abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:13:15 #51
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81395048
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ja idd, dat dacht ik nou ook toen ik het zag. Zat er gewoon op te wachten tot ze het beeldje per ongeluk tóch zou laten vallen, om vervolgens van schrik achteruit te deinzen.. zo tegen de kast met de rest van de beeldjes aan!
Dat zou wel een typische Susan actie zijn .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_81506795
Morgen weer nieuwe aflevering kijken, jeej!
pi_81509276
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Yachiru het volgende:
Morgen weer nieuwe aflevering kijken, jeej!
Finale Spannend!
  zondag 16 mei 2010 @ 21:49:34 #54
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81510328
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Finale Spannend!
Ik zag net de promo voor vanavond voorbijkomen op ABC en die was nice
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_81511179
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik zag net de promo voor vanavond voorbijkomen op ABC en die was nice
Hoe kun jij ABC ontvangen? Woon je in Amerika?
  maandag 17 mei 2010 @ 12:02:22 #56
285174 Evienne
never odd or even
pi_81528464
Oh my, dit wordt een lange zomer

Angie

Gaby
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_81529741
Okay ff in een spoiler voor zij die hem nog niet hebben gekeken, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 mei 2010 @ 13:20:45 #58
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81531551
Ik wist al gelijk wie het was bij het einde, ook geen grote verrassing tbh .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81533138
Ik wil hem niet terug!
  maandag 17 mei 2010 @ 14:10:39 #60
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81533414
Vanavond maar even kijken om erachter te komen waar en over wie jullie het hebben!!
pi_81539051
Jammer dat ze bepaalde stukken weglieten. Hoe Eddie werd opgepakt. Hoe iedereeen Lynette's baby verwelkomde. Verder is het eigenlijk wel een rustige finale, vind de nieuwe mysteries niet zo heel boeiend. Zowel Paul (zo heet hij toch) niet als die babywissel.
pi_81547932
Ik wist niet eens meer wie het was op het eind, haha.. Zat echt zo van: uhm.. hij komt me bekend voor.. maar.. wie is het? Ben het met Tegan eens, vond het ook nogal een rustige season finale.
Die Angie, zo slim! Jammer dat ze er nu uit gaat want ik vond haar hiervoor niet echt een bijzonder personage.
En och, arme Eddie.. Gelukkig zorgt Lynette nu voor hem
Maar op zich ben ik wel blij hoor, dat er geen heftige cliff hangers zijn! Minder erg om op het nieuwe seizoen te wachten
  maandag 17 mei 2010 @ 20:13:16 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81549849
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Okay ff in een spoiler voor zij die hem nog niet hebben gekeken, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zagen de kinderen van Gaby rennen na die onthulling, maar dat zal wel expres gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten. Verder is het typisch DH dat we kunnen analyseren wat we willen, maar dat het antwoord op de vraag niet in één vd eerdere afleveringen verstopt zit (was met het mysterie Eddie ook zo, immers).
Niet meer actief op Fok!
pi_81550907
Wie was het nou ook alweer? De man van iemand.. maar wie ook alweer
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_81551494
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef GieJay het volgende:
SPOILER
  maandag 17 mei 2010 @ 20:41:54 #66
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81551515
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef GieJay het volgende:
SPOILER
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81551599
Ik had serieus bij de eerste scène met de bom al zoiets van 'ah, die gaat ze in de detonator(?) stoppen'.. Maar was toch nog verrast dat ik het bij het juiste eind had en vond het wel een mooie twist

Verder nogal een kalme, voorspelbare slotaflevering, maar al met al was het een prima seizoen vond ik!
pi_81552040
Stiekem hoop ik dat Lynette de kleine Eddie noemt, behalve dat het een meisje is .
pi_81552174
Owja en, dat babywisselverhaal kwam echt uit het niets. In het begin zat ik me steeds af te vragen wat die vrouw toch in het verhaal kwam doen...
pi_81552222
Ik hoop dat ze in het komende seizoen op zijn minst nog iets laten horen over hoe het met Eddy is afgelopen..
Ik snap dat die nu jaren/levenslang de bak in gaat, maar de afgelopen weken hebben ze 'm iets te sympathiek gemaakt om maar zo af te serveren en Lynette er nooit meer over te horen...
pi_81557135
Ik denk dat het de zoon van Susan is..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_81557207
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef GieJay het volgende:
Ik denk dat het de zoon van Susan is..
Zit er dik in.. jongetje wilde niet meer meespelen ws... en dan krijgen ze een klap geld van het ziekenhuis en kunnen ze weer terug.. alleen wil Paul dan het huis niet meer uit
pi_81558653
Owja, goede. En MJ is toch maar stom. Maar dan is hij misschien omgewisseld met dat kind van dinges, die man van Edie. Hij lijkt daar wel veel meer op dan op Susan en Mike.

Maar ik dacht eerder aan een Andrew en Sam wissel, en dat Bree dan haar bedrijf terugkoopt ofzo. Had om een of andere reden in mijn hoofd dat het heel lang geleden is gebeurd -> wat ouder kind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 17-05-2010 22:52:26 ]
pi_81558847
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
Owja, goede. En MJ is toch maar stom. Maar dan is hij misschien omgewisseld met dat kind van dinges, die man van Edie. Hij lijkt daar wel veel meer op dan op Susan en Mike.

Maar ik dacht eerder aan een Andrew en Sam wissel, en dat Bree dan haar bedrijf terugkoopt ofzo. Had om een of andere reden in mijn hooft dat het heel lang geleden is gebeurd -> wat ouder kind.
Wissel met Dave zou én wel erg toevallig zijn én heel knap omdat een meisje en jongetje verwisselen toch wel op moet vallen..

Andrew en Sam zou kunnen, maar dan zou Rex dus van moeder naar moeder hebben moeten rennen die nacht.. zou overigens wel verklaren dat de zuster een 'zonde' opbiecht omdat het dan wellicht geen ongelukje was.
pi_81559664
Maar die dochter van Dave lijkt wel veel op Susan in die flashback, en MJ lijkt op Dave .

Maar dat was idd niet mijn eerste optie.

Hoezo zou Rex dat hebben gedaan met Sam en Andrew? Dat heeft die zuster gewoon gedaan met een of andere reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')