wel met nog een optie van 9 afleveringen meer, maar dat zal wel niet meer dan een optie blijven.quote:
En dan komt het ligt bij de muur, wordt er nog een ruimte erachter geopendquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Professional het volgende:
Moest wel ff lachen toen Chuck de kelder in liep en er echt een kilometer aan lichten aan ging. Beetje overdreven
geniale scene inderdaad, heb echt dubbel gelegen...quote:
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze hadden overigens 1,5 uur en ze hebben het zeker niet afgeraffeld vind ik.
Ik vond het echt een goede finale.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook zo en toen hadden ze er nog wat bijgekocht?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!
September probably. Exacte datum is nog niet bekend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen nou?
Mjah, Spyless Chuck zou echt niks zijn..quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef Dizer het volgende:
Wel weer zo bleeeh dat Ellie niet wil dat Chuck nog een spion is.
precies alleen dat is genoeg voor zoveel hilarische momenten. En ik hoop dat morgan nu eens echt met die aan de slag gaat. Het moge onrealistisch zijn dat zulke ventjes zulke meiden krijgen, maargoed dat gaat dus al 3 seizoenen zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Jivis het volgende:
Toffe finale. Casey's dochter en Morgan, en Casey die daar vervolgens achter komt
. Ben benieuwd naar seizoen 4.
Ik dacht in eerste instantie dat 19 pas volgende week uitgezonden zou worden en kwam pas 2 dagen later achter mijn vergissing.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Gratis tip: myepisodes.comquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Ik had hetzelfde. Vond het al zo raar beginnen, ineens zaten ze in de truck opgesloten enzo. En toen zei Elly ineens dat hun vader dood was, ik dacht huh
dus even opgezocht blijkt het een dubbele ep te zijn
Ze hebben een leuk balletje opgegooid, dus het lijkt me van wel. Ik vind haar wel schattigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zou Casey's dochter een vastere rol krijgen? Lijkt me tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |