Dat zou wel een typische Susan actie zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja idd, dat dacht ik nou ook toen ik het zag. Zat er gewoon op te wachten tot ze het beeldje per ongeluk tóch zou laten vallen, om vervolgens van schrik achteruit te deinzen.. zo tegen de kast met de rest van de beeldjes aan!
Finalequote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Yachiru het volgende:
Morgen weer nieuwe aflevering kijken, jeej!
Ik zag net de promo voor vanavond voorbijkomen op ABC en die was nicequote:
Hoe kun jij ABC ontvangen?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zag net de promo voor vanavond voorbijkomen op ABC en die was nice![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Okay ff in een spoiler voor zij die hem nog niet hebben gekeken, maarWe zagen de kinderen van Gaby rennen na die onthulling, maar dat zal wel expres gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten. Verder is het typisch DH dat we kunnen analyseren wat we willen, maar dat het antwoord op de vraag niet in één vd eerdere afleveringen verstopt zit (was met het mysterie Eddie ook zo, immers).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef GieJay het volgende:
Wie was het nou ook alweer? De man van iemand.. maar wie ook alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef GieJay het volgende:
Wie was het nou ook alweer? De man van iemand.. maar wie ook alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Zit er dik in.. jongetje wilde niet meer meespelen ws... en dan krijgen ze een klap geld van het ziekenhuis en kunnen ze weer terug.. alleen wil Paul dan het huis niet meer uitquote:
Wissel met Dave zou én wel erg toevallig zijn én heel knap omdat een meisje en jongetje verwisselen toch wel op moet vallen..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
Owja, goede. En MJ is toch maar stom. Maar dan is hij misschien omgewisseld met dat kind van dinges, die man van Edie. Hij lijkt daar wel veel meer op dan op Susan en Mike.
Maar ik dacht eerder aan een Andrew en Sam wissel, en dat Bree dan haar bedrijf terugkoopt ofzo. Had om een of andere reden in mijn hooft dat het heel lang geleden is gebeurd -> wat ouder kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |