Via wikipedia:quote:[quote]Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Groofsken het volgende:
Dank voor al jullie reacties, ik weet nu echt wat twitter is.
En ja, hier is het lekker onder de steen. Bij jou ook?
quote:Met Twitter sturen gebruikers tekstberichten, zogenaamde tweets, van maximaal 140 karakters lang via SMS, e-mail, IM, de Twitter-website of via een applicatie zoals Twitterrific of TweetDeck. Deze tweets worden getoond op de gebruikerspagina en eveneens bij andere gebruikers die hebben opgegeven deze te willen ontvangen. De zender kan de aflevering beperken tot een groep vrienden, maar standaard worden de berichten afgeleverd bij alle belangstellenden.
De belangstellenden kunnen de tweets ontvangen via de Twitter website, IM, SMS, e-mail, RSS of een applicatie. Sinds kort kan men ook via Hyves publiceren, en lezen van tweets.
Ook zijn er verschillende webinterfaces voor Twitter, die in hun webpagina extra functionaliteiten toevoegen.
Het VPRO-programma De (N)og (O)nbekende (N)ederlander gebruikt Twitter om kijkers te laten reageren op de kandidaat in de uitzending van De NON.
Maar wat betekent die # dan?quote:
Via twitterinfo.nl:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wat betekent die # dan?
Sommige mensen posten ook op die manier op facebook. Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Zie ook: http://www.twitterinfo.nl/tips/12-tips/35-wat-zijn-hashtagsquote:Hashtags zijn een soort labeltjes die je aan je tweet (twitterbericht) kunt hangen om aan te geven dat het over een bepaald onderwerp gaat. Wil jij bijvoorbeeld iets twitteren over De Wereld Draait Door? Voeg dan aan je bericht de tekens #dwdd toe.
Via een forum is recht in je waffel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Recht in je waffel laten zeggen dat je een zeikerig kutwijf bent is koeler dan via twittermaar tis ondertussen ook zó 2009!
het is net het échte levenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe ook neit aan twitter![]()
En wat jij zegt moussy vind ik dan ook weer echt niets, daar doe ik liever niet aan mee. En ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
Dus groofs, je bent echt de enige niet hoor
Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe ook neit aan twitter![]()
En wat jij zegt moussy vind ik dan ook weer echt niets, daar doe ik liever niet aan mee. En ik wil er ook neit over nadenken dat er net zo goed achter mijn rug over mij getwitterd wordt.
ja achja, ik ben nu bijna klaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:57 schreef Groofsken het volgende:
Godver Huup. Nou ja, neem het ervan zou ik zeggen
.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Via een forum is recht in je waffel?.
Via een forum iemand uitschelden is net zo anoniem en veilig als twitter hoor... het internet is groter dan OUD! Echt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Tis iig niet achterbaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |