nou ik vind het toch echt niet meer dan normaal dat je wilt weten waar je kind is en of je kind goed terecht is gekomen. dat zijn toch hele natuurlijke gevoelens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Blistering het volgende:
Vond het ook wel een leuke aflevering hoor. De verhaallijn van Susan is wel enigszins komisch met een wat serieuze ondertoon. Kon wel lachen om die prank van haar.
Tom/Lynette ook smakelijk gelachen om die opmerkingen van Lynette. ''Maybe you should snort some baking powder to make you feel better''
![]()
Gaby/Carlos is wel serieus nu, intense reactie van Carlos (zeer terecht overigens). Wat bezielt Gaby.
En Keith blijft een lekker ding, hoop op vuurwerk tussen hem en Bree, die bitch van een Renee laat me echt koud.
Wist ook niet dat ze uit elkaar waren....quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn Bob en Lee uit elkaar? Dat ben ik alweer vergeten dan.
Ik snap niet veel meer van dat Martha/zus verhaal. Wie is er nu echt dood, wie niet?Sorry, ben het echt even kwijt allemaal, ondanks die flashback aan het begin van het seizoen. Iemand die het helder kan uitleggen?
martha chanteerde alice (paul's vrouw) met het feit dat zach niet hun zoon was, en dat ze de moeder hadden vermoord.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn Bob en Lee uit elkaar? Dat ben ik alweer vergeten dan.
Ik snap niet veel meer van dat Martha/zus verhaal. Wie is er nu echt dood, wie niet?Sorry, ben het echt even kwijt allemaal, ondanks die flashback aan het begin van het seizoen. Iemand die het helder kan uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo voor volgende week![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef Maartel het volgende:susan in dat filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo voor volgende week
GE-WEL-DIG!!!![]()
![]()
ik vind bob juist veel leuker. bob is tenminste normaal, en daarbij is het ook echt een aardige man. die lee is echt zo'n typische valse nicht. hij is druk, en hij is ook gewoon niet aardig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:13 schreef BaRdmann het volgende:
Ja tuurlijk zijn Bob en Lee uit elkaar: weet je nog vorig seizoen toen Gabrielle daar logeerde en ontdekte dat ze kinderen wouden? Toen zijn ze, toen Gabrielle zich terugtrok om draagmoeder te zijn, toch met ruzie uit elkaar gegaan. Mogen best terug bij elkaar komen, want Lee was veel leuker dan droogstoppel Bob.
Overigens matige aflevering, zat maar 1 leuk oneliner in deze week:
Lynette, toen Tom ontdekte dat ie Oregano aant smoren was: "Ow please, maybe you should snort some baking soda to make you feel better"
Nou ik ben zelf nicht en vind Lee leukerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik vind bob juist veel leuker. bob is tenminste normaal, en daarbij is het ook echt een aardige man. die lee is echt zo'n typische valse nicht. hij is druk, en hij is ook gewoon niet aardig.
dus jij herkent je wel in lee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:42 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf nicht en vind Lee leukerhij was grappiger dan Bob ook
ja dat is dus volgens mij ook niet gebeurd. bob verliet lee, en ik nam aan dat bob dus uit de serie ging. maar opeens was hij er gewoon weer en zat hij ook in een eigen huis. en aangezien ze niet met elkaar spreken lijkt het me niet dat ze nog hetzelfde dak delen. maar vind het een beetje vaag, omdat er niet duidelijk is gemaakt of bob nu een eigen huis heeft gekocht in de wijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar wonen ze nu dan? Want ze zitten nog wel allebei in de serie, maar eentje is verhuisd lijkt me. Of is dat nooit verteld?
Ik weet niet eens wie Bob en wie Lee is. Maar zoals ik hierboven begrijp ik dat Lee de blonde is.
Katherine zit in nieuwe serie he, 'Body of Proof' ... dus hoop maar dat die gaat floppen, kan ze terugkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij had Bob een rol in een pilot van een nieuwe serie, dus schreven ze hem er vast voorzichtig uit voor het geval ze hem kwijt zouden raken.. die serie is niets geworden, dus hop.. daar is Bob weer!
Ik had liever Katherine en Robin terug
dat is ook een manierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij had Bob een rol in een pilot van een nieuwe serie, dus schreven ze hem er vast voorzichtig uit voor het geval ze hem kwijt zouden raken.. die serie is niets geworden, dus hop.. daar is Bob weer!
Ik had liever Katherine en Robin terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |