Mja, hij is wel de vader van allebei dus hij zou sowieso voor 2 vrouwen op dezelfde avond in het ziekenhuis moeten zijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Tegan het volgende:
Maar die dochter van Dave lijkt wel veel op Susan in die flashback, en MJ lijkt op Dave.
Maar dat was idd niet mijn eerste optie.
Hoezo zou Rex dat hebben gedaan met Sam en Andrew? Dat heeft die zuster gewoon gedaan met een of andere reden.
Ik dacht ook dat Sam ouder was.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef Tegan het volgende:
Maar het kan ook niet, want Sam bestond geloof ik al voordat hij met Bree trouwde dus Sam is een heel stuk ouder.
MJ is helemaal niet stom!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
Owja, goede. En MJ is toch maar stom. Maar dan is hij misschien omgewisseld met dat kind van dinges, die man van Edie. Hij lijkt daar wel veel meer op dan op Susan en Mike.
Maar ik dacht eerder aan een Andrew en Sam wissel, en dat Bree dan haar bedrijf terugkoopt ofzo. Had om een of andere reden in mijn hoofd dat het heel lang geleden is gebeurd -> wat ouder kind.
Wie zegt dat ze die kinderen bewust op hun 'echte' ouders hebben laten lijken? Ze waren ten tijde van Dave vast nog helemaal niet met deze verhaallijn bezigquote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Tegan het volgende:
Maar die dochter van Dave lijkt wel veel op Susan in die flashback, en MJ lijkt op Dave.
Maar dat was idd niet mijn eerste optie.
Hoezo zou Rex dat hebben gedaan met Sam en Andrew? Dat heeft die zuster gewoon gedaan met een of andere reden.
Verdorie, nu ben ik in de war en moet ik dat seizoen opnieuw gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef Starlie het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien.. maar er staat mij iets bij dat in de tijd van Dave dat je beelden zag dat de baby's verwisseld zijn... Dus dat MJ van Dave is en dat dochterje van Dave van Susan en Mike... maar ik kan ook in de war zijn hoor
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef Starlie het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien.. maar er staat mij iets bij dat in de tijd van Dave dat je beelden zag dat de baby's verwisseld zijn... Dus dat MJ van Dave is en dat dochterje van Dave van Susan en Mike... maar ik kan ook in de war zijn hoor
Dan ben ik denk ik in de war...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dat Susan een jongetje kreeg en Lila een meisje, dus dat zou kijkersbedrog zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe bewoner van de Lane.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Tegan het volgende:
Omg hoe briljant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Las het ook! Kan best leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe bewoner van de Lane.
Al vind ik dat Holly Mary Combs ( Piper uit Charmed ) een rol moest gaan spelen in de show.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Kan het niet zijn dat Julie en Zach zijn omgewisseld? Zeker met de terugkomst van Paul lijkt me een terugkeer van Zach ook wel waarschijnlijk. En het zou wel grappig zijn als niet Susan, maar Mike de echte vader van Julie blijkt te zijn. En Zach is dan dus eigenlijk de zoon van Susan. Al zou het misschien wel lame zijn als Zach wéér een parentel switch moet meemaken
Ik vind het echt briljant. Zeker hoe ik hem/haar ken alsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Las het ook! Kan best leuk wordenAl vind ik dat Holly Mary Combs ( Piper uit Charmed ) een rol moest gaan spelen in de show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 18-05-2010 22:49:15 ]
Aangepastquote:
Nee, want Zach is geboren in Utah aldus eerdere verhaallijnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Kan het niet zijn dat Julie en Zach zijn omgewisseld?
Of Julie en Danielle? Zijn die twee niet even oud?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, want Zach is geboren in Utah aldus eerdere verhaallijnen.
Het is of MJ, of een van de kinderen (of beide) van Gaby. Het zal wel niet om twee kinderen gaan, dus MJ is de meest waarschijnlijke in dezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |