abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:16:02 #51
215628 woid
let's get Friendly
pi_81128809
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef Bleekscheet het volgende:
strepsilletje erbij doen vast?

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 07-05-2010 14:15:16 ]
pi_81128868
Maar even serieus, hoe kunnen we zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren want het is jammer om te zien dat het land op zo'n manier kapot gaat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81128897
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen we zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren want het is jammer om te zien dat het land op zo'n manier kapot gaat
Homofobie? Denk niet dat je daar ooit helemaal vanaf komt.
En zeker niet zo lang er geloven zijn die het als zonde bestempelen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:17:49 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81128901
quote:
misschien door niet telkens een achterlijke muts uit een barbaarse omgeving te huwen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:12 #55
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81128916
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat we het ze duidelijk moeten maken? Dat wij sterker zijn?
Nee

Ik zeg dat je mensen die aanspraak maken op de hoogste plek op deze rots door anderen te mishandelen, moet laten weten dat binnen die populatie die zij nu als watjes zien, genoeg mensen zitten die hen met één hand op de rug onder de grond stoppen. Inzien dat een stoere man zijn niet hetzelfde is als weerloze mensen in elkaar trappen en dat dit dus ook niet geaccepteerd wordt.
Intelligent, but fucked up.
pi_81128922
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Homofobie? Denk niet dat je daar ooit helemaal vanaf komt.
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook voor zorgen dat het niet meer gebeurt, dat er homo's in elkaar worden geslagen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:22 #57
215628 woid
let's get Friendly
pi_81128923
quote:
ieder voor zich.. en anders niet
pi_81128926
quote:
Nouja er is natuurlijk overal een "final solution" voor, maar ik denk niet dat daar voldoende draagvlak voor is onder de bevolking
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81128969
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien door niet telkens een achterlijke muts uit een barbaarse omgeving te huwen?
Of met je eigen zusje/nichtje trouwen
pi_81128982
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja er is natuurlijk overal een "final solution" voor, maar ik denk niet dat daar voldoende draagvlak voor is onder de bevolking
Ik denk het wel
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:19:51 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81128984
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of met je eigen zusje/nichtje trouwen
for starters.
pi_81128986
quote:
Veel meer voorlichting op scholen geven. Dat gebeurt nu ook wel door het COC, maar veel te weinig en veel te soft. Bovendien zou het gewoon standaard in 't lespakket moeten zitten dat homoseksualiteit normaal is.
ijs_beer fan!
pi_81128997
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Je kan er ook voor zorgen dat het niet meer gebeurt, dat er homo's in elkaar worden geslagen.
Mwah, ik denk niet dat je dat kan voorkomen. Je hebt altijd wel van die homofobe gekken, die er niet tegen kunnen dat mensen "anders" zijn, iets wat ze niet kunnen begrijpen/bevatten. Bovendien heb je juist ook homo's in de ontkenning die het hardst ageren tegen homo's die al wel uit de kast zijn.
pi_81129016
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef NanKing het volgende:

[..]

Veel meer voorlichting op scholen geven. Dat gebeurt nu ook wel door het COC, maar veel te weinig en veel te soft. Bovendien zou het gewoon standaard in 't lespakket moeten zitten dat homoseksualiteit normaal is.
Dat is dan gewoon onbespreekbaar. Net als de holocaust.
pi_81129041
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zit dat het niet al dan? Misschien niet op die hele religieuze scholen, maar ik zit op een katholieke school waar dit inderdaad uitgebreid behandeld werd. Of het helpt is een tweede. Bepaalde mensen zullen altijd mensen die afwijken van de norm anders behandelen. Aard van het beestje? Triest, dat wel.
pi_81129055
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is dan gewoon onbespreekbaar. Net als de holocaust.
Dan moeten ze er maar niet zo bang voor zijn, we leven toch verdomme niet in een pussymaatschappij.
ijs_beer fan!
pi_81129069
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zit dat het niet al dan? Misschien niet op die hele religieuze scholen, maar ik zit op een katholieke school waar dit inderdaad uitgebreid behandeld werd. Of het helpt is een tweede. Bepaalde mensen zullen altijd mensen die afwijken van de norm anders behandelen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_81129087
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wat? Doordenker.
pi_81129090
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dan moeten ze er maar niet zo bang voor zijn, we leven toch verdomme niet in een pussymaatschappij.
Als alle ouders klagen of de kinderen niet op komen dagen dan heeft het geen zin he. Helaas.
pi_81129091
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zit dat het niet al dan? Misschien niet op die hele religieuze scholen, maar ik zit op een katholieke school waar dit inderdaad uitgebreid behandeld werd. Of het helpt is een tweede. Bepaalde mensen zullen altijd mensen die afwijken van de norm anders behandelen. Aard van het beestje? Triest, dat wel.
Nee, op een zwarte vmbo-school is dit niet vanzelfsprekend.
ijs_beer fan!
pi_81129120
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als alle ouders klagen of de kinderen niet op komen dagen dan heeft het geen zin he. Helaas.
Zoiets kost tijd, ook de ouders kun je voorlichten.
ijs_beer fan!
pi_81129160
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee, op een zwarte vmbo-school is dit niet vanzelfsprekend.
Voor zover ik weet staat het in de biologie boeken, dus dan moet het toch vroeg of laat behandeld worden.
pi_81129198
quote:

[..]

Niet als die tegen onze maatschappij schoppen en er niks van willen weten.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:24:19 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81129203
quote:

[..]

ik denk dat het een paar generaties tijd kost, als ze per direct stoppen met het hebben van importbruidjes uit de rif.
pi_81129232
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor zover ik weet staat het in de biologie boeken, dus dan moet het toch vroeg of laat behandeld worden.
Ik heb het niet over 1 bladzijde in een biologie boek maar aangepaste lessen hiervoor.
ijs_beer fan!
pi_81129260
Veel en veel hogere straffen, uitzetting na herhaling op eigen kosten, stopzetten van subsidies of ibgroep geld als het studenten zijn ..er zijn genoeg maatregelen.

Alles is beter dan een weekje vastzitten in een hotel dat hier gevangenis genoemd word.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_81129276
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat het een paar generaties tijd kost, als ze per direct stoppen met het hebben van importbruidjes uit de rif.
Ik denk ook dat het wel een paar generaties kost, maar dat betekent niet dat we nu maar op moeten geven.
ijs_beer fan!
pi_81129282
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 1 bladzijde in een biologie boek maar aangepaste lessen hiervoor.
Nee oke, dat is waar. Wij kregen twee homo's op school die voorlichting gaven.
Een beetje tussen de voorbehoedsmiddelen en seksspeeltjes door.

Maar het punt is wel dat iedereen dat bezoek na een week alweer was vergeten.
pi_81129293
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef NanKing het volgende:

[..]

Waarom moet het aangepast worden?
Omdat een paar klanten het niet (willen)begrijpen?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:26:12 #80
244933 trovey
Nachtoele
pi_81129294
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als jij op straat loopt en door een groepje Marokkanen 'HOER' en 'SLET' genoemd wordt, dan denk je ook niet: 'Tss, stomme mensen!' Dat weet ik zeker.

Maar waarom richt je je alleen op de Marokkanen dat is de vraag. Hoe een persoon er ook uitziet....ik richt me op datgene wat ze doen en niet op hun afkomst. Iemand die blank is en die dat soort dingen doet daar heb ik net zo de pest aan als een Chinees, Marrokaan of welk ander kleurtje/nationaliteit mensen ook kunnen hebben, die dat doet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:26:33 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81129316
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het wel een paar generaties kost, maar dat betekent niet dat we nu maar op moeten geven.
als ik een ding niet van plan was, was het opgeven. linksom of rechtsom.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:26:46 #82
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81129331
To secure peace is to prepare for war
pi_81129372
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:26 schreef Van_Puffelen het volgende:

[..]

Waarom moet het aangepast worden?
Omdat een paar klanten het niet (willen)begrijpen?
Ik denk niet dat het over een paar klanten gaat die 't niet begrijpen. Ik merk steeds meer en meer onbegrip bij de jeugd, maakt niet uit welke afkomst.
ijs_beer fan!
pi_81129374
Staat de thee al klaar?
pi_81129405
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als ik een ding niet van plan was, was het opgeven. linksom of rechtsom.
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:28:23 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81129410
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef nikk het volgende:
Staat de thee al klaar?
misschien drinkt de plaatswaarnemend burgemeester liever fruitdrankjes.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:28:24 #87
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81129413
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef nikk het volgende:
Staat de thee al klaar?
Ja. Je kunt er je voorspelbare reacties heerlijk in dopen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:28:34 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81129420
Jongens, draai het nou eens een keer om. Ik ben ook een Marokkaan en spek de belastingdienst toch best wel op regelmatige basis, dat geldt voor Mutant01 en voor Meki ook. Denk eens goed en pak de boys, zoals wij, die het redelijk doen eens als voorbeeld. Er wordt hier telkenmale geschetst dat Marokkaanse boys per definitie fout zijn tenzij ze anders bewijzen, dat moet natuurlijk worden omgedraaid.

Laten we ook zeker niet vergeten dat deze boys hier in het Westen zijn verpest. Dus de schuld ligt wel degelijke bij beide partijen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81129449
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het over een paar klanten gaat die 't niet begrijpen. Ik merk steeds meer en meer onbegrip bij de jeugd, maakt niet uit welke afkomst.
Ik hoor zelf bij die groep jeugd, en ik moet zeggen dat in mijn omgevingen homosexualiteit als iets heel normaals wordt gezien en zeker niet als iets verwerpelijks.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:29:33 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81129463
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, draai het nou eens een keer om. Ik ben ook een Marokkaan en spek de belastingdienst toch best wel op regelmatige basis, dat geldt voor Mutant01 en voor Meki ook. Denk eens goed en pak de boys, zoals wij, die het redelijk doen eens als voorbeeld. Er wordt hier telkenmale geschetst dat Marokkaanse boys per definitie fout zijn tenzij ze anders bewijzen, dat moet natuurlijk worden omgedraaid.

²
hoe jouw essays over homoseksualiteit gaan, is misschien nog wel erger.
pi_81129471
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben blij dat je in mijn hoofd kan kijken.
Je posts geven een aardig inkijkje, en zoveel zit er ook niet in.
[..]
quote:
Van Nederlanders heb ik een beter beeld dan van Marokkanen. Ik heb dat in meerdere topics aangegeven, en ik begin het steeds meer beu te raken.
Dat is ook niet zo gek als je met stereotypen zit die alleen maar bevestigd kunnen worden door een nieuwsberichtje, en niet ontkracht door de afwezigheid van nieuwsberichtjes of door nieuwsberichtjes over Nederlanders zonder Marokkaanse achtergrond. Dat soort nieuwsberichten worden door jou en je medestanders dan ook structureel genegeerd en dan bloeden de topics erover dood.
quote:
Gelukkig zit er tussen die enorme groep ook nog een klein groepje dat het wel goed doet maar dat is echt de uitzondering.
Dat zou betekenen dat elke dag wel een homo in elkaar geslagen wordt door Marokkanen.

Pubertjes doen nou eenmaal aan potenrammen, al meer dan een halve eeuw. Dat is typisch Nederlandse folklore, waar Marokkanen ook aan meedoen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_81129485
quote:

²
Eens. Hoewel ik jou ook wel eens dingen heb zien posten over homoseksualiteit waar ik een beetje van overgaf in mijn mond. Maar met deze post heb je gelijk.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:30:00 #93
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81129488
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik hoor zelf bij die groep jeugd, en ik moet zeggen dat in mijn omgevingen homosexualiteit als iets heel normaals wordt gezien en zeker niet als iets verwerpelijks. op de brakke zondag.
pi_81129515
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je posts geven een aardig inkijkje, en zoveel zit er ook niet in.
De bel gaat, je moet terug naar de lopende band. Doei
pi_81129541
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef bijdehand het volgende:

Van Nederlanders heb ik een beter beeld dan van Marokkanen. Ik heb dat in meerdere topics aangegeven, en ik begin het steeds meer beu te raken. Gelukkig zit er tussen die enorme groep ook nog een klein groepje dat het wel goed doet maar dat is echt de uitzondering.
wat een verstand
*verwijderd door Admin*
pi_81129546
quote:

Laten we ook zeker niet vergeten dat deze boys hier in het Westen zijn verpest. Dus de schuld ligt wel degelijke bij beide partijen.

²
Jouw essays over homosexualiteit waren gewoon eng. Radicaal. Serieus, wat doe jij hier nog?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:31:43 #97
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81129571
Iedereen weet van mij dat ik het niet zie zitten in de homoïstische levensvisie. Maar dat breng ik met respect en eerbied. Ik haal het me echt niet in het tedere hoofdje om er een te "tikken" op zijn wellicht ietwat vochtige mondje. Dat kan gewoon niet.

Ik heb er geloof ik weleens een essay over geschreven ook.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81129597
quote:
Pubertjes doen nou eenmaal aan potenrammen, al meer dan een halve eeuw. Dat is typisch Nederlandse folklore, waar Marokkanen ook aan meedoen.
Dan zijn ze toch goed geintegreerd!

pi_81129604
quote:

Dat is ook niet zo gek als je met stereotypen zit die alleen maar bevestigd kunnen worden door een nieuwsberichtje, en niet ontkracht door de afwezigheid van nieuwsberichtjes of door nieuwsberichtjes over Nederlanders zonder Marokkaanse achtergrond. Dat soort nieuwsberichten worden door jou en je medestanders dan ook structureel genegeerd en dan bloeden de topics erover dood.
[..]

Dat zou betekenen dat elke dag wel een homo in elkaar geslagen wordt door Marokkanen.

Het is niet alleen op nieuwsberichtjes zoals ik in andere posts in andere topic al lang heb aangegeven dus praat aub geen poep.
pi_81129664
quote:
Ahum. Ze zijn niet verpest door ons. Ze zijn compleet verpest door hun incompetente ouders die hun kinderen gewoon niet opvoeden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')