Heb nu Chaos Rings, ook erg nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben verslaafd aan Inotia 2: Wanderer of Luone.
Toffe RPG
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen spel ben tegen gekomen waar ik daadwerkelijk de besturing fijn vond werken. Natuurlijk bedoel ik dan niet de spelletjes als Angry Birds, Doodle Jump etc. maar spelletjes zoals GTA, en Chrono Trigger.
Pff man. Als m'n werk belt en we spreken af dat ik om half 11 begin, we praten nog even door waardoor ik het niet direct noteer en ik hang op. Als ik me dan afvraag of we nou half 11 of half 10 hadden gezegd. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarvoor wil je het gebruiken dan? Ik vind het naar klinken
Daar waren ze toch al mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef chiren het volgende:
[..]
klopt, het werkt wel, maar mis gewoon fysieke knoppen... Zo'n controller met echte knoppen waar je je iphone in kunt klikken is niet eens zo'n slecht idee als je er veel games op speelt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
ze hebben trouwens weer een 4G gevonden, nu zonder de schroefjes aan de onderkant:
http://www.engadget.com/2(...)-escapes-in-vietnam/
Wanneer komen ze er nu eens achter er exact in zit. (Welke chip)
update: ze hebben er een video bijgezet. Houden het toestel naast een 3G(S)
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef fransbreda het volgende:
Je root password veranderen, welke voor/nadelen heeft dit?
Castle of Magic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echte nadelen zijn er niet echt, je kunt vrij gemakkelijk je wachtwoord weer resetten als je hem bent vergeten.
Voordelen zijn dat als je SSH aan hebt staan en er is toevallig een wizzkid in de buurt hij niet in je telefoon kan komen met het standaard wachtwoord.
Wat was trouwens game van de dag van Gameloft? Of is die niet voorbij gekomen nog?
Dat was gisterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Castle of Magic.
http://www.twitter.com/gameloft
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Nou hij doet niks meer, echt ik kan nu wel jankenquote:
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zo dat Cydia meuk activeren, slaat mijn telefoon vast. Ik ben in paniek.
Ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik die shit niet op mijn mobiel zet. If it ain't broke, don't try to fix it.
Staat hijnog steeds vast of gaat ie niet meer aan nu?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Skaai het volgende:
Hij doet weer iets, dankjewel. Ik was echt in paniek zeg, om een telefoon. Wel een retedure. Damned.
Nu blijf ik er met mijn poten vanaf en geef ik hem aan mijn iPhone nerd collega morgen.
HAHAquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
Ik word altijd bang van die Vietnamese filmpjes omdat ik een half jaar geleden ofzo zo'n gast met zes vingers zagquote:
Die updates zijn van programma's die je geïnstalleerd hebt via Cydia. Daar staan ook wat items tussen die zichzelf al installeren zodra je Cydia installeert ( bijv. SSH volgens mij ). De laatste optie ( Ignore - Temporarely ) is er voor om gewoon te cancelen. Je kunt dan updaten wanneer het je wel uitkomt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
De iPhone held/nerd heeft me gebeld en me in alle rust uitgelegd hoe ik Cydia goed moet installeren en hoe die AppSync in elkaar zit en zulks. Morgen gaat ie me verder helpen. *gerustgesteld is*
lees nu op de site dat het fake was?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
weer afbeeldingen nu met OS 4 draaiende , en nog eentje gevonden?
http://www.engadget.com/2(...)running-iphone-os-4/
Niet echt...quote:
Ja, als je een reservekopie hebt van 3.1.2. moet het lukken volgens mij?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:40 schreef chiren het volgende:
Wie weet of het mogelijk is om een iPhone 3G 3.1.2 die volstaat met troep, te restoren is in iTunes met behoud van 3.1.2 (zodat ik nog kan jailbreaken en unlocken)?
Of moet dat met custom firmware en shift+herstel?
Nee, ik niet...quote:
Ik heb de laatste tijd ook dat 3G tergend traag is. Staat het icoontje er inderdaad wel maar het is fucking sloom en soms werkt het niet. T-mobile heeft al aangekondigd dat ze wat aan het 3G bereik gaan doen toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef boskameel het volgende:
Heb de laatste dagen een probleem met mijn 3g verbinding in Nijmegen en omgeving. Ik zie wel het icoontje staan, maar hij kan gewoon niet connecten (geen safari, mail of apps) met internet.Via wifi en edge heb ik wel internet, ligt dit aan T-Mobile of aan mijn telefoon?
In Enschede precies hetzelfde: erg langzaam.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook dat 3G tergend traag is. Staat het icoontje er inderdaad wel maar het is fucking sloom en soms werkt het niet. T-mobile heeft al aangekondigd dat ze wat aan het 3G bereik gaan doen toch?
Schakel het uit?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom gaat mijn iPhone élke keer als ik wat wil synchroniseren een reservekopie maken en duurt dit fucking lang.
Dan zet je het muziek synchroniseren toch uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat synchroniseren nog steeds kut. Net weer. Wil ik een aflevering Scrubs op mijn iPhone zetten gaat ie mijn hele fucking iTunes library lopen kopiëren. Dat hóef ik niet, heb ik een iPod voor, dom ding.
klagen misschien krijg je korting, bovendien moeten ze het te horen krijgen. Kunnen ze het eens aanpakkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef fotostarter het volgende:
3G loopt al enkele dagen te kutten hier.
Ze moeten dit echt snel op gaan lossen, anders weer een klant kwijt.
Zijn maar 2 abo's maar goed
Uhh. Ik heb het nooit aangezet. Plus dat ik gewoon op mijn iPhone in iTunes naar het tabje 'movies' ( of hoe dat ook heet, weet ik niet uit mijn hoofd ) gegaan en heb daar op synchroniseren gedrukt. Ik heb nergens op muziek synchroniseren gedrukt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan zet je het muziek synchroniseren toch uit
Dat ding is zo dom dat die alleen maar doet wat jij zegt. Dus zolang jij zegt dat die de hele bibliotheek moet kopieren, doet die dat.
Je kunt het in ieder geval ook uitzetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb het nooit aangezet. Plus dat ik gewoon op mijn iPhone in iTunes naar het tabje 'movies' ( of hoe dat ook heet, weet ik niet uit mijn hoofd ) gegaan en heb daar op synchroniseren gedrukt. Ik heb nergens op muziek synchroniseren gedrukt.
Hoe zit dat dan met 500 GB (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval ook uitzetten.
Tabblad 'muziek' vinkje bij "Muziek synchroniseren" uitzetten.
Irritant hé, Itunes..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooi. Even doen.
Daar zat ik me ook al over te verwonderen, jailbreak je iPhone dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef Skv het volgende:
Betaal gewoon voor je apps in plaats van te janken dat je gratis gedownloade zooi niet goed werkt.
Als je wacht tot het balkje vol begint te lopen, dus niet als je de schuine streepjes ziet staan maar even wacht tot hij begint te lopen, op het kruisje rechts klikken, dan slaat 'ie dat over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom gaat mijn iPhone élke keer als ik wat wil synchroniseren een reservekopie maken en duurt dit fucking lang.
Tussen gecrackte apps en jailbreaken zit een groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook al over te verwonderen, jailbreak je iPhone dan gewoon niet.
Het is beide gewoon mogelijk via Jailbreakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien waag ik ook de overstap op de iphone.Heb met de 3gs van mijn moeder gespeeld en het lijkt me echt leuk. Maar even een vraagje, wat stoort jullie het meest aan de iphone.Dat met flash weet ik al en zou het niet als zo een groot probleem zien.Maar klopt het dat je geen bestanden via bluetooth kan versturen en je mp3's als beltoon/wekker kan instellen?
MP3 als beltoon gaat wel. Wekker weet ik even niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien waag ik ook de overstap op de iphone.Heb met de 3gs van mijn moeder gespeeld en het lijkt me echt leuk. Maar even een vraagje, wat stoort jullie het meest aan de iphone.Dat met flash weet ik al en zou het niet als zo een groot probleem zien.Maar klopt het dat je geen bestanden via bluetooth kan versturen en je mp3's als beltoon/wekker kan instellen?
Yes.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef D. het volgende:
MP3 als ringtone gaat?
Gewoon de MP3's zoals ze in je iTunes staan?
Nee. Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef D. het volgende:
MP3 als ringtone gaat?
Gewoon de MP3's zoals ze in je iTunes staan?
Je hebt gelijk. Maar het gaat wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.
Hoe?quote:
quote:
quote:
Da's dus niet de bedoelingquote:Google maar. Is 5 minuten werk om van een MP3 een ringtone te maken.
Niet dus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe?
Ik zie bij de iPod functie nergens een 'voeg toe aan beltoon', en bij beltoon nergens een 'voeg nieuwe beltoon toe'
Ik wil van mijn MP3 geen ringtone maken, ik wil mijn MP3 als ringtone gebruiken.quote:
Dan moet je maar bij Nokia blijvenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil van mijn MP3 geen ringtone maken, ik wil mijn MP3 als ringtone gebruiken.
Bij mijn Nokia ging dat ook in 2 sec.
Als dat 5 minuten duurt en ik heb 5000 potentiele ringtone kandidaten schiet dat niet op
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker wordenquote:
Ik heb een app Documents. weet niet of dat een legale is of een JB app. Excell bestanden kan ik gewoon openen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker worden
Zo zou ik ook graag Excelfiles op mijn telefoon zetten, en gewoon MP3's in een mapje willen kunnen gooien, en...
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Apple moet gewoon eens wat gebruiksvriendelijker worden
Zo zou ik ook graag Excelfiles op mijn telefoon zetten, en gewoon MP3's in een mapje willen kunnen gooien, en...
True, maar alleen op z'n eigen manier.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.
Iedere malloot kan een iPhone bedienen en alles doen waar die voor bedoeld is.
Dat ie beperkingen heeft is gebruiksvriendelijk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is Apple juist heel gebruiksvriendelijk door die beperkingen.
Als een zeer ingewikkeld apparaat beperkingen heeft is die gebruiks vriendelijker dan wanneer alles kan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie beperkingen heeft is gebruiksvriendelijk?
Gemakkelijk wellicht, vriendelijk niet
Gebruiksvriendelijk is dat ie alles kan wat een beetje telefoon kan, en dat het nauwelijks tot geen moeite kost.
Als mijn MP3 een functie had 'instellen/toevoegen als ringtone' dan is dat makkelijk, niet onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als een zeer ingewikkeld apparaat beperkingen heeft is die gebruiks vriendelijker dan wanneer alles kan.
Zo gauw een apparaat alle mogelijke opties ten volle benut wordt het een onoverzichtelijk apparaat waar het niet makkelijk is om dingen te installeren e.d.
Nog 100 andere van die wensen toevoegen en je hebt een onoverzichtelijk apparaat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Als mijn MP3 een functie had 'instellen/toevoegen als ringtone' dan is dat makkelijk, niet onoverzichtelijk.
ok, maar een mp3 tje als ringtone lijkt me een erg basic iets. misschien iets voor OS 5, net zoals met het knippen en plakken verhaalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nog 100 andere van die wensen toevoegen en je hebt een onoverzichtelijk apparaat.
Er zijn blijkbaar keuzes gemaakt om het apparaat makkelijk te kunnen bedienen. Daardoor misschien wat minder functies dan je zou willen, maar ook weer andere functies die verdomd prettig zijn. Een perfect apparaat waar alles op zit wat elke klant wil is toch niet te maken.
Wel met JB. Hoe het precies heet weet ik niet,maar sleutelwoorden zijn white- en blacklist.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:45 schreef fransbreda het volgende:
Bestaat er een app waarmee je inkomende oproepen van specifieke mensen kunt blokkeren terwijl je wel bereikbaar blijft voor anderen?
Via youtube opzoeken hoe je installous op je foon krijgt en/of de zoekfuncite in cydia gebruiken voor sbsettings enzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Dan weet je vast wel het antwoord op mijn vraag Skv.
Die zin erboven heb je niet gelezen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:54 schreef kreuk050 het volgende:
Beetje lezen...niet zo bijdehand he, heb het hele topic doorgelezen vriend.
Neuh, ping voor de iPhone is gewoon een soort van slechte ripoff. Whatsapp is de shitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:32 schreef Agiath het volgende:
Oh, ik lees net dat hij dan ook Whatsapp moet hebben, ik dacht dat het ook wel kon via Ping.
Laatste twee weken niks nieuwsquote:Is er eigenlijk al ietsje meer bekend over de nieuwe iphone?
Blijkbaarquote:of is alles nog in stilzijgen gehuld.
Klopt, maar als er geen geruchten/roddels zijn...quote:Meestal worden er toch wel wat roddels of geruchten op blogs bekend?
Klopt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef kreuk050 het volgende:
Dan weet je vast wel het antwoord op mijn vraag Skv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |