abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81559746
Maar het kan ook niet, want Sam bestond geloof ik al voordat hij met Bree trouwde dus Sam is een heel stuk ouder.
pi_81559786
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Tegan het volgende:
Maar die dochter van Dave lijkt wel veel op Susan in die flashback, en MJ lijkt op Dave .

Maar dat was idd niet mijn eerste optie.

Hoezo zou Rex dat hebben gedaan met Sam en Andrew? Dat heeft die zuster gewoon gedaan met een of andere reden.
Mja, hij is wel de vader van allebei dus hij zou sowieso voor 2 vrouwen op dezelfde avond in het ziekenhuis moeten zijn...
pi_81564144
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef Tegan het volgende:
Maar het kan ook niet, want Sam bestond geloof ik al voordat hij met Bree trouwde dus Sam is een heel stuk ouder.
Ik dacht ook dat Sam ouder was.
Ik denk dat het om MJ gaat en zoals hier al eerder gezegd is, dat ze dan een fikse som geld krijgen en dat ze dan weer terug kunnen verhuizen. Alleen misschien naar een ander huis omdat Paul terug is.
Hoewel hij het huis huurt dus misschien is hij maar voor kort terug.

Voor een laatste aflevering vond ik het wel wat zwakjes allemaal, maar ben toch erg benieuwd hoe nu verder! Zal alleen wel weer een eeuwigheid duren voor het verder gaat..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:40:47 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81566481
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
Owja, goede. En MJ is toch maar stom. Maar dan is hij misschien omgewisseld met dat kind van dinges, die man van Edie. Hij lijkt daar wel veel meer op dan op Susan en Mike.

Maar ik dacht eerder aan een Andrew en Sam wissel, en dat Bree dan haar bedrijf terugkoopt ofzo. Had om een of andere reden in mijn hoofd dat het heel lang geleden is gebeurd -> wat ouder kind.
MJ is helemaal niet stom! .

Ik vond hem cute:

"Where's my T-rex?"
"You put your T-rex on the sell pile"
"What's a sell pile?"
"Uh-oh"

Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:42:51 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81566503
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Tegan het volgende:
Maar die dochter van Dave lijkt wel veel op Susan in die flashback, en MJ lijkt op Dave .

Maar dat was idd niet mijn eerste optie.

Hoezo zou Rex dat hebben gedaan met Sam en Andrew? Dat heeft die zuster gewoon gedaan met een of andere reden.
Wie zegt dat ze die kinderen bewust op hun 'echte' ouders hebben laten lijken? Ze waren ten tijde van Dave vast nog helemaal niet met deze verhaallijn bezig . Ik vind het wel erg ver gaan om theorieën te baseren op uiterlijke gelijkenissen tussen de personages. En ik ben het ook nog eens niet met je eens dat de betreffende personages op elkaar lijken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:13:58 #81
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81567844
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien.. maar er staat mij iets bij dat in de tijd van Dave dat je beelden zag dat de baby's verwisseld zijn... Dus dat MJ van Dave is en dat dochterje van Dave van Susan en Mike... maar ik kan ook in de war zijn hoor
pi_81568471
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef Starlie het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien.. maar er staat mij iets bij dat in de tijd van Dave dat je beelden zag dat de baby's verwisseld zijn... Dus dat MJ van Dave is en dat dochterje van Dave van Susan en Mike... maar ik kan ook in de war zijn hoor
Verdorie, nu ben ik in de war en moet ik dat seizoen opnieuw gaan kijken
Feauteaux
pi_81572460
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het om MJ en het dochtertje van Dave gaat.
Meteen na de geboorte wordt de moeder toch verteld of het een jongen of een meisje is lijkt mij?
En tegenwoordig weet bijna iedereen het voor de geboorte al
pi_81572504
Alsof de schrijvers daar geen oplossing voor weten. En voor de geboorte kan het ook fout zijn he .
pi_81574910
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef Starlie het volgende:

Maar ze zeggen dat Susan een jongetje kreeg en Lila een meisje, dus dat zou kijkersbedrog zijn...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:47:28 #86
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81575095
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar ze zeggen dat Susan een jongetje kreeg en Lila een meisje, dus dat zou kijkersbedrog zijn...
Dan ben ik denk ik in de war...
pi_81575169
En imo erg onwaarschijnlijk dus
pi_81576694
Ik zag op mijn S2 DVD een grappig filmpje trouwens, weet niet of die al eerder gepost is maar hierbij :

Geweldig
pi_81579153
Aaah, ik ga Eddie en Angie missen
Noot noot.
pi_81580732
Misschien adopteert Lynette Eddie en gaat ze nog regelmatig op bezoek .
pi_81593324
Ik moest echt heel hard lachen toen Gaby Angie nadeed in het ziekenhuis.. LOL..

Lynette
pi_81595813
Omg hoe briljant .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe bewoner van de Lane.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:53:54 #93
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81598826
Kan het niet zijn dat Julie en Zach zijn omgewisseld? Zeker met de terugkomst van Paul lijkt me een terugkeer van Zach ook wel waarschijnlijk. En het zou wel grappig zijn als niet Susan, maar Mike de echte ouder van Julie blijkt te zijn. En Zach is dan dus eigenlijk de zoon van Susan. Al zou het misschien wel lame zijn als Zach wéér een parentel switch moet meemaken

[ Bericht 0% gewijzigd door Zhenar op 18-05-2010 22:54:21 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_81598944
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Tegan het volgende:
Omg hoe briljant .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe bewoner van de Lane.
Las het ook! Kan best leuk worden Al vind ik dat Holly Mary Combs ( Piper uit Charmed ) een rol moest gaan spelen in de show.
pi_81599250
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Kan het niet zijn dat Julie en Zach zijn omgewisseld? Zeker met de terugkomst van Paul lijkt me een terugkeer van Zach ook wel waarschijnlijk. En het zou wel grappig zijn als niet Susan, maar Mike de echte vader van Julie blijkt te zijn. En Zach is dan dus eigenlijk de zoon van Susan. Al zou het misschien wel lame zijn als Zach wéér een parentel switch moet meemaken
.
pi_81599300
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Las het ook! Kan best leuk worden Al vind ik dat Holly Mary Combs ( Piper uit Charmed ) een rol moest gaan spelen in de show.
Ik vind het echt briljant. Zeker hoe ik hem/haar ken als
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 18-05-2010 22:49:15 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:28:47 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81601055
was idd een erg rustige season's finale. Op zich niet erg maar het was wel jammer dat ze sommige verhaallijnen wel erg snel hebben afgerond.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:54:32 #98
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81602661
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:

[..]

.
Aangepast
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_81603904
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Kan het niet zijn dat Julie en Zach zijn omgewisseld?
Nee, want Zach is geboren in Utah aldus eerdere verhaallijnen.

Het is of MJ, of een van de kinderen (of beide) van Gaby. Het zal wel niet om twee kinderen gaan, dus MJ is de meest waarschijnlijke in dezen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81619255
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, want Zach is geboren in Utah aldus eerdere verhaallijnen.

Het is of MJ, of een van de kinderen (of beide) van Gaby. Het zal wel niet om twee kinderen gaan, dus MJ is de meest waarschijnlijke in dezen.
Of Julie en Danielle? Zijn die twee niet even oud?
Hoewel aan de andere kant, ook al zijn het actrices, Julie lijkt wel erg op Susan en Danielle lijkt meer op Bree.

Ik denk niet dat het de kinderen van Gaby zijn aangezien er verder geen latino gezinnen in de buurt wonen en die kinderen dat echt wel overduidelijk zijn.

Ik hou het toch op MJ en dat Susan en Mike veel geld krijgen zodat ze hun schulden af kunnen betalen en terug kunnen verhuizen.
Feauteaux
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')