Zie die ziekelijke gamenerd:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sims!Ik had bij Sims1 allemaal gedownloade zooi. Huizen, auto's, kleding, meubels. Super vet.
Mmm oke, dat is wel flauw. Maar wat met Otis dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Alleen die vrouw vond het nodig om at random mij af te zeiken in de SC toen ik er niet was, en toen ik er wel was deed ze gewoon aardig (ze weet dat ik niet terug lees). Maar toen zei Lakitu van; kijk wat zij zegt.
Niet hier nee. Maar in de tussentijd is AP wel 10x vroegtijdig unbanned, dus hij mag wel een x terug komen.quote:
Lakiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Alleen die vrouw vond het nodig om at random mij af te zeiken in de SC toen ik er niet was, en toen ik er wel was deed ze gewoon aardig (ze weet dat ik niet terug lees). Maar toen zei Lakitu van; kijk wat zij zegt.
Check mijn uren cs:s dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie die ziekelijke gamenerd:
http://www.xfire.com/profile/sevares/
Moet hij maar even mailen, deed ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet hier nee. Maar in de tussentijd is AP wel 10x vroegtijdig unbanned, dus hij mag wel een x terug komen.
Ik vind dat zondag altijd heerlijk. Lekker lang in bed hangen, TV kijken, knuffelen, eten, internetten en dan rond 2 uur er eens uitkomen.quote:
Zie mij gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef Potloodvis het volgende:
Iemand PM'ed mij de hele tijd met skitta die over Maple Story gaat.
Heeft hij gedaan, maar werkt alleen als je Yvonne pijpt ofzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet hij maar even mailen, deed ik ook.
Ik heb een keer iemand vreemd laten gaan met de beste vriendin van z'n vrouw. En nog wat random sletjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef Mozy het volgende:
Ik ging bij The Sims 3 altijd een gast maken die dan getrouwd was met een wijf, en het dan uitmaken. En later bij zijn ex terug komen en dan aanbellen en snel weglopen. Of naar binnen lopen en dan gaan profiteren van hun spullen_!!!!
Vrouwen. Ze zijn bijna allemaal kut.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zei toen in de SC van: Ik kan bevestigen dat Skylark geen hosselaar is. En dat is gewoon zo, dat beweer ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm oke, dat is wel flauw. Maar wat met Otis dan?
Je krijgt zelfs punten als jij je ventje 10 vriendinnen tegelijk laat hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand vreemd laten gaan met de beste vriendin van z'n vrouw. En nog wat random sletjes.
1170 uurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Check mijn uren cs:s dan.![]()
Dat was in mijn nerdperiode.
Heerlijk. Ik hoor het al, ik moet ook weer gaan simsen. Heb je 'm gekocht of gedownload?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand vreemd laten gaan met de beste vriendin van z'n vrouw. En nog wat random sletjes.
Ik deed niets dan wachten, had alweer een kloon gemaakt en toen mocht ik terug van Ferdo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, maar werkt alleen als je Yvonne pijpt ofzo.
Ja dat is kankergeniaal. Hopeloze Romanticus wens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs punten als jij je ventje 10 vriendinnen tegelijk laat hebben
3 heb ik gekocht. En twee ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik hoor het al, ik moet ook weer gaan simsen. Heb je 'm gekocht of gedownload?
Vreemdgaan wordt zelfs in spellen aangemoedigd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs punten als jij je ventje 10 vriendinnen tegelijk laat hebben
Ik bleef altijd steken rond een vriendin of 6, dan wilde ze allemaal tegelijk langskomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is kankergeniaal. Hopeloze Romanticus wens.
Ik las jouw bericht in Mozy's quote en dacht dat jij dit in real-life had gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh oke. Allemaal minder spannend dan ik dacht dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zei toen in de SC van: Ik kan bevestigen dat Skylark geen hosselaar is. En dat is gewoon zo, dat beweer ik ook niet.Dus daar is niks mee.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vreemdgaan wordt zelfs in spellen aangemoedigd.![]()
![]()
Bloemen voor je deur alles.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik bleef altijd steken rond een vriendin of 6, dan wilde ze allemaal tegelijk langskomen
Zoveel is niet verstandig mengquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar stel, dat ik na dat ene pilletje, ineens 10 pilletjes per dag neem, is dat dan ook goed? of kan ik beter meer gebruiken?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las jouw bericht in Mozy's quote en dacht dat jij dit in real-life had gedaan
En dat is ook nog eens 'romantisch' .quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vreemdgaan wordt zelfs in spellen aangemoedigd.![]()
![]()
I know.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1170 uurDat zijn 48 volledagen oftwel 200 dagen non-stop in je vrije tijd gamen
Ik heb maar 423 uur COD4 (alhoewel de werkelijke hoeveelheid rond de 800 zal liggenEn 200 uur crysis ipv e vermelde 11 uur)
Of dan gingen ze janken als ze niet op je verjaardag langs mocht komen omdat er al een andere vriendin wasquote:
Ja precies, je kunt er veel van maken maar het is gewoon een ordinair dolkstootje van ons SCrelwijfje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh oke. Allemaal minder spannend dan ik dacht dus.
Je moet jezelf bij hun thuis uitnodigen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Of dan gingen ze janken als ze niet op je verjaardag langs mocht komen omdat er al een andere vriendin was
Ja waarschijnlijk kun je 3 niet goed downloaden. Of dan krijg je van die kutversies. Maar heb je dan nog steeds die shit dat je uitbreidingen moet kopen enzo?quote:
Het mes was in dit geval, gelukkig voor jou, niet erg scherp meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies, je kunt er veel van maken maar het is gewoon een ordinair dolkstootje van ons SCrelwijfje.
ZOU IK NIET PIKKE MAN ALS IK JOU WAS, KKHARDE KLAPPE UITDELE KERWELquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies, je kunt er veel van maken maar het is gewoon een ordinair dolkstootje van ons SCrelwijfje.
3 kon je al downloaden een week voordat ie uitkwam.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk kun je 3 niet goed downloaden. Of dan krijg je van die kutversies. Maar heb je dan nog steeds die shit dat je uitbreidingen moet kopen enzo?
Ik koop geen uitbreidingen, bullshit. Ik download gewoon spulletjes,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk kun je 3 nog niet downloaden. Maar heb je dan nog steeds die shit dat je uitbreidingen moet kopen enzo?
Maar jullie hebben elkaar toch sowieso nooit gemeet? Dus het is gewoon allemaal e-bitching.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe heet het ook eens weer als ze het doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is ook nog eens 'romantisch' .Maarja omdat ook kindjes het spelen noemen ze het natuurlijk niet 'Hopeloze eroticus'.
Otis, CN en Seagal wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar toch sowieso nooit gemeet? Dus het is gewoon allemaal e-bitching.
"Ow/Oh Ja"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe heet het ook eens weer als ze het doen?
Ja maar vaak werken die dan kut of maar half. Of niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
3 kon je al downloaden een week voordat ie uitkwam.
'O jaa!' en zonder condoom 'Kindje proberen te maken'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe heet het ook eens weer als ze het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |