nou en waar wou je de was dan ophangen??? het regent buiten hoor hier tenminste wel.quote:
Dat ik niet fit ben door 160 onnodige autokilometers??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
...En als hij er niet is krijgen ze de rekening van de schade die je komend weekend natuurlijk oploopt.
quote:
Ik heb er vorige week een gekregen, en sindsdien is 't kutweer en kan ik 'm niet op 't balkon gebruiken.quote:
Ik kan hier makkelijk binnen een droogrek kwijt, toevallig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou en waar wou je de was dan ophangen??? het regent buiten hoor hier tenminste wel.
scheeld ik heb trap naar boven waar die kinderen een kamer bewonen daar hangt het gezellig te hangen.
wees blij dat jullie een droger hebben een huisvrouw heeft het al zo zwaar
Zet gewoon binnen!?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week een gekregen, en sindsdien is 't kutweer en kan ik 'm niet op 't balkon gebruiken.
Een vochtig huis is kut jonguuhquote:
Pffff, je hebt nog verschillende ook!? Wan jedoe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik gooi vrijwel alles in de droger.... maar ik vind het idd vervelender als het in de condensdroger gaat dan wanneer het in de luchtdroger gaat, die laatste wordt minder heet en het is toch sneller droog.
Hij heeft zo te zien zo'n lelijke bandplooijeans aan, de nepman.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat gaat die nakende bouwvakert met een end touw doen, vraag ik me dan af.
Zie ook de licht psychotische blik in zijn ogen...
Onheilspellende shizzle, mah dizzle.
Tuurlijk, uit blijk van waardering voor jarenlang crewschap of zoiets.quote:
Fairly Nuts.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Duurde beetje te lang om een foto van jou te shoppen love
Klopt, condensdroger = hoop gedoequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik gooi vrijwel alles in de droger.... maar ik vind het idd vervelender als het in de condensdroger gaat dan wanneer het in de luchtdroger gaat, die laatste wordt minder heet en het is toch sneller droog.
Het was een beetje popie jopie, het volk vond het prachtig. Beetje dom, maar ook weer geen drama.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou vond het niet netjes dacht huh verpest hij nou de hele avond en gaat het zooitje ophitsen
Met de hartelijke groeten van Remlof ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, uit blijk van waardering voor jarenlang crewschap of zoiets.
Het gaat natuurlijk volkomen záád met die lamzak, dus die heeft wel wat anders aan z'n hoofd dan public relations. Namelijk: ik moet meer pammetjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Met de hartelijke groeten van Remlof ook.
Ah nee, dat niet maar dat had die lul best kunnen doen anders.
Die heb je met een luchtdroger ook hoor, en je wasgoed blijft er IMHO beter inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, condensdroger = hoop gedoe![]()
Maarja, het werkt en we hebben heerlijk zachte handdoekjes.
Dat was het vorige topic.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
Maar ik schreef net ergens dat ik nooit kleding in de droger duw ivm slijtage. Dat vind ik zonde.
Waar dat bericht toch is gebleven mag Joost weten.
Joost!
Wederom eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je met een luchtdroger ook hoor, en je wasgoed blijft er IMHO beter in
Nou, ik las in OUD meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even wat anders, zondag moederdag. Iemand briljante ideeën voor een presentje?
Das waar, en ik wist tot zo'n 1½ jaar geleden amper hoe irritant zo'n condensdroger is, maar ondertussen hoef ik tenminste niet iedere keer meer een trap af naar de badkamer om dat waterreservoir leeg te gooien, ik heb gewoon een emmer op zolder naast de droger gezetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wederom eensMaar ik ga geen luchtdroger kopen als ik een prima condensdroger heb
Ja nee, mijn deel II. The sequel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het vorige topic.
Groetjes,
Krea Joost
Ik heb nergens je sequel gezien en nu ben ik me toch een partij benieuwd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ja nee, mijn deel II. The sequel.
Maar toch bedankt, Joost.
Een zingende visquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Was dat die spijkerbroeken van 50 cent post??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
Maar ik schreef net ergens dat ik nooit kleding in de droger duw ivm slijtage. Dat vind ik zonde.
Waar dat bericht toch is gebleven mag Joost weten.
Joost!
Pammetjes? Wieso?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk volkomen záád met die lamzak, dus die heeft wel wat anders aan z'n hoofd dan public relations. Namelijk: ik moet meer pammetjes.
O zie! Ik dacht ik doe even mee met de "hoe gaat het lul? Nou volkomen kut, kut" omgangsvorm, maar ik heb het nog niet in de vingers.quote:
vond het ook geen drama maar als je die koppen zag achter op het podium en ja ik had gelijk zoiets van huh maak jij nou, we hebben al de beker ga dan niet lopen zingen van kakkerlakken, de sfeer was prima en bleef prima, wat opviel ( keek at5) veel kleintjes op schouders en dan die koppie`s van die kids zo leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een beetje popie jopie, het volk vond het prachtig. Beetje dom, maar ook weer geen drama.
Ik ging ook wel een eind met je mee tot aan de pammetjes. Opeens finaal de weg kwijt. Komt goed hoor, kutlul!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
O zie! Ik dacht ik doe even mee met de "hoe gaat het lul? Nou volkomen kut, kut" omgangsvorm, maar ik heb het nog niet in de vingers.
Op één been, en geen krukken kunnen gebruiken omdat d'r handen kapot zijn, en dan nog vragen of ze naar de balie kan komen.... Kan die baliemevrouw niet even naar Caro gaan?quote:
Ik vind mijn moeder leuk, maar dat gaat me wel wat ver...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
Ik geef mijn moeder een dagje shoppen in A'dam cadeau.
Je hoeft toch niet mee te gaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind mijn moeder leuk, maar dat gaat me wel wat ver...
Ik wil best mee, maar als mijn moeder los mag gaan op mijn kosten kan ik voor de rest van mijn leven de schuldsanering in denk ikquote:
Zou ze dat doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil best mee, maar als mijn moeder los mag gaan op mijn kosten kan ik voor de rest van mijn leven de schuldsanering in denk ik
Ik denk dat ik dus dat dagje shoppen maar gewoon niet cadeau geefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze dat doen?
In dat geval kun je idd beter een enveloppe met afgepast zakgeld meegeven dan je creditcard
Ik ga ook niet alles bekostigen hoor! De reis en de lunch betaal ik en d'r geshop mag ze zelf betalen, misschien dat er nog een T-shirt vanaf kan bij me, en het avondeten doen we splitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind mijn moeder leuk, maar dat gaat me wel wat ver...
heb geen moeder meer, maar heb wel even mijn wensen kenbaar gemaakt aan de kids, wil een dvdspeler voor in de slaapkamer, de jongste komt elk jaar aanzetten met een bos afwasborstels en ja dat zegt al genoeg hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wat halen jullie dan voor je moeder?
Mijn moeder was door dr ''Rituals'' smeersel heen...en aangezien mn broer en ik al een paar jaar niets meer deden ( op haar verzoek) hebben we nu een leuk cadeau pakketje gekochtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee, echt niet, als er iemand is die alles al heeft, en dat wat ze niet heeft ook echt wil hebben dan is het mijn moeder wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb helaas geen mams meer maar heb mijn "soon to be mother in law"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, echt niet, als er iemand is die alles al heeft, en dat wat ze niet heeft ook echt wil hebben dan is het mijn moeder wel.
En ze is ook zo lekker subtiel; toen een vriendin van mij haar eens als bedankje na een verhuizing iets wilde geven had ze het onmogelijke gedram van mijn moeder (geen bloemen want daar kan ze niet tegen) al ondervangen door haar een vaas met decoratie erin te geven, en dan glazen decoratie, niets waar een mens, hoe hypochonder dan ook, eventueel niet tegen zou kunnen.
Reactie van m'n moeder: Je vindt het toch niet erg als ik het weggeef hè?!
Dus afhankelijk van mijn bui geef ik haar iets waarvan ik zeker weet dat ze het in de tuin kwijt kan (kersenboom, rozenstruik) of iets wat ik zelf leuk vind, en waarvan ik zeker weet dat ik het binnen afzienbare tijd van haar "cadeau" krijg
Ahw, dat zal ze vast ontzettend lief van je vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen mams meer maar heb mijn "soon to be mother in law"een bloemetje gestuurd via de Fleurop.
Treurnis maar het is niet anders.
Nah, dat zou ik dan gewoon in overleg doen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, goeie smoes om iets te kopen wat je eigenlijk heel graag zelf wilt hebben, maar waarover je man moeilijk doet ofzo. Kun je later altijd zeggen: "Ja hallo, ik heb het van mijn móeder gekregen! Dat kan ik toch niet weigeren??"
Maar iets voor de tuin i eigenlijk wel een goed idee. Volgens mij zijn al haar hanging baskets nog leeg
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen mams meer maar heb mijn "soon to be mother in law"een bloemetje gestuurd via de Fleurop.
Treurnis maar het is niet anders.
Dat vindt ze ook, heb regelmatig contact met haar. Maar de pijn is er niet minder om.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ahw, dat zal ze vast ontzettend lief van je vinden.![]()
Dat kan ik me (een beetje) voorstellen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vindt ze ook, heb regelmatig contact met haar. Maar de pijn is er niet minder om.
Na een half jaar ben ik kapotter dan kapot. Kan er maar niet aan wennen.
Een maand per jaar relatie is een globale houvast.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vindt ze ook, heb regelmatig contact met haar. Maar de pijn is er niet minder om.
Na een half jaar ben ik kapotter dan kapot. Kan er maar niet aan wennen.
Weet je hoever die bali is?!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:43 schreef Noek het volgende:
Wil CarO zich even melden aan de balie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |