You've got one morequote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
MNY 673:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I needz moar followurz: http://lacquercocktail.blogspot.com/![]()

heb je geen blog voor nodigquote:Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leeeuuuk! Buitenlands ben ik bang? Alleen al voor het flesje zou je em kopen
I haz no bloganders ging ik je meteen volgen!

Dat dacht ik ook, moest 2 keer kijken, maar ligt aan de schaduw en hoe ze het flesje vastheeftquote:
Mooi! Die heb ik nou nog nooit ergens gezien. Ga zo naar je blogquote:Op zondag 9 mei 2010 @ 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
MNY 673:
[afbeelding]
[afbeelding]
I needz moar followurz: http://lacquercocktail.blogspot.com/![]()
Liev hè! Eentje heet Frodo. Welke mogen we pas over 4 weken bepalenquote:Op zondag 9 mei 2010 @ 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jeej eerder terug van vakantie, morgen mm nagellak halen
Ren wat een schattige pupsss

quote:Op zondag 9 mei 2010 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, moest 2 keer kijken, maar ligt aan de schaduw en hoe ze het flesje vastheeft
Hoezo dacht je nou dat Fiets en ik familie waren?![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met zijn handen heel stoer in zijn zakken hoorMijn moeder vond het be-la-che-lijk. "Ik vind het niet eens mooi!"
En toen moest Fiets de remover vinden.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat is dom van mij. Want die wil ik wel terug natuurlijkWe vinden wel een oplossing.
Maar idd, Mirjam, bedankt voor de gastvrijheid, ook van Fiets
Wat leukquote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef mirannie het volgende:
Wat is wit lakken toch altijd een ellende *zucht*
Hier toch mijn fruitige creatie. Nog niet helemaal naar m'n zin, fruitjes zitten nog een beetje scheef enzo, maar ach, ziet er wel vrolijk uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:
Dat is white out, 4 lagenquote:

Aahquote:

Ik heb Alpine Snow Matte van OPI voor je als je interesse hebtquote:Op zondag 9 mei 2010 22:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
is plate M55
[..]
Dat is white out, 4 lagenwat een drama. Denk dat ik maar een matte wit ga kopen, droogt in ieder geval lekker snel en gebruik toch altijd topcoat, dus glimmen doet het dan vanzelf wel weer.

Heerlijk zomersquote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef mirannie het volgende:
Wat is wit lakken toch altijd een ellende *zucht*
Hier toch mijn fruitige creatie. Nog niet helemaal naar m'n zin, fruitjes zitten nog een beetje scheef enzo, maar ach, ziet er wel vrolijk uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 9 mei 2010 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb Alpine Snow Matte van OPI voor je als je interesse hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen nagelfoto want die krengen hebben alles er vanaf gekauwd.
There is no love sincerer than the love of food.

quote:Op zondag 9 mei 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jeej eerder terug van vakantie, morgen mm nagellak halen
Ren wat een schattige pupsss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Groot hè! Ze zijn 150 gram, en hun moeder is 1,5 kilo of zo.quote:Op zondag 9 mei 2010 @ 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie nagels komen er voorbij!
Fiets heeft eigenlijk ook best mooie nagels voor een man. Zag er goed uit en strak gelakt. Heeft iedereen een vinger gedaan?![]()
@Delta: Greenport weg doen??? Mag ik hem vast bespreken voor het geval je het echt gaat doen? Die wil ik nog zooooo graag hebben!![]()
@RenRen: die pups zijn echt enorm voor pasgeboren pups van zo'n moeder! Lief.![]()
Wij hebben het puppy weekend erop zitten. Was leuk, slopend, druk, knuffelig en helemaal tof. Nog drie weekjes en dan mogen we Wammes ophalen.

quote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Puppiespam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen nagelfoto want die krengen hebben alles er vanaf gekauwd.
Aaaaaaaaaaaaaah
it's the map in my mind that sends me on my way.

quote:Op zondag 9 mei 2010 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Jup, het was de raarste vakantie ooit haha. Nee maar m'n vader is ziek geworden, dus zijn we maar een paar dagen eerder terug gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |