een boodschappenlijstje voor het weekend te maken en kijk naar X-Factor en Tonja's poezen.
Yep. Jumbo heeft het in vele soorten en maten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrijf mijn tip maar bij op je boodschappenlijstje
Welke leuke tv?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
Lekker op de bank met een energy drankje, pinda's en leuke tv
Das vaak erg ontluisterendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schakel over tien minuten over naar Medische Missers.
Ja da's waar, maar ik vind het toch wel interessant. Even kijken of er nog meer spannende dingen komen vanavond.quote:
en?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar ik vind het toch wel interessant. Even kijken of er nog meer spannende dingen komen vanavond.
Neuh, niks leuks verder. Maar smaken verschillen. Ik denk dat ik Happy Street ook ga kijken, een documentaire over een leuke architect.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
en?
Ik kijk nu ook naar medische missers. Of kijk. . het staat aan en ik vang af en toe wat op.
Je had ook naar het staartje van Nova kunnen kijken. Leuk interview over de Euro en Griekenland en.........de GULDEN die terug zou moeten komenquote:
Dagelijks pagina´s vol in de NRC Next, hou ´t allemaal wel bij. Oa Rita Verdonk wil ´t, praktisch zal ´t echt niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je had ook naar het staartje van Nova kunnen kijken. Leuk interview over de Euro en Griekenland en.........de GULDEN die terug zou moeten komen
Volgens die mijnheer zojuist bij NOVA; hij voorspelde dat de kredietcrisis zou overgaan in een landencrisis en die weer in een pensioencrisis. Een onafwendbare keten en het beste wat Nederland zou kunnen doen (volgens hem) is gelijk die Euro aan de kant mikken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dagelijks pagina´s vol in de NRC Next, hou ´t allemaal wel bij. Oa Rita Verdonk wil ´t, praktisch zal ´t echt niet gaan gebeuren.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer mensen die Nova gekeken hebben.
Het begin van het einde van de Euro
Lang geleden dat ik iemand in Nova zoveel onzin heb zien verkondigenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer mensen die Nova gekeken hebben.
Het begin van het einde van de Euro
Vind je? We spreken elkaar weer na x maanden of jarenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik iemand in Nova zoveel onzin heb zien verkondigen
Neuh, je kan immers het andere scenario nooit voorspellen. Je weet niet wat de uitkomst wordt, bij de gulden nu was ABN omgevallen (want geen financiering) en was half Nederland z´n spaargeld kwijt geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vind je? We spreken elkaar weer na x maanden of jaren![]()
Ik denk dat die beste man meer verstand van zaken heeft dan alle 220.000 accounts van Fok! bij elkaar
Je weet ook niet of ABN Amro om had hoeven vallen als ze de gulden nog gehad hebben. Het is allemaal koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, je kan immers het andere scenario nooit voorspellen. Je weet niet wat de uitkomst wordt, bij de gulden nu was ABN omgevallen (want geen financiering) en was half Nederland z´n spaargeld kwijt geweest.
Die kans is 99.99%, dat probleem zat niet in de valuta maar in de producten (huizen en afgeleide producten van huizen).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je weet ook niet of ABN Amro om had hoeven vallen als ze de gulden nog gehad hebben. Het is allemaal koffiedik kijken.
Dan had Nederland ook gewoon die bank kunnen nationaliseren. Nederland is goed voor zijn geld en had dat geld gekregen uit de markt tegen een lage rente.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die kans is 99.99%, dat probleem zat niet in de valuta maar in de producten (huizen en afgeleide producten van huizen).
Ook niet alles van de PVV is slecht hoor Remlof. Ze hebben best wel een aardig aantal punten waarin ik mij heel erg goed in kan vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
Het is wel koren op de molen van de PVV, dat is dan wel weer jammer.
Van Winden schrok duidelijk ook toen werd gezegd dat de PVV hetzelfde had verkondigd vanmiddag in het parlement.
Tuuk, de RLS SC gaat nooit verlorenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef Laysa het volgende:
Is er leven hier?
¨Paars is mogelijk¨, zag ik net als headlinequote:
Nog wel, maar het gaat over rechts worden, daar ben ik bang voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
¨Paars is mogelijk¨, zag ik net als headline![]()
.
De wasmachine is dr goed voor hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gekwijld op het kussen![]()
Ben je dan moe of ben je het niet
Hou op schei uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
De wasmachine is dr goed voor hoor![]()
Tis voor een goed doel...dan maar kwijlen maar straks wel rookvrij
Ja, heb het ook gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
¨Paars is mogelijk¨, zag ik net als headline![]()
.
4 weken? Ik dacht 4 dagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat nou weer, je bent net 4 weken weg geweest.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat nou weer, je bent net 4 weken weg geweest.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is de rest van de avondploeg eik? Zitten die te snollen in die andere SC?
Het is gewoon een mietje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het was beestenweer, dus logisch dat je wat eerder naar huis bent gegaan.
Ja, dat vond ik ook. Maar toch hè, deep downquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, het was beestenweer, dus logisch dat je wat eerder naar huis bent gegaan.
Ja man, dat kan ik toch heul niet aan danquote:
Ondanks dat ik een flink middagdutje heb gedaan ga ik zo maar weer slapen denk ik. Kan het wel gebruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet ik hier in mijn eentje de kar weer trekken strakkies
Ja, maar jij moet slapen voor tweequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een flink middagdutje heb gedaan ga ik zo maar weer slapen denk ik. Kan het wel gebruiken.
Trusten Marrijequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een flink middagdutje heb gedaan ga ik zo maar weer slapen denk ik. Kan het wel gebruiken.
Niet eens! eigenlijk is het best eng als je der zo over na denkt....maar ook wel weer leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er moet wat achter zitten, kan niet anders![]()
Zijn het mannen? Dan willen ze vast neuken
lees de COS maar eens Teun hahhaa nummertje 143 en het begin van nummertje144quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie is Gher nu weer Heks en waarom tover jij hem dan niet weg
Kan er mij niets bij voorstellen. Ik zie trouwens allemaal mooie gebouwen op 2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet eens! eigenlijk is het best eng als je der zo over na denkt....maar ook wel weer leuk
mannen? mannen?? waar zijn de mannenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet eens! eigenlijk is het best eng als je der zo over na denkt....maar ook wel weer leuk
ja uur van de wolf kijk ik lekker op mijn gemak via uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan er mij niets bij voorstellen. Ik zie trouwens allemaal mooie gebouwen op 2
Nummertje 144, tot zover gaat mijn Chinees niet geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees de COS maar eens Teun hahhaa nummertje 143 en het begin van nummertje144
ach laat ook maar zitten is niet de moeite waardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nummertje 144, tot zover gaat mijn Chinees niet geloof ik
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat ook maar zitten is niet de moeite waard
verkeerde poppetje![]()
Slaap lekker toverkol. Vergeet niet je bezem op te ruimen, anders struikel ik er strakkies weer overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
en ik verplaats me ook naar mijn slaapkamer ik zou zeggen nog veel plezier hier en slaap lekker straks envoor Teun ( disana slaapt al denk ik) jullie kennen het
Ik vind deze veel mooierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
Oh Teun deze is nog voor jou, is wel de mooiste vertolking he.
Voor 1 x met jou eensquote:
quote:Ik deponeerde vandaag getrouw mijn PET-afval i/d bak van ondernemer M., hij zat een pilsje te drinken, ik vroeg hem of 5-literflessen ook welkom waren.
"Natuurlijk, gooi ze er maar in"
- Wordt alles opgehaald door die firma uit X ?
"Nee, die komt niet meer, we hebben te weinig, ze verdienen er niets aan"
- Wat doet u dan met al die plastic flessen ?
"Ik steek ze in de fik"
Nou moet daar weer gauw van afstappen natuurlijk, mijn goede naamquote:
Trustenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
Anyways off to bed, en Disana en eun volhouden jullie kunnen het
sailorquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sailor![]()
hoe is het?
beetje raar dat je uitgerekend tijdens dodenherdenking weer zo nodig moest schreeuwen, vind het meer wat voor gert![]()
liedjuh voor de ouwe knarren:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WJ
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, sorry van die oerkreet, maar 't had wel effect hè?
APK zie ik nooit meerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
apk nog in de buurt? apktjuhhhhh!!!!of coooosy?
kijk maar uit voor die liesje, die is er toe in staatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze motte mij doodknuppele, eerder ga ik niet weg![]()
yeah right, alsof jij volgende maand niet op wilders stemt sinds liesje met een negert hoktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
Het is wel koren op de molen van de PVV, dat is dan wel weer jammer.
Neuh, dat dach ik nie, die is meer voor babysitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kijk maar uit voor die liesje, die is er toe in staat![]()
![]()
ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, dat dach ik nie, die is meer voor babysit![]()
Maar hoe zit je tegenwoordig met de vrouwtjes, benne gij d'r nog druk mee?
Remlof wel, die flikkert er wekelijks een paar liter pino colada tegenaan
Nee, 't was te koud, kon hem niet vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik mag niet klagen![]()
en gij, nog geneukt op die eenmaster?
zal wel koffiekaatje zijn, echt iets voor die 'makkelijke' trutten uit de regio arnhemquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of een andere vage koffielikeur die ik even vergeten ben
maar je krijgt een paar dagen terug van kaptein iglo komende zomer begreep ik?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gadverdamme WJ, 't was echt grafweer. Snijdende wind, daar hielp geen Beerenburg tegen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zal wel koffiekaatje zijn, echt iets voor die 'makkelijke' trutten uit de regio arnhem![]()
![]()
de aanbieding loopt tot en met morgen remmie!![]()
http://www.yenom.nl/slijt(...)en/Koffiekaatje.html
Ja, maar voorlopig krijg ik eerst de borg nog terug, daar moest ik vandaag al weer even achteraan. Maar eens kijken hoe het bij die Friezen zit met Korsakov als ik ze aan die afspraak wil houden in augustus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar je krijgt een paar dagen terug van kaptein iglo komende zomer begreep ik?
Alleen nog maar fake's van Robin Hoodquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:11 schreef Dementor het volgende:
Meh ik wil Iron man 2 en Robin Hood zien.
Nou ik vind van wel, qua kleur enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:46 schreef remlof het volgende:
Je hebt gelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat Stefan?quote:
Ik vind van ook, hoor!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik vind van wel, qua kleur enzo.
Goedemorgen.
Goed hoor!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat Stefan?
En een goedemorgen! Ik vroeg me vanochtend af hoe het met Juud is. Dus Dementor: Hoe is het met Juud?
Pas je ondertitel eens aan joh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Goed hoor!En met jou?
Ik vond het hier een poosje niet zo leuk meer om te lezen, dus heb dat maar zo nu en dan gedaan en ook posten had ik niet zoveel zin in. Nu zag ik vorige week en deze week dat veel van de oude garde hier weer actief is, en ben ik weer meer aan te lezen. Dus wellicht ook maar weer posten als ik iets te melden heb.
Word ik even op mijn wenken bediend! Leuk dat je er weer bent!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:06 schreef Juud79 het volgende:
Goed hoor!En met jou?
Ik vond het hier een poosje niet zo leuk meer om te lezen, dus heb dat maar zo nu en dan gedaan en ook posten had ik niet zoveel zin in. Nu zag ik vorige week en deze week dat veel van de oude garde hier weer actief is, en ben ik weer meer aan te lezen. Dus wellicht ook maar weer posten als ik iets te melden heb.
Best wel jaquote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch altijd weer even spannend of je inhoudelijke standpunten overeenkomen met je partij.
Het wordt pas lastig als jullie kinderen gaan opvoeden naar jullie moraalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef Juud79 het volgende:
Dat Dementor en ik kunnen samenleven met elkaar!![]()
[ afbeelding ]
Beequeen ik zie je plaatje niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Beetje verwarrend deze uitslag. Recht met een behoorlijke vleug links.
[ afbeelding ]
BTW, ik heb nog nooit VVD gestemd. PvdA en SP wel.
Nu wel. Er ging iets mis.quote:
Iig niet christelijk, laten we ´t daar op houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
Beetje verwarrend deze uitslag. Rechts met een behoorlijke vleug links.
[ afbeelding ]
BTW, ik heb nog nooit VVD gestemd. PvdA en SP wel.
Als atheïst zijnde is dat ook wat moelijk. Dat wil niet zeggen dat ik niet van mijn medemensen houd. Dat juist wel maar daar heb ik geen geloof bij nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iig niet christelijk, laten we ´t daar op houden.
Tja, dan had je aan de rechterkant al die partijstandpunten moeten lezen. Mij was dat teveel moeite.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
PvdA
SP
PVV
VVD
GroenLinks
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
Trots op Nederland
D66
SGP
CDA
wat raar, de pvv staat bij mij 3e terwijl ik toch echt de partij voor dieren of groenlinks boven de pvv liever zag verschijnen.
en eigenlijk wilde ik de SP op nummer 1 maar ja pvda kwam uit de bus.
Vind ik niet raar. De PVV heeft, los van die rare radicale en hoogst onfatsoenlijke standpunten, goede zaken in het programma staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
PvdA
SP
PVV
VVD
GroenLinks
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
Trots op Nederland
D66
SGP
CDA
wat raar, de pvv staat bij mij 3e terwijl ik toch echt de partij voor dieren of groenlinks boven de pvv liever zag verschijnen.
en eigenlijk wilde ik de SP op nummer 1 maar ja pvda kwam uit de bus.
en en niet voor de patij met de dieren ja leek me meer logies ook ik ben tegen megastallen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dan had je aan de rechterkant al die partijstandpunten moeten lezen. Mij was dat teveel moeite.
Wat ik raar vind is dat je meteen bij de PvdD uitkomt als je tegen megastallen bent.
Duidelijk. Ga je nu SP stemmen?quote:
Ja, ik twijfel tussen de SP of een soort van proteststem op de PvdD. Het zal uiteindelijk wel SP worden nu Agnes weg is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijk. Ga je nu SP stemmen?
Ik vraag me trouwens af hoe Marrije zo christelijk komt stiekempjes
Ik twijfel ook nog. En inderdaad, de SP ziet er beter uit nu Agnes het veld heeft geruimd. Jeez, wat stonden mijn tenen daar vaak krom van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel tussen de SP of een soort van proteststem op de PvdD. Het zal uiteindelijk wel SP worden nu Agnes weg is.
Probleem is een beetje dat ik nu niet echt weet hoe de SP eruitziet en wat daar allemaal gebeurt. Als lid krijg ik wel teksten in mijn mailbox, maar die rieken qua inhoud een beetje naar de oude SP, vooral protest en over anderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog. En inderdaad, de SP ziet er beter uit nu Agnes het veld heeft geruimd. Jeez, wat stonden mijn tenen daar vaak krom van.
Ja, maar niet voor ons hèquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:07 schreef Jian het volgende:
Gelukkig is ie wel voor veelwijverij in het weekend
En je eerst geboren zoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's zeker dat stukje SP-inslag dan, de helft van alle wijven gaat naar de partij
Was jij zo'n lastpak thuis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In sommige gevallen kan dat een opluchting zijn
Las ik vanmorgen geen commentaar op Stemwijzer? Omdat de partijen zelf antwoorden gegeven hadden op de vragen en men het niet had gebaseerd op het partijprogramma?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch altijd weer even spannend of je inhoudelijke standpunten overeenkomen met je partij.
Als Teun eigenlijk de 3e zoon zou zijn, zouden z'n ouders hem gewoon verwisselen er een paar jaar bij liegen .....quote:
Dat zou voor mij toch wel wat zaken verklaren .......quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Las ik vanmorgen geen commentaar op Stemwijzer? Omdat de partijen zelf antwoorden gegeven hadden op de vragen en men het niet had gebaseerd op het partijprogramma?
Volgens mij heb je gewoon wat fout gedaan, vraag maar aan Mark.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou voor mij toch wel wat zaken verklaren .......
Hmm, ja heb ik ook over na zitten denken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijk. Ga je nu SP stemmen?
Ik vraag me trouwens af hoe Marrije zo christelijk komt stiekempjes
Hoofddoeken dragen als ambtenaar, bouwen van moskeeën stoppen en verbieden islamitische scholen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ja heb ik ook over na zitten denken.
Voor het dragen van de hoofddoek binnen de overheid, voor de bouw van nieuwe moskeeen en wat was die andere ook al weer? Misschien dat ze het geloof op 1 hoop gooien? Dat je met zulke standpunten hoog scoort binnen partijen met een godsdienst? Ik ben ook voor het zelf bepalen van je winkel open of niet op zondag, misschien hebben ze die over het hoofd gezien? Geen idee dus eigenlijk.
Ja, dat was de 3e. Vreemde vraag trouwens, waarom staat daar niet gewoon verbieden religieuze scholen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoofddoeken dragen als ambtenaar, bouwen van moskeeën stoppen en verbieden islamitische scholen.
Omdat dat natuurlijk geen standpunt is van enige partij. De PVV wil alleen dat.....etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat was de 3e. Vreemde vraag trouwens, waarom staat daar niet gewoon verbieden religieuze scholen.
Dat maakt niet echt uit. Het verbieden van islamitische scholen vereist een wijziging in artikel 23 van de grondwet en dat komt er sowieso nooit doorheen, want daarmee staat tevens de deur open naar het verbieden van christelijk onderwijs.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat was de 3e. Vreemde vraag trouwens, waarom staat daar niet gewoon verbieden religieuze scholen.
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
het verbieden van christelijk onderwijs.
Verkoop die Mercedes maar vast aan mij, jij krijgt een milieuvriendelijk Eendje dat op wortelsap loopt met trappers aan de passagierskant voor als je samen met Remlof naar de nieuwe Kibboets in Almere rijdtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
1. PvdA en PvdD
3. SP
4. Groen Links
5. D66
6. Christen Unie
Dan een héle tijd niets....
7. CDA, PVV en SGP
10. Trots op Nederland
11. VVD
Nee. Ik heb een katholieke basisschool gehad, middelbare en nu zelfs uni!quote:
* voorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
het verbieden van christelijk onderwijs.
Welnee, ik rij privé maar heel weinig kilometers. Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Verkoop die Mercedes maar vast aan mij, jij krijgt een milieuvriendelijk Eendje dat op wortelsap loopt met trappers aan de passagierskant voor als je samen met Remlof naar de nieuwe Kibboets in Almere rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |