abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87416660
Deze aflevering vond ik wat minder dan de vorige 2. Vooral de verhaallijn van Bree en Tom/Lynette boeide me echt niks. Alleen Gaby en Susan hadden leuke verhaallijnen :) Verder niet veel over te zeggen -O-
pi_87417502
Vond het wel een boeiende aflevering! De verhaallijn rondom Gaby/Carlos/babyswitch vind ik erg spannend, benieuwd hoe dit verder gaat. Bij Susan was het een beetje nietszeggend allemaal, maar wel vermakelijk :). Vreemd gebeuren rondom Tom, als je echt depressief bent helpt het roken van oregano niet lijkt me :'). Ja ok, het hiel hem ontspannen enzo, maar het probleem werd een beetje onderschat zo denk ik
Als Renee Wilhelmina-achtige trekjes gaat vertonen in haar strijd om Keith kan het nog wel eens vermakelijk worden :).
pi_87422128
Vond het ook wel een leuke aflevering hoor. De verhaallijn van Susan is wel enigszins komisch met een wat serieuze ondertoon. Kon wel lachen om die prank van haar :@ .

Tom/Lynette ook smakelijk gelachen om die opmerkingen van Lynette :D. ''Maybe you should snort some baking powder to make you feel better'' _O-

Gaby/Carlos is wel serieus nu, intense reactie van Carlos (zeer terecht overigens). Wat bezielt Gaby :{ .

En Keith blijft een lekker ding, hoop op vuurwerk tussen hem en Bree, die bitch van een Renee laat me echt koud.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 17:37:03 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_87424979
Ik vond het een leuke aflevering, die toneelstukjes van Susan :D Wat me wel opviel is dat Bree nogal rare tieten heeft, zeker een boobjob gehad.

Brian Austin Green is lekker opgedroogd sinds Beverly Hills 90210 :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87426359
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Blistering het volgende:
Vond het ook wel een leuke aflevering hoor. De verhaallijn van Susan is wel enigszins komisch met een wat serieuze ondertoon. Kon wel lachen om die prank van haar :@ .

Tom/Lynette ook smakelijk gelachen om die opmerkingen van Lynette :D. ''Maybe you should snort some baking powder to make you feel better'' _O-

Gaby/Carlos is wel serieus nu, intense reactie van Carlos (zeer terecht overigens). Wat bezielt Gaby :{ .

En Keith blijft een lekker ding, hoop op vuurwerk tussen hem en Bree, die bitch van een Renee laat me echt koud.
nou ik vind het toch echt niet meer dan normaal dat je wilt weten waar je kind is en of je kind goed terecht is gekomen. dat zijn toch hele natuurlijke gevoelens.

btw: weet iemand hoe het komt dat bob en lee nog altijd in dezelfde straat wonen terwijl ze uit elkaar zijn? heeft bob nu ook alweer een nieuw huis gekocht in die straat? ondanks dat er genoeg mensen wonnen daar lijken de huizen voor het oprapen :') :P
pi_87426433
Zijn Bob en Lee uit elkaar? Dat ben ik alweer vergeten dan :').

Ik snap niet veel meer van dat Martha/zus verhaal. Wie is er nu echt dood, wie niet? :@ Sorry, ben het echt even kwijt allemaal, ondanks die flashback aan het begin van het seizoen. Iemand die het helder kan uitleggen?
pi_87426645
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:

Ik snap niet veel meer van dat Martha/zus verhaal. Wie is er nu echt dood, wie niet? :@ Sorry, ben het echt even kwijt allemaal, ondanks die flashback aan het begin van het seizoen. Iemand die het helder kan uitleggen?
Wist ook niet dat ze uit elkaar waren....

Lange samenvatting :

Paul was getrouwd met Mary Alice, die schoot zichzelf door de kop. Paul kwam erachter dat zijn vrouw een briefje had ontvangen van Martha Huber waarop stond : I know what you did ( of iets dergelijks ). Paul heeft toen Martha Huber vermoord. Haar zus ( Felicity = die naam weet ik niet meer precies = die vrouw die nu in de gevangenis zit ) kwam toen om haar zus te begraven. Daar kwam ze erachter dat Paul Martha had vermoord. Aangezien er geen bewijzen waren heeft ze haar eigen dood in scene gezet zodat Paul daar voor gepakt kon worden. Echter is toen dus ontdekt dat ze niet echt dood was. Paul kwam daardoor vrij en kwam weer in Wisteria Lane wonen, waar opeens duidelijk word dat hij een vrouw heeft.
pi_87426724
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:

martha chanteerde alice (paul's vrouw) met het feit dat zach niet hun zoon was, en dat ze de moeder hadden vermoord.

alice pleegde zelfmoord en paul gaf martha daar de schuld van. dus daarom vermoorde paul martha.

de zus van martha (felicia) wilde paul straffen voor de moord die hij gepleegd had op haar zus. dit deed ze door haar eigen dood in scene te zetten. ze sneed een paar van haar vingers af en legde die in paul's auto in de garage. vervolgens dook ze onder, waardoor het leek alsof ze verdwenen en vermoord was.

maar nu werd ze weer aangetroffen door de politie en kwamen deze tot de ontdekking dat ze hem erin had geluisd. en daarom zit ze nu zelf in de bak.
pi_87426966
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Promo voor volgende week :)
pi_87428679
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Promo voor volgende week :)
susan in dat filmpje!

GE-WEL-DIG!!! :D _O-
pi_87440688
Haha, Susan :D!
pi_87440725
Ik snap 'm! Dank jullie, uitleggers :)
pi_87455649
Ik kan tegenwoordig van geen enkele artiest fan worden of hij komt in elk programma voor :') Eerst John Mayer nu Bruno Mars :')!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:13:30 #289
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_87460471
Ja tuurlijk zijn Bob en Lee uit elkaar: weet je nog vorig seizoen toen Gabrielle daar logeerde en ontdekte dat ze kinderen wouden? Toen zijn ze, toen Gabrielle zich terugtrok om draagmoeder te zijn, toch met ruzie uit elkaar gegaan. Mogen best terug bij elkaar komen, want Lee was veel leuker dan droogstoppel Bob.

Overigens matige aflevering, zat maar 1 leuk oneliner in deze week:

Lynette, toen Tom ontdekte dat ie Oregano aant smoren was: "Ow please, maybe you should snort some baking soda to make you feel better" _O-
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_87463465
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:13 schreef BaRdmann het volgende:
Ja tuurlijk zijn Bob en Lee uit elkaar: weet je nog vorig seizoen toen Gabrielle daar logeerde en ontdekte dat ze kinderen wouden? Toen zijn ze, toen Gabrielle zich terugtrok om draagmoeder te zijn, toch met ruzie uit elkaar gegaan. Mogen best terug bij elkaar komen, want Lee was veel leuker dan droogstoppel Bob.

Overigens matige aflevering, zat maar 1 leuk oneliner in deze week:

Lynette, toen Tom ontdekte dat ie Oregano aant smoren was: "Ow please, maybe you should snort some baking soda to make you feel better" _O-
ik vind bob juist veel leuker. bob is tenminste normaal, en daarbij is het ook echt een aardige man. die lee is echt zo'n typische valse nicht. hij is druk, en hij is ook gewoon niet aardig.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:42:13 #291
46613 BaRdmann
pi_87463795
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik vind bob juist veel leuker. bob is tenminste normaal, en daarbij is het ook echt een aardige man. die lee is echt zo'n typische valse nicht. hij is druk, en hij is ook gewoon niet aardig.
Nou ik ben zelf nicht en vind Lee leuker :) hij was grappiger dan Bob ook
pi_87463954
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:42 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Nou ik ben zelf nicht en vind Lee leuker :) hij was grappiger dan Bob ook
dus jij herkent je wel in lee.

smaken verschillen. ik ben gewoon meer op bob gesteld. het is nu ook weer niet zo dat ik me echt stoor als lee opduikt in de serie. dus het maakt me verder ook niet uit of ze wel of niet bij elkaar zijn.
pi_87464046
Ik was in de veronderstelling dat Bob en Lee nog wel bij elkaar zijn maar gewoon enorme relatie problemen hebben eigenlijk.
Spoilers!
pi_87464055
Waar wonen ze nu dan? Want ze zitten nog wel allebei in de serie, maar eentje is verhuisd lijkt me. Of is dat nooit verteld?

Ik weet niet eens wie Bob en wie Lee is :@. Maar zoals ik hierboven begrijp ik dat Lee de blonde is.
pi_87464222
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar wonen ze nu dan? Want ze zitten nog wel allebei in de serie, maar eentje is verhuisd lijkt me. Of is dat nooit verteld?

Ik weet niet eens wie Bob en wie Lee is :@. Maar zoals ik hierboven begrijp ik dat Lee de blonde is.
ja dat is dus volgens mij ook niet gebeurd. bob verliet lee, en ik nam aan dat bob dus uit de serie ging. maar opeens was hij er gewoon weer en zat hij ook in een eigen huis. en aangezien ze niet met elkaar spreken lijkt het me niet dat ze nog hetzelfde dak delen. maar vind het een beetje vaag, omdat er niet duidelijk is gemaakt of bob nu een eigen huis heeft gekocht in de wijk.

bob is de donkerharige, en lee is de blonde.
pi_87464361
Volgens mij had Bob een rol in een pilot van een nieuwe serie, dus schreven ze hem er vast voorzichtig uit voor het geval ze hem kwijt zouden raken.. die serie is niets geworden, dus hop.. daar is Bob weer!

Ik had liever Katherine en Robin terug :'(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:01:39 #297
46613 BaRdmann
pi_87464401
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij had Bob een rol in een pilot van een nieuwe serie, dus schreven ze hem er vast voorzichtig uit voor het geval ze hem kwijt zouden raken.. die serie is niets geworden, dus hop.. daar is Bob weer!

Katherine zit in nieuwe serie he, 'Body of Proof' ... dus hoop maar dat die gaat floppen, kan ze terugkomen :) En Robin zit in 'No Ordinary Family', wat wel leuk is en hopelijk niet flopt.
pi_87464417
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef Maartel het volgende:

dat is ook een manier :') :P

ik had wel willen weten hoe het was afgelopen tussen die 2. maar de psychopathische katherine zou ik niet terug willen. ze mag van mij terug op voorwaarde dat ze haar normale kant laat zien.
pi_87491974
Denk niet dat we Katherine nog terugzien aangezien we nu 2 nieuwe housewives hebben.

Ik vond de aflevering verder wel weer erg goed. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat met Gaby en Carlos. Ik begrijp dat Carlos boos is en bang is om Juanita (hoe de hel schrijf je dat? :P ) nu kwijt te raken, maar ik kan me ook zeker wel inleven in Gaby. Ik weet niet of ik met het idee zou kunnen leven dat ergens in de omgeving je echte dochter rondloopt zonder dat je weet hoe ze eruit ziet en of het wel goed met haar gaat.

Het Lynette/ Tom verhaal vond ik niet zo boeiend, maar dat is nu volgens mij ook alweer afgerond. Ik was even bang dat ze te lang door zouden gaan over het Oregano gebeuren, maar gelukkig werd dat meteen opgelost en leek Tom weer blij.

Renee vind ik echt een bitch, maar ik vind het wel leuk dat Bree daardoor gepusht wordt eens wat minder het nette dametje uit te gaan hangen. En wat iemand eerder al zei, wat een boobjob tieten heeft ze trouwens!

De verhaallijn van Susan vind ik leuker geworden. Ik had eigenlijk gedacht dat ze nu met die concurent van haar samen zou gaan werken omdat ze super veel kijkers kregen tijdens hun 'gevecht'. Ben erg benieuwd hoe Mike gaat reageren als hij erachter komt wat Susan doet. En hoe hij erachter komt! Want dat gaat heus wel gebeuren, aangezien Susan zich altijd met zulke gekke dingen in de nesten weet te werken :D

Die vrouw van Beth doet zich volgens mij een stuk dommer voor dan ze is en ik heb ook het idee dat zij wel eens de contactpersoon kan zijn van Felicia.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87497611
Susan is inderdaad de housewife die zich het makkelijkst in moeilijke situaties weet te plaatsen, op een grappige manier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')