HAHAquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu. Ik heb niet eens meer trek in eten.
Ik word altijd bang van die Vietnamese filmpjes omdat ik een half jaar geleden ofzo zo'n gast met zes vingers zagquote:
Die updates zijn van programma's die je geïnstalleerd hebt via Cydia. Daar staan ook wat items tussen die zichzelf al installeren zodra je Cydia installeert ( bijv. SSH volgens mij ). De laatste optie ( Ignore - Temporarely ) is er voor om gewoon te cancelen. Je kunt dan updaten wanneer het je wel uitkomt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
De iPhone held/nerd heeft me gebeld en me in alle rust uitgelegd hoe ik Cydia goed moet installeren en hoe die AppSync in elkaar zit en zulks. Morgen gaat ie me verder helpen. *gerustgesteld is*
lees nu op de site dat het fake was?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
weer afbeeldingen nu met OS 4 draaiende , en nog eentje gevonden?
http://www.engadget.com/2(...)running-iphone-os-4/
Niet echt...quote:
Ja, als je een reservekopie hebt van 3.1.2. moet het lukken volgens mij?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:40 schreef chiren het volgende:
Wie weet of het mogelijk is om een iPhone 3G 3.1.2 die volstaat met troep, te restoren is in iTunes met behoud van 3.1.2 (zodat ik nog kan jailbreaken en unlocken)?
Of moet dat met custom firmware en shift+herstel?
Nee, ik niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |