Movies!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een boaheeft dat met het thema te maken? wat is het thema vanavond eik
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tom is er zo een. Hij is groot en hij kijkt zelfs stoer maar hij heeft een heel erg verwijfde miauwen een wijf is het ook wel, erg knuffelig. Als ik onder de douche sta wil hij er ook altijd bij...
Haha mijn moeder stemt net zo hard meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:06 schreef gomi het volgende:
[..]
laat je moeder je telefoon effe in beslag nemen dan
Die ook jaquote:
ah k. gewoon slap ouwehoeren nu nog ffquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was eik meer een vraag van....mis ik wat...ikm wil het nl ook zien...dus time checking
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
Ik krijg een hondje voor mijn verjaardag![]()
![]()
Een pomeranian (dwergkeesje)
Als puppy:
[ afbeelding ]
Volwassen:
[ afbeelding ]
zo cute
pluizenbollenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
Ik krijg een hondje voor mijn verjaardag![]()
![]()
Een pomeranian (dwergkeesje)
Als puppy:
[ afbeelding ]
Volwassen:
[ afbeelding ]
zo cute
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha mijn moeder stemt net zo hard mee
Haha ohh heerlijk! Iquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik hou ervan, die van mij zijn net een jaar dus nog helemaal speels en ik kan geen deur opendoen of ze zitten er al
Haha ja, trouwens die volwassene is wel wat overdrevenquote:
Whahahaha ik ben er ook dol op hoor, en ik krijg binnenkort nog 2 babyhamsters, willen de jongens zo graagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ohh heerlijk! Icats...
Die van mij kunnen de koelkast openmaken. Zit nu een kinderslot op....
hamsters en katten, werkt datw el?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha ik ben er ook dol op hoor, en ik krijg binnenkort nog 2 babyhamsters, willen de jongens zo graag
katten zijn niet gemeen. katten heersenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Ik ben bang voor kattenik heb een paar kennissen en vriendinnen met katten, ze krabben en liggen van een afstand te loeren en kijken zo gemeen
Dat komt door jouquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Ik ben bang voor kattenik heb een paar kennissen en vriendinnen met katten, ze krabben en liggen van een afstand te loeren en kijken zo gemeen
Oeh ja zou ik ook bang voor zijn...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hamsters en katten, werkt datw el?
heb t idee dat katten dat als prooi zien.
Ja dat is typisch een kat, die wil laten zien dat die de baas is, maar gemeen kijken stelt niks voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Wij hebben een heel lief konijntje in huis, maar soms dan kijkt ie de hele tijd naar de ons op de bank en dan krijg je dat gevoel dat hoort bij dat X-Files muziekjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Ik heb een goede kooi en als we er niet zijn gaan ze in een kamer waar de katten niet in kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hamsters en katten, werkt datw el?
heb t idee dat katten dat als prooi zien.
Hij is jullie aan het observeren 'Wat zijn het toch een rare, lange, naakte wezens en wat een belachelijke onzin kramen ze uit.'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wij hebben een heel lief konijntje in huis, maar soms dan kijkt ie de hele tijd naar de ons op de bank en dan krijg je dat gevoel dat hoort bij dat X-Files muziekjeEcht zo mysterieus, alsof het konijn iets bovennatuurlijks aan het bedenken is..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wij hebben een heel lief konijntje in huis, maar soms dan kijkt ie de hele tijd naar de ons op de bank en dan krijg je dat gevoel dat hoort bij dat X-Files muziekjeEcht zo mysterieus, alsof het konijn iets bovennatuurlijks aan het bedenken is..
ah idd, is wel op te lossen iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een goede kooi en als we er niet zijn gaan ze in een kamer waar de katten niet in kunnen
Heb je iets zodat we weten waar je zitquote:
We houden je in de gatenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet mijn zitplaats wel op twitterik heb blond haar, met slag en een lichtpaars shirtje aan
als ik het koud heb doe ik mijn zwarte zomerjas aan
Met trillerige letters?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |