Eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef dapluiz het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het wel gewoon blijft werken tussen House en Cuddy, ze hebben er lang genoeg over gedaan om hier te komen, en het kan ook in het voordeel van de serie werken. In Chuck zijn de 2 hoofdrolspelers ook eindelijk samen en dat doet ook geen afbreuk aan de serie. Beter dan de hele tijd het kunstmatig uit elkaar houden.
Die was geweldig jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Zit hier echt met tranen in mn ogen van het lachen.
Vond de conversatie van House en Wilson al erg grappig:
W: I've been more passionate with my greataunt...
H: Mabel? Up high!
![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind het maar niets zo. House moet de bittere eenzame misantroop blijven.
Ja hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kwork het volgende:
Leuke aflevering.
Dat evil lachje tijdens het karten
Ik heb er een paar voor je gemaakt:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Heeft iemand al een screencap van House en de rug van Taub?
Is ook bekend voor hoe lang? Toch lullig als het lang gaat duren, terwijl ze Olivia Wilde nu eindelijk in de opening credits hebben opgenomenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:55 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.tvguide.com/News/Kecks-Exclusives-House-1023936.aspx
Amber Tamblyn gaat dus 13 vervangen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:55 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.tvguide.com/News/Kecks-Exclusives-House-1023936.aspx
Amber Tamblyn gaat dus 13 vervangen.
In de link staat dat 13 verwacht voor het einde van het seizoen weer terug te kunnen keren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
Is ook bekend voor hoe lang? Toch lullig als het lang gaat duren, terwijl ze Olivia Wilde nu eindelijk in de opening credits hebben opgenomen.
second that!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar kunnen we dat soort dingen in een spoiler zetten?
Oké, dank. Volgende keer beter lezen, dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef IJST het volgende:
[..]
In de link staat dat 13 verwacht voor het einde van het seizoen weer terug te kunnen keren.
Dat heeft ie toch al sinds season 6? Dat was de reden dat House bij hem uit huis is gegaan en weer op zijn eigen is gaan wonen. Vriendinnetje is/was een ex van Wilsonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Wilson heeft een vriendinnetje!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef IJST het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch al sinds season 6? Dat was de reden dat House bij hem uit huis is gegaan en weer op zijn eigen is gaan wonen. Vriendinnetje is/was een ex van Wilson
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Orbis het volgende:
De vriendin van Wilson zat al in het vorige seizoen, hoor. Is een ex-vrouw van hem (één van de vele), zij is ook de reden dat House niet meer bij Wilson woont.
EDIT: Damn, IJST. Precies dezelfde informatie ook.
Maar ik vind het niet echt House om zich daarover sappel te maken... Het geeft natuurlijk wel aan dat het voor hem echt menens is maar ik vind het zo slecht bij hem passen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Goeie aflevering.
Zijn onzekerheid en gedachtes over wat zij wel niet van hem zal denken als ie dit of dat doet.... Of je wel genoeg met elkaar gemeen heb... Ik kan me erin vinden.![]()
De post van IJST eerder op deze pagina vermeldt dat ze tegen het einde van het seizoen weer terugkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |