- dat klopt, en heb ik ook al gedaan in het verledenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:05 schreef genakt het volgende:
als ik het goed begrijp kan je hier dus 2 videokaarten inknallen ?
weet je misschien of het mogelijk is om 2 x een 9600 gts maar van verschillende merken erin te doen ?
Die staan in haakjes voor de onderdelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef genakt het volgende:
wat zijn je richtprijzen?
dan ga ik er ever over nadenken
ok maar de msi is al net iets over de 50 in de winkel dus 75 euro is beetje veelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Die staan in haakjes voor de onderdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:31 schreef genakt het volgende:
[..]
ok maar de msi is al net iets over de 50 in de winkel dus 75 euro is beetje veel
maar dank je wel voor informatieDan hebben ze me genaaid, de kaart die stukging (waarvoor ik deze als replacement kreeg) was veel duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ik hoor wel wat je voor het zootje wilt geven![]()
Genoteerd, ik moet straks even narekenen of ik hier misschien direct mee akkoord gaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Yngwie het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog een keertje een PC in elkaar knutselen voor iemand... heb interesse in:
- Coolermaster M550
- MSI P6N
- C2D E6750
- 4 x 1GB DDR2
Bod van 150 Euro
De geheugens zijn op dit moment wel weer wat duurder, wat vind je van een tegenbod van 170 euro? Wil je het ophalen of moet ik het opsturen? Ik weet niet zeker of het geheel onder de 5 kilo blijft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Yngwie het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog een keertje een PC in elkaar knutselen voor iemand... heb interesse in:
- Coolermaster M550
- MSI P6N
- C2D E6750
- 4 x 1GB DDR2
Bod van 150 Euro
170 Euro... doe er die Samsung DVD brander bij en dan hebben we een dealquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De geheugens zijn op dit moment wel weer wat duurder, wat vind je van een tegenbod van 170 euro? Wil je het ophalen of moet ik het opsturen? Ik weet niet zeker of het geheel onder de 5 kilo blijft.
Ehr, die brander is samen met de kast zojuist aan een collega beloofd, een uur voordat ik reactie van jou kreegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef Yngwie het volgende:
[..]
170 Euro... doe er die Samsung DVD brander bij en dan hebben we een deal(Kan ophalen trouwens, kom vrij regelmatig redelijk dicht in de buurt van Breda)
Eehr, geen idee eigenlijk. Ik gok een jaar of 2.5, heb hem nieuw verkregen via MGE zelf.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef zquing het volgende:
hoe oud zijn de accus in de UPS? 75eu
Hmm 4 jaar vind ik wel een beetje veel voor een setje accu's, in mijn ervaring zijn ze op na een jaar of 3. Veel meer dan 75 wil ik er niet voor gevenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eehr, geen idee eigenlijk. Ik gok een jaar of 2.5, heb hem nieuw verkregen via MGE zelf.
Ik heb mijn contact bij MGE gevraagd en hij geeft aan dat ze ongeveer 4 jaar mee gaan. Je kunt de vervangende accu's bij hen kopen, maar hij gaf ook aan dat ik de exact zelfde accu's voor half geld bij een normale accuboer kan krijgen. Voor enkele tientjes zou je dan klaar moeten zijn.
Ik heb evenwel een paar maanden terug nog een test gedaan en daaruit kwam dat alles nog 100% werkt.
Je bod is genoteerd, ik wil dan graag een tegenbod doen van 100 euro. Opsturen is uiteraard geen optie, voordeel is dat als je hem komt halen ik kan laten zien dat hij goed werkt
- edit -
Voor de kenners: Dit is een line-interactive UPS, hij kan dus zowel boosten als faden bij dalen of pieken in de toevoer, en bevat uitgebreide meetstatistieken, je kunt dus precies nagaan wat er gebeurt is met de stroom in de laatste X weken.
Ik zal er geen discussie over beginnen, ik heb deze bewering direct overgenomen van mijn account manager bij MGEquote:Op maandag 10 mei 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
[..]
Hmm 4 jaar vind ik wel een beetje veel voor een setje accu's, in mijn ervaring zijn ze op na een jaar of 3. Veel meer dan 75 wil ik er niet voor geven
Zo'n UPS is echt waardevol voor je desktop/server. Ik vind met een vraagprijs van 150 (en een nieuwprijs over de 300 euro) 100 euro echt een heel redelijk tegenbod. Ik ga mijn wijn tot het uiterste verdunnen en je een laatste aanbieding van 90 euro doenquote:
En wat zou je als oplossing willen voorstellen?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef zquing het volgende:
de prijs is prima, alleen heb ik niet zo heel veel nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |