strepsilletje erbij doen vast?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef Bleekscheet het volgende:
Homofobie? Denk niet dat je daar ooit helemaal vanaf komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen we zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren want het is jammer om te zien dat het land op zo'n manier kapot gaat
misschien door niet telkens een achterlijke muts uit een barbaarse omgeving te huwen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen we zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren want het is jammer om te zien dat het land op zo'n manier kapot gaat
Neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat we het ze duidelijk moeten maken? Dat wij sterker zijn?
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook voor zorgen dat het niet meer gebeurt, dat er homo's in elkaar worden geslagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Homofobie? Denk niet dat je daar ooit helemaal vanaf komt.
ieder voor zich.. en anders nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Nouja er is natuurlijk overal een "final solution" voor, maar ik denk niet dat daar voldoende draagvlak voor is onder de bevolkingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Of met je eigen zusje/nichtje trouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien door niet telkens een achterlijke muts uit een barbaarse omgeving te huwen?
Ik denk het welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja er is natuurlijk overal een "final solution" voor, maar ik denk niet dat daar voldoende draagvlak voor is onder de bevolking
for starters.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of met je eigen zusje/nichtje trouwen
Veel meer voorlichting op scholen geven. Dat gebeurt nu ook wel door het COC, maar veel te weinig en veel te soft. Bovendien zou het gewoon standaard in 't lespakket moeten zitten dat homoseksualiteit normaal is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Mwah, ik denk niet dat je dat kan voorkomen. Je hebt altijd wel van die homofobe gekken, die er niet tegen kunnen dat mensen "anders" zijn, iets wat ze niet kunnen begrijpen/bevatten. Bovendien heb je juist ook homo's in de ontkenning die het hardst ageren tegen homo's die al wel uit de kast zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook voor zorgen dat het niet meer gebeurt, dat er homo's in elkaar worden geslagen.
Dat is dan gewoon onbespreekbaar. Net als de holocaust.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Veel meer voorlichting op scholen geven. Dat gebeurt nu ook wel door het COC, maar veel te weinig en veel te soft. Bovendien zou het gewoon standaard in 't lespakket moeten zitten dat homoseksualiteit normaal is.
Zit dat het niet al dan? Misschien niet op die hele religieuze scholen, maar ik zit op een katholieke school waar dit inderdaad uitgebreid behandeld werd. Of het helpt is een tweede. Bepaalde mensen zullen altijd mensen die afwijken van de norm anders behandelen. Aard van het beestje? Triest, dat wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Veel meer voorlichting op scholen geven. Dat gebeurt nu ook wel door het COC, maar veel te weinig en veel te soft. Bovendien zou het gewoon standaard in 't lespakket moeten zitten dat homoseksualiteit normaal is.
Dan moeten ze er maar niet zo bang voor zijn, we leven toch verdomme niet in een pussymaatschappij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon onbespreekbaar. Net als de holocaust.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit dat het niet al dan? Misschien niet op die hele religieuze scholen, maar ik zit op een katholieke school waar dit inderdaad uitgebreid behandeld werd. Of het helpt is een tweede. Bepaalde mensen zullen altijd mensen die afwijken van de norm anders behandelen.
Als alle ouders klagen of de kinderen niet op komen dagen dan heeft het geen zin he. Helaas.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar niet zo bang voor zijn, we leven toch verdomme niet in een pussymaatschappij.
Nee, op een zwarte vmbo-school is dit niet vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit dat het niet al dan? Misschien niet op die hele religieuze scholen, maar ik zit op een katholieke school waar dit inderdaad uitgebreid behandeld werd. Of het helpt is een tweede. Bepaalde mensen zullen altijd mensen die afwijken van de norm anders behandelen. Aard van het beestje? Triest, dat wel.
Zoiets kost tijd, ook de ouders kun je voorlichten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als alle ouders klagen of de kinderen niet op komen dagen dan heeft het geen zin he. Helaas.
Voor zover ik weet staat het in de biologie boeken, dus dan moet het toch vroeg of laat behandeld worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, op een zwarte vmbo-school is dit niet vanzelfsprekend.
Niet als die tegen onze maatschappij schoppen en er niks van willen weten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zoiets kost tijd, ook de ouders kun je voorlichten.
ik denk dat het een paar generaties tijd kost, als ze per direct stoppen met het hebben van importbruidjes uit de rif.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zoiets kost tijd, ook de ouders kun je voorlichten.
Ik heb het niet over 1 bladzijde in een biologie boek maar aangepaste lessen hiervoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat het in de biologie boeken, dus dan moet het toch vroeg of laat behandeld worden.
Ik denk ook dat het wel een paar generaties kost, maar dat betekent niet dat we nu maar op moeten geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het een paar generaties tijd kost, als ze per direct stoppen met het hebben van importbruidjes uit de rif.
Nee oke, dat is waar. Wij kregen twee homo's op school die voorlichting gaven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 1 bladzijde in een biologie boek maar aangepaste lessen hiervoor.
Waarom moet het aangepast worden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 1 bladzijde in een biologie boek maar aangepaste lessen hiervoor.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij op straat loopt en door een groepje Marokkanen 'HOER' en 'SLET' genoemd wordt, dan denk je ook niet: 'Tss, stomme mensen!' Dat weet ik zeker.
als ik een ding niet van plan was, was het opgeven. linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het wel een paar generaties kost, maar dat betekent niet dat we nu maar op moeten geven.
Ik denk niet dat het over een paar klanten gaat die 't niet begrijpen. Ik merk steeds meer en meer onbegrip bij de jeugd, maakt niet uit welke afkomst.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:26 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Waarom moet het aangepast worden?
Omdat een paar klanten het niet (willen)begrijpen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik een ding niet van plan was, was het opgeven. linksom of rechtsom.
misschien drinkt de plaatswaarnemend burgemeester liever fruitdrankjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef nikk het volgende:
Staat de thee al klaar?
Ik hoor zelf bij die groep jeugd, en ik moet zeggen dat in mijn omgevingen homosexualiteit als iets heel normaals wordt gezien en zeker niet als iets verwerpelijks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het over een paar klanten gaat die 't niet begrijpen. Ik merk steeds meer en meer onbegrip bij de jeugd, maakt niet uit welke afkomst.
hoe jouw essays over homoseksualiteit gaan, is misschien nog wel erger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, draai het nou eens een keer om. Ik ben ook een Marokkaan en spek de belastingdienst toch best wel op regelmatige basis, dat geldt voor Mutant01 en voor Meki ook. Denk eens goed en pak de boys, zoals wij, die het redelijk doen eens als voorbeeld. Er wordt hier telkenmale geschetst dat Marokkaanse boys per definitie fout zijn tenzij ze anders bewijzen, dat moet natuurlijk worden omgedraaid.²
Je posts geven een aardig inkijkje, en zoveel zit er ook niet in.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij dat je in mijn hoofd kan kijken.
Dat is ook niet zo gek als je met stereotypen zit die alleen maar bevestigd kunnen worden door een nieuwsberichtje, en niet ontkracht door de afwezigheid van nieuwsberichtjes of door nieuwsberichtjes over Nederlanders zonder Marokkaanse achtergrond. Dat soort nieuwsberichten worden door jou en je medestanders dan ook structureel genegeerd en dan bloeden de topics erover dood.quote:Van Nederlanders heb ik een beter beeld dan van Marokkanen. Ik heb dat in meerdere topics aangegeven, en ik begin het steeds meer beu te raken.
Dat zou betekenen dat elke dag wel een homo in elkaar geslagen wordt door Marokkanen.quote:Gelukkig zit er tussen die enorme groep ook nog een klein groepje dat het wel goed doet maar dat is echt de uitzondering.
Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, draai het nou eens een keer om. Ik ben ook een Marokkaan en spek de belastingdienst toch best wel op regelmatige basis, dat geldt voor Mutant01 en voor Meki ook. Denk eens goed en pak de boys, zoals wij, die het redelijk doen eens als voorbeeld. Er wordt hier telkenmale geschetst dat Marokkaanse boys per definitie fout zijn tenzij ze anders bewijzen, dat moet natuurlijk worden omgedraaid.²
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoor zelf bij die groep jeugd, en ik moet zeggen dat in mijn omgevingen homosexualiteit als iets heel normaals wordt gezien en zeker niet als iets verwerpelijks. op de brakke zondag.
De bel gaat, je moet terug naar de lopende band. Doeiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je posts geven een aardig inkijkje, en zoveel zit er ook niet in.
wat een verstandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef bijdehand het volgende:
Van Nederlanders heb ik een beter beeld dan van Marokkanen. Ik heb dat in meerdere topics aangegeven, en ik begin het steeds meer beu te raken. Gelukkig zit er tussen die enorme groep ook nog een klein groepje dat het wel goed doet maar dat is echt de uitzondering.
Jouw essays over homosexualiteit waren gewoon eng. Radicaal. Serieus, wat doe jij hier nog?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, draai het nou eens een keer om. Ik ben ook een Marokkaan en spek de belastingdienst toch best wel op regelmatige basis, dat geldt voor Mutant01 en voor Meki ook. Denk eens goed en pak de boys, zoals wij, die het redelijk doen eens als voorbeeld. Er wordt hier telkenmale geschetst dat Marokkaanse boys per definitie fout zijn tenzij ze anders bewijzen, dat moet natuurlijk worden omgedraaid.
Laten we ook zeker niet vergeten dat deze boys hier in het Westen zijn verpest. Dus de schuld ligt wel degelijke bij beide partijen.²
Dan zijn ze toch goed geintegreerd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Pubertjes doen nou eenmaal aan potenrammen, al meer dan een halve eeuw. Dat is typisch Nederlandse folklore, waar Marokkanen ook aan meedoen.
Het is niet alleen op nieuwsberichtjes zoals ik in andere posts in andere topic al lang heb aangegeven dus praat aub geen poep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is ook niet zo gek als je met stereotypen zit die alleen maar bevestigd kunnen worden door een nieuwsberichtje, en niet ontkracht door de afwezigheid van nieuwsberichtjes of door nieuwsberichtjes over Nederlanders zonder Marokkaanse achtergrond. Dat soort nieuwsberichten worden door jou en je medestanders dan ook structureel genegeerd en dan bloeden de topics erover dood.
[..]
Dat zou betekenen dat elke dag wel een homo in elkaar geslagen wordt door Marokkanen.
Pubertjes doen nou eenmaal aan potenrammen, al meer dan een halve eeuw. Dat is typisch Nederlandse folklore, waar Marokkanen ook aan meedoen.
Ahum. Ze zijn niet verpest door ons. Ze zijn compleet verpest door hun incompetente ouders die hun kinderen gewoon niet opvoedenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we ook zeker niet vergeten dat deze boys hier in het Westen zijn verpest. Dus de schuld ligt wel degelijke bij beide partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |