quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, hoe makkelijk wil je een nummer maken
Wat is er woensdag, taartjelief?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihi, ik ben zo blij, want woensdag
Ik neem haar in beschermingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef timmmmm het volgende:
TheChosen1, wat doe jij lomp over DeLuna?
Ik was haar eerste FOK!vriendje ja, dus nu niet bitchy doen
Nee, het is vrijdag. Woensdag komt voor donderdag, niet erna! Volgende keer weer proberenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
het is vrijdag toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Woensdag was bevrijdingsfestivalquote:
Nee zij kan zich prima redden. Maar een beetje back-up is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof DeLuna jou nodig heeft om haar te beschermen, tjappie
Gekke timmmmm, dat bedoel ik toch heul nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het is vrijdag. Woensdag komt voor donderdag, niet erna! Volgende keer weer proberen
Heb je dat opgemeten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Desunoto het volgende:
Waarom moet Dir en grey nou per sé een CD hoes maken die 2 millimeter te groot is om in m'n CD rekje te passen?!
2 millimeter!! FFFFFFFF%&_$&_%#
Niet dreigenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef DeLuna het volgende:
Hey, geen ruzie om mij ja, anders ga ik wel naar mstr.
Het gaat me ook niet om jou, scheet, het gaat me om het ruziemaken!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef DeLuna het volgende:
Hey, geen ruzie om mij ja, anders ga ik wel naar mstr.
Aan het dansen samenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heel KLB is leegnaja rustig
Want ze zijn allemaal aan het runescapen
Owja. Jij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om jou, scheet, het gaat me om het ruziemaken!
Jij en jouw woordenschat ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik.
Je kan toch wel een ingeschatting maken van hoeveel te groot?
Hey, meisje, ze is je bitch nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet te lief zijnSoms moet je aantonen dat je niet alles pikt
niet van 2mmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik.
Hebben we zondag allebei een feestjequote:
Dat word vijlenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik.
Ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woensdag was bevrijdingsfestivalCaro
![]()
Oeh, en Mala Vita
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben we zondag allebei een feestje
Nee, want dan sloop ik dat dingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij en jouw woordenschat ook
Maar kan je die 2 milimeter er niet afschuren?
Ik wel want zo goed ben ikquote:
Goeiert.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, want dan sloop ik dat ding
[..]
Ik wel want zo goed ben ik
Hoe oud word je?quote:
Ach trek het je niet aan... Dat is gewoon hippe taalquote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over machtsmisbruik hebben, TTchange.
Het is timmmmm met 5 mmmmmen
Dat is niet misbruik, dat is je plichtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over machtsmisbruik hebben, TTchange.
Het is timmmmm met 5 mmmmmen
Op joetjoeb wel, welke cd heb jij gedowngeload?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!
Maar Mala Vita is op cd helemaal niet zo heel leuk
De enige die te krijgen wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op joetjoeb wel, welke cd heb jij gedowngeload?
Oeh, oeh, oeh, en toen je smste vanochtend zat ik met Miek in het ziekenhuis, die dacht dat het zover was, maar vals alarm..
Oja, en hoi lieffie!![]()
Dat klinkt zo machtig !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij ArenA, niet bij hahA.
Alstjeblieft geen amsterdamse gerelateerde postsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij ArenA, niet bij hahA.
Iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alstjeblieft geen amsterdamse gerelateerde posts
Ik ga straks naar de Heineken Music Hall, dat ding blijkt tegenover de arena (haha zonder hoofdletters) te zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de Heineken Music Hall, dat ding blijkt tegenover de arena (haha zonder hoofdletters) te zitten.
Gister was er ook al een mika concert he ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de Heineken Music Hall, dat ding blijkt tegenover de arena (haha zonder hoofdletters) te zitten.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
In Antwerpen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister was er ook al een mika concert he ?
Da's mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kloptIs een toffe zaal btw, altijd goed geluid
Oh is dat concert vandaag?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan gaan we samenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Mika speelt op Pinkpop dan ga ik denk ik wel kijken.
Hij was gisteren of eergisteren in het Sportpaleis in Antwerpen geloof ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow dat kan.
Ik dacht al in nederland, want ik heb er een stukje over gelezen
Op de Belgische teletekst spreken ze van een leuk concert/showquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij was gisteren of eergisteren in het Sportpaleis in Antwerpen geloof ik.
Eetsmakelijk! en tot straksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga eten bij mijn opa en oma.
Ik zie jullie straks wel
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga eten bij mijn opa en oma.
Ik zie jullie straks wel
Oeh sexy! Dan mot je eroptijd bij zijn anders zie je niets!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Om 18:30 gaan de deuren open en om 20:00u begint het
Daaag lieverd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
Ja, daarom ga ik nu![]()
Veel plezier vanavond zonder mij
Doei.![]()
![]()
greotjens.
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
Ja, daarom ga ik nu![]()
Veel plezier vanavond zonder mij
Doei.![]()
![]()
greotjens.
Wiehoeeee helemaal losquote:
Nee hoor. Ze is wel aardig. Ik deed maar alsof ik opgelucht was dat ze weg was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja zij werkt af en toe echt als een rem op je post gedrag he?
Ik heb m'n riem een gaatje strakker gedaan en ik ga echt helemaal los nu. Wiehoeeeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet te los want daar zakt mijn broek van af
en nu doe je weer alsofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze is wel aardig. Ik deed maar alsof ik opgelucht was dat ze weg was.
Tegenstrijdigheden!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb m'n riem een gaatje strakker gedaan en ik ga echt helemaal los nu. Wiehoeeee
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
en nu doe je weer alsofjij vlegel
haha jaquote:
Ik wil je wel aannemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zoooooooooooo. Weer 2 sollicitaties gedaan.
Als iemand me nu ook even wil aannemen...
Waar heb je gesolliciteerd dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zoooooooooooo. Weer 2 sollicitaties gedaan.
Als iemand me nu ook even wil aannemen...
He fossieltjequote:
Ja goed! Alleen dat bevrijdingsfestival in Utrecht was een dikke failquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He fossieltjeHoe is het met Neelix?
Misschien om te voorkomen dat jij er met je kind vandoor gaat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Neelix het volgende:
Even frustratie kwijt:
Waarom is het nou ineens weer nodig dat *beide* ouders goedkeuring moeten geven voor het aanvragen van een ID-kaart voor een kind?Is een niet genoeg?
Tjah dat is best nutteloos jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Neelix het volgende:
Even frustratie kwijt:
Waarom is het nou ineens weer nodig dat *beide* ouders goedkeuring moeten geven voor het aanvragen van een ID-kaart voor een kind?Is een niet genoeg?
Dat zat ik ook al te denken, maar dat is wel een van de meest lompe manieren om dat te voorkomen. En dat lukt toch niet op die manier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien om te voorkomen dat jij er met je kind vandoor gaat?Nee joh, ik heb geen flauw idee... maar wel onhandig als je de andere ouder bijvoorbeeld nooit meer spreekt....
Hey gekozen1!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heeeey Neelix en Marijkehet wordt weer druk hoor
Dan had je in Zwolle moeten zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja goed! Alleen dat bevrijdingsfestival in Utrecht was een dikke fail
Hoe is het daar?
Nee, precies... en sowieso, stel dat je partner zelf in verweggistan woont of dat je door wat voor omstandigheden elkaar echt niet meer moet zien, dan is dat toch niet handig....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat zat ik ook al te denken, maar dat is wel een van de meest lompe manieren om dat te voorkomen. En dat lukt toch niet op die manier.
Het was in Zwolle toch ook vol? In Utrecht mochten we er om 14:30 al niet meer in, echt kansloos.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan had je in Zwolle moeten zijn![]()
Maar fijn dat het goed gaat
Hier alles okeeVandaag weer met de geitjes en de caafjes en de nijners gespeeld
(ik doe nu vrijwilligerswerk op een wijkboerderij, echt helemaal mijn ding
![]()
)
Mja aan de andere kant, als dat het geval is dan heeft waarschijnlijk een van de twee ouders ook geen ouderlijk gezag meer en heb je het probleem niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, precies... en sowieso, stel dat je partner zelf in verweggistan woont of dat je door wat voor omstandigheden elkaar echt niet meer moet zien, dan is dat toch niet handig....
Nee joh, om 16:00 konden we er gewoon nog in! En af en toe bleek het dicht te zijn las ik in de krant, maar dat was dus tijdelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het was in Zwolle toch ook vol? In Utrecht mochten we er om 14:30 al niet meer in, echt kansloos.
vrijwilligerswerk op een wijkboerderij is stoer! Goed van je hoor!
Dit jaar was het voor het eerst dat ze er in Utrecht een hek omheen hadden gezet. Om 14:30 was het terrein dus vol, dus zijn we net buiten het hek gaan zitten. Ik hoorde van mensen dat er zelfs pas om 17:00 weer mensen naar binnen mochten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, om 16:00 konden we er gewoon nog in! En af en toe bleek het dicht te zijn las ik in de krant, maar dat was dus tijdelijkEn sowieso is op 5 mei Zwolle de place to be
We hebben het grootste festival hier he? Man het was nog drukker dan het uitverkochte Lowlands
![]()
Buitenspelen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil je wel aannemenWat wil je doen?
Bij een stichting voor openbaar onderwijs en een winkelquote:
Ok danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij een stichting voor openbaar onderwijs en een winkel
Trouwens, er stond ook nadat wij gegeten hadden dat het vol was, maar toen mochten we er toch ook gewoon nog inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, om 16:00 konden we er gewoon nog in! En af en toe bleek het dicht te zijn las ik in de krant, maar dat was dus tijdelijkEn sowieso is op 5 mei Zwolle de place to be
We hebben het grootste festival hier he? Man het was nog drukker dan het uitverkochte Lowlands
![]()
Op de radio zeiden ze dat het afgeraden werd om naar Zwolle te gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, er stond ook nadat wij gegeten hadden dat het vol was, maar toen mochten we er toch ook gewoon nog in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuj!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ok danlaat maar weten als je bent aangenomen want dan drinken we er eentje op
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Op de radio zeiden ze dat het afgeraden werd om naar Zwolle te gaanEn ik wilde net heen gaan.
Gelukkig merk je daar niets van als je er al gewoon bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat je er niet was hoor, anders hadden we kunnen zwaaien
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Watcha doin?quote:
Hoe was Caro?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, er stond ook nadat wij gegeten hadden dat het vol was, maar toen mochten we er toch ook gewoon nog in
Aangenomenquote:
Hihi. Maar ehm..wat verdien ik dan?quote:
Maar ik zou je nooit herkennenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig merk je daar niets van als je er al gewoon bent![]()
Jammer dat je er niet was hoor, anders hadden we kunnen zwaaien
Bizar... en tegenover elkaar zegt niets. In Leiden hadden ze ze naast elkaar, konden de bands meteen achter elkaar door spelen (ene podium optreden andere podium op en af bouwen volgende act). Misschien hadden ze een zelfde systeem? Anders is het inderdaad vrij onzinnig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dit jaar was het voor het eerst dat ze er in Utrecht een hek omheen hadden gezet. Om 14:30 was het terrein dus vol, dus zijn we net buiten het hek gaan zitten. Ik hoorde van mensen dat er zelfs pas om 17:00 weer mensen naar binnen mochten.
Toen we rond een uur of vier weggingen bleek dat ze zelfs afzettingen verder van het terrein hadden gezet en dat je dus zelfs niet meer in de buurt kon komen.
En de indeling van het terrein was ook een beetje raar. Twee podia prima, maar zet die dan niet op een veld recht tegenover elkaar
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens even een klein meneertje wakker maken en dan ga ik Marijke halen, dus jongens, geniet nog even van het feit dat ze er is, want ik kom haar zo jatten
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Maar ehm..wat verdien ik dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knikkers natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Maar ehm..wat verdien ik dan?
Het ene podium was dance, andere rock, dus ja, bijzonder onzinnig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bizar... en tegenover elkaar zegt niets. In Leiden hadden ze ze naast elkaar, konden de bands meteen achter elkaar door spelen (ene podium optreden andere podium op en af bouwen volgende act). Misschien hadden ze een zelfde systeem? Anders is het inderdaad vrij onzinnig!
Nou ja, het is nu ook te laat, dan doen we wel zwaaien als we er eentje drinken op dat ik ben aangenomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar ik zou je nooit herkennenDan zwaai ik maar naar iedereen die ik zie
Net als de koningin die is daar ook goed in
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens even een klein meneertje wakker maken en dan ga ik Marijke halen, dus jongens, geniet nog even van het feit dat ze er is, want ik kom haar zo jatten
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Kost en inwoning?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Watcha doin?quote:
Hopelijk na mijn volgende HEMA bezoek, knikkeren?quote:
Jij zou het eerder uitwonen noemen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tjah als jij dat 'inwoning' wilt noemen dan mag dat
Dat is inderdaad een beetje ondoordachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het ene podium was dance, andere rock, dus ja, bijzonder onzinnig.
Meestal is watcha doin net voordat phineas roept om perryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Watcha doin?
Of doe ik het nu verkeerd?![]()
Beetje mijn onderschrift jatten hequote:
Ook dat is een benaming... maar ik zou het gewoon seks noemen, steeds al die synoniemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zou het eerder uitwonen noemen?
Tot later!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, meneertje maakt zichzelf zojuist wakker![]()
Tot later, skatjes!
Ik denk alleen dat dat niet helemaal op goedkeuring van bepaalde personen kan rekenen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ook dat is een benaming... maar ik zou het gewoon seks noemen, steeds al die synoniemenNiet iedereen begrijpt dat hoor!
Ik ga me omkleden, tot zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, meneertje maakt zichzelf zojuist wakker![]()
Tot later, skatjes!
Nou ja, volgens mij is uitwonen wel een redelijk standaard benamingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ook dat is een benaming... maar ik zou het gewoon seks noemen, steeds al die synoniemenNiet iedereen begrijpt dat hoor!
Hoezo ik?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat dat niet helemaal op goedkeuring van bepaalde personen kan rekenen...
Huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoezo ik?Dit is tussen jou en marijke toch?
KUT IK FAALquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoezo ik?Dit is tussen jou en marijke toch?
quote:
ehm, ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje mijn onderschrift jatten he
Ik doe mijn best hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wel bij de les blijven he?
Ik ga d'r ook vandoor, misschien tot later!![]()
Hmja. Dat is waar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een mooie quote en heel waar...
Ik dacht dat we de VBL fase nu wel gepasseerd warenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
Vertonghen biedt excuses aan: "Heel stom"
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:41 schreef Ezechielk het volgende:
Vertonghen biedt excuses aan: "Heel stom"
Wat? ST sex met mij?quote:
Ik heb tegenwoordig nog maar met 1 iemand sex en dat is nou net niet Marijkequote:
Ja ST zeg het ze!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig nog maar met 1 iemand sex en dat is nou net niet Marijke
Ssssst vertel ze nou niks over ons!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig nog maar met 1 iemand sex en dat is nou net niet Marijke
Dat was nou uitlachen lieverdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo hey,... ik wist niet dat je zo enthousiast werd
dat wel alleen de nieuwsfase nog nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de VBL fase nu wel gepasseerd waren
Hij zal zelf toch ook wel beseffen dat het stom was gok ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Serieus hier zit gewoon het bestuur achter.
Ik geloof het niet. Jij gekozen1?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was nou uitlachen lieverd![]()
ST en ik zijn al meer dan 16 jaar platonische vriendinnetjes en dat blijft ook zo
Mwah denk het niet hoor... ze lopen de hele maand al te bitchenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat wel alleen de nieuwsfase nog niet![]()
[..]
Hij zal zelf toch ook wel beseffen dat het stom was gok ik.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bij het konijn genaamd: 'schatje patatje' die net bedolven werden door wortels
Uitlachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was nou uitlachen lieverd![]()
ST en ik zijn al meer dan 16 jaar platonische vriendinnetjes en dat blijft ook zo
Succesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef Neelix het volgende:
hmm, die afwas van gisteravond moet er toch echt aan geloven nu...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey er is een nieuw biertjeDoe mij maar gewoon een bavje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Inderdaadquote:
Ach nieuw bier is altijd goed lijkt mequote:
Zat andere vriendinnetjes gehad die niet platonisch waren, maar ST zat daar niet bij hoorquote:
Bij mensen die lief zijn wel jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uitlachennee... zo ben jij niet
Daar ben jij veel te zachtaardig voor
![]()
wwaaajooohquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zat andere vriendinnetjes gehad die niet platonisch waren, maar ST zat daar niet bij hoor
Ik weet dat ST niet bij de platonische vriendinnen zat. Ze heeft me al heeuulll veull verteld over jullie wilde nachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zat andere vriendinnetjes gehad die niet platonisch waren, maar ST zat daar niet bij hoor
Hahaha boxxy is focking geil man!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Desunoto het volgende:
IK ZAG BOXXY VANDAAG.
Tenminste ze leek er heel erg op.
I'm not trollin'.
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben terug van opa en oma en van de winkel
Ik heb nog nooit noodles gehadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja noodles en braadworst erbij
Noodles
Soms wel jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit noodles gehaden braadworst is lekker
Boxxyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha boxxy is focking geil man!!!![]()
![]()
Heinekenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach nieuw bier is altijd goed lijkt me
Ik ga het zelf ook niet drinken hoor
Doe mij maar Hertog Jan of Heineken
Ik heb zin in cheeseburgersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
GOEDZOik heb nu ook zin in braadworst
SCOREquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje
zoek maar is op youtube naar tabby
Geen idee hoe ze heetquote:
In jou UI ziet ze er mooi uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heet
Ze wordt vaak gefotografeerd door monislawa van DeviantArt
Hier nog een andere foto http://monislawa.devianta(...)5?offset=25#comments
In de andere foto's niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In jou UI ziet ze er mooi uit
Ik zie maar 1 foto als ik op die link klikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In de andere foto's niet?
Mooi meisje hoor!
In haar gallery staan er meerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 foto als ik op die link klik
Ik kende haar al langer hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha je hebt dat hyperactieve kind gevonden?
Zitten wel een paar mooie tussenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In haar gallery staan er meer
http://monislawa.deviantart.com/gallery/
Helaas niet op fotomodel geordend...
klopt dat wel jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kende haar al langer hoor
Maar Boxxy is leuker
tot vanavond in de nachtbaggerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga MAG doen op de ps3.
Tot vanavond
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
KLB is er momenteel verslaafd aanIs echt geniaal
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef Ezechielk het volgende:
Runescape. Dat heb ik in een grijs verleden ook nog gespeeld
Het is etenstijd enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef -Datdus- het volgende:
Geachte mede fealhazen. Waarom is het zo saai?
Ik vandaag niet meerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus dan ga je zo ook weer
Hey maar ik ga nu weleven lekker 2-3 uurtjes werken
![]()
![]()
![]()
ook al vrouwelijk geworden stoep?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:49 schreef Stoeprand het volgende:
Pfoe, en dat krijg ik te horen van iemand die nauwelijks interpunctie gebruikt.
Awesome.
eerlijk gezegd niet neequote:
Ik vond altijd al dat je er veel van weg had dus lijkt me een prima beslissing.quote:
quote:
Ik ookquote:
ik doe niks meer vandaag al druk genoeg geweestquote:
Hoe was ;t? Schouder nodig?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe niks meer vandaag al druk genoeg geweest
was een hefig dagje maar we hebben mooi afscheid genomen
het was zo mooi ze gingen the covenant draaien met we stand alonequote:
Fijn dat hij een goed afscheid gehad heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was zo mooi ze gingen the covenant draaien met we stand alone
en er werden verschillende toespraken gehouden
iedereen was er
na afloop zijn we naar de kroeg gegaan met zijn allen
beetje op hem gedronken enzo
was heel mooi geregeld allemaal
maar natuurlijk toen we er heen gingen moest er ook wel wat fout gaan
mja echt bijna de hele vriendengroep was samen gekomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fijn dat hij een goed afscheid gehad heeft.
Wel fijn dat jullie mochten komen om afscheid te nemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was zo mooi ze gingen the covenant draaien met we stand alone
en er werden verschillende toespraken gehouden
iedereen was er
na afloop zijn we naar de kroeg gegaan met zijn allen
beetje op hem gedronken enzo
was heel mooi geregeld allemaal
maar natuurlijk toen we er heen gingen moest er ook wel wat fout gaan
Jammer dat daar zoiets voor nodig is maar wel fijn dat je met al je vrienden afscheid kunt nemen denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja echt bijna de hele vriendengroep was samen gekomen
dat is lang niet meer gebeurd
jaa we hebben allemaal een stuiterbal in een pot gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie mochten komen om afscheid te nemen.
*knuffelknuffelknuffelknuffelknuffel*
mja dat zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jammer dat daar zoiets voor nodig is maar wel fijn dat je met al je vrienden afscheid kunt nemen denk ik.
Wel origineel, en leuk die gedachte erachter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa we hebben allemaal een stuiterbal in een pot gedaan
want hij stuiterde altijd als je em tegen kwam
Ik voel me niet aangesproken.quote:
mja beter dan een bloem ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel origineel, en leuk die gedachte erachter.
hoi dwquote:
wat moet ik krijgenquote:
Ehm, bier?quote:
Ja inderdaad. Hoewel ik wel regelmatig bij ;t graf van een vriend van me langs ga met een bloem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja beter dan een bloem ofzo
nu hebben we echt iets wat bij hem paste gedaan
pfff ben benauwd van al dat roken van vandaag
daar kan ik me op zich wel in vindenquote:
mja die vriend van ons werd gecremeerd en ik denk dattie uitgestrooid gaat wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoewel ik wel regelmatig bij ;t graf van een vriend van me langs ga met een bloem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |