Thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef LeNick het volgende:
http://twitter.com/EvaLongoria
http://twitter.com/MySingleMoment
Rest weet ik niet uit hoofd hoe ze heten in echt..
Ik had dit al geplaats. Waarschijnlijk overheen gelezen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://twitter.com/MySingleMoment = Teri Hatcher
http://twitter.com/ReallyMarcia = Marcia Cross
http://twitter.com/EvaLongoria = Eva Longoria
Alleen Felicity Huffman ( Lynette ) heeft geen twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more you try to erase me,
The more that I appear.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:11 schreef Marloes het volgende:
Wie is die blonde vrouw op de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even in een spoiler, er komt nog een bekende meedoen in DH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Heel erg toffe promo, ben erg benieuwd! Nog minder dan een maand mensen
Feauteaux
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Fotoooo's! En hierbij de foto die sowieso in de openingspost van het volgende topic moet:
Waarom ziet Lynette er ineens uit als een moeke?
Meer hier![]()
Leuke foto's! Zo leuk dat Vanessa mee gaat doen...enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Denk dat et wel een goed seizoen gaat worden!![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke foto's! Zo leuk dat Vanessa mee gaat doen...enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Denk dat et wel een goed seizoen gaat worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:37 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ding is zeker : Het word een tof seizoen denk ikEn ik vond seizoen 6 ook al erg tof, leuker dan het matige seizoen 5. Die Dave zorgt nog steeds voor rillingen als ik seizoen 5 terugkijk op dvd.
![]()
OOOOH VANESSA WILLIAMS![]()
![]()
Absoluut een groot fan van haarOok een supermooie vrouw, die natuurlijk ook heel goed 'the bitch' kan spelen, kijk maar naar Ugly Betty.
Heb er zin in!Noot noot.![]()
Kun je die niet verkleinenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fotoooo's! En hierbij de foto die sowieso in de openingspost van het volgende topic moet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ziet Lynette er ineens uit als een moeke?
[ afbeelding ]
Meer hier.
![]()
10-11-2010 Desperate Housewives - Seizoen 6quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:51 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
weet iemand wanneer de dvd van seizoen 6 uitkomt in Nederland?
Aldus Dvd home release lijst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: