quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Yes!
En de eerste review di eik er over vind:
eten: 1 bediening: 1 sfeer: 3 14-12-2009 Wij hebben hier gisteravond (13 december 2009) gegeten en het was ronduit heel slecht. De vis was moddervet en veel te ver door gebakken waardoor er geen structuur meer in zat: net een hap snot. Ve...
Hmm, misschien nog maar even meer reviews lezen of toch een ander restaurant
quote:
Waarschijnlijk heeft ie teveel gerookt in z'n vorige levenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef Kally het volgende:Ik denk wat hoor ik toch voor raar geluid, ligt de kat achter me zwaar te ademen
Ik dacht al wat ruikt het hier opeens lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Kally het volgende:
* terug is
BadBoyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, vandaag mogen die 2 klojo's wel wieberen van me,
Nou eerst Donyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, vandaag mogen die 2 klojo's wel wieberen van me,
Hahahaha!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef Kally het volgende:Ik denk wat hoor ik toch voor raar geluid, ligt de kat achter me zwaar te ademen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie teveel gerookt in z'n vorige leven
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha!
Herkenbaar!
Ik hoorde een keer een dikke man snurken onder het bed...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruikt het hier opeens lekker
die mag volgende week wel.quote:
Weet je, Gordon vind ik zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef gomi het volgende:
[..]
die mag volgende week wel.
maar vind t leuk als ik nog kan meemaken dat gordon al zijn kandidaten kwijt is
Ik denk niet dat het gaat gebeuren dat ze eruitgaan door al die stemmende pubersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef gomi het volgende:
[..]
die mag volgende week wel.
maar vind t leuk als ik nog kan meemaken dat gordon al zijn kandidaten kwijt is
Voorspel heet datquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en hij stampt ook. Serieus! Soms is hij echt aan het stampen!
Ook jouw zakgeld raakt een keertje op...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat gebeuren dat ze eruitgaan door al die stemmende pubers(included me)
Stacey d'r wijven mogen er meteen wel uit. Die Kelvin trouwens ook en Dony hebben we ook wel een keer gezien. Jaap gun ik een verdiende tweede plaats en dan weten we denk ik wel wie de winnaars zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je, Gordon vind ik zo, mar Stacey vind ik zo
![]()
hehe, me 2. rode met wat extra'squote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Cool, ik hou van katten die niet helemaal normaal zijn
eigenlijk vind ik ze allemaal wel zo hoor, maar gordon net iets meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je, Gordon vind ik zo, mar Stacey vind ik zo
![]()
Een boaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja maar we zijn er al klaar voor!
*Gooit boa om Laysa's nek*
Precies ik alleen rood eigenlijkquote:
laat je moeder je telefoon effe in beslag nemen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat gebeuren dat ze eruitgaan door al die stemmende pubers(included me)
Welnee Marlalala wil dansen en jij moet meedoenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een boaheeft dat met het thema te maken? wat is het thema vanavond eik
Tom is er zo een. Hij is groot en hij kijkt zelfs stoer maar hij heeft een heel erg verwijfde miauwquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Cool, ik hou van katten die niet helemaal normaal zijn
Ik ben vandaag niet dansablequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee Marlalala wil dansen en jij moet meedoen
klinkt toch wel als een manquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Marlalala het volgende:
en een wijf is het ook wel, erg knuffelig. Als ik onder de douche sta wil hij er ook altijd bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |