FOK!-world: 141quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Gisteren vond ik in m'n wachtwoordenmap m'n Runescape account met password, dus ik proberen. Doet hij het niet meer.
Toch die goeie ouwe tijden.
Dragon Slayer.
Full Rune.
PK'en.
Noobs.
[ afbeelding ]
Klacht: Plotselinge opleving van jeugdamusement niet mogelijk.
In zoeen hele grote grot. Of in de grand exchangequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
Waar kan ik een stalen pikhouweel kopon?
CB 106. IK OWN JULLIE ALLEMAAL MAFAKERS!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die is te bazig om door ons geplaatst te wordenDat moet je zelf doen
of hij maakt hem zelf met blacksmithingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In zoeen hele grote grot. Of in de grand exchange
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
CB 106. IK OWN JULLIE ALLEMAAL MAFAKERS!
dwarfcavequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In zoeen hele grote grot. Of in de grand exchange
Ik, cb 106.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Wie is de hoogste user die vandaag pas is begonnen?
ugh... vertel maar gewoon welk level je bentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Welk lvl was je en hoe heet je?quote:
praat voor jezelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef porsche1 het volgende:
8 jarige topic.
Topic voor mensen zonder balhaar en een piep stem.
Ik ben nog level 4, ben nu bezig met het verhogen van bidden, mijnen en runenambacht, daarna ga ik een toffe tovenaar worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Wat een ambities. Ik ben ontroerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nog level 4, ben nu bezig met het verhogen van bidden, mijnen en runenambacht, daarna ga ik een toffe tovenaar worden.
gast ,runenambachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nog level 4, ben nu bezig met het verhogen van bidden, mijnen en runenambacht, daarna ga ik een toffe tovenaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |